|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had gehoopt dat het misntens net zo experimenteel als GDOW zou zijn (met uitzondering van dat vage nummer met die irritante beat) Back to the Roots valt meestal tegen (Metallica, Paradise Lost, etc) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hopelijk zoals Deathcrush |
|
Waarom helemaal op metal rules gaan kijken als het hier ook gewoon staat? http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1733.html |
|
quote: kijk daar niet zo vaak Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Eerlijk gezegd kan Mayhem (bij de Tubantia beter bekend als Mayham) mij niet echt lang boeien. Eigenlijk de enige cd die ik echt gaaf vind is Live in Leipzig. De rest van de cd's zijn wel leuk voor een paar nummertjes maar niet geweldig (ok op de mysteriis dom sathanas staan wel een heel aantal gave nummers, maar helaasch klinken ze niet zo gaaf mede door de zang van attila). Ik vond trouwens the grand declaration of war (/gayness voor de liefhebbers) niet eens zo slecht. Hier en daar is hij inderdaad irritant, maar sommige stukken zijn ook wel weer zeer goed te verteren. |
|
Uhm, Deathcrush uber allesch bij deze band. Hoop dat ze dus daadwerkelijk die kant op gaan. |
|
Back to the roots? Net als Metallica zeker? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
tekstueel gezien zijn ze niks achteruitgegaan alleen de muziek is sinds mysteriis dom sathanas gruwelijk kut vind ik, vooral de zang. maar verwacht er weinig van die nieuwe, ben bang dat het toch weer huilen wordt dus verheug me nergens meer op... Je moeder. |
|
Ik vind de zang van DMDS juist wel wat hebben... kan niet tippen aan die van deathcrush natuurlijk, maar niet verkeerd. ik hoop echt dat het weer een potje vette bm wordt. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Hmm... back to the roots zegt inderdaad niet zoveel.. eerst horen , dan oordelen denk ik.. Overigens hoop ik niet dat het zoals Deathcrush wordt.. vind dat nog steeds een zwaar overrated album.. Het enige wat ik echt gaaf vind van Mayhem is het gedeelte waarbij Dead de vocals voor rekening neemt (zoals Live In Leipzig en Freezing Moon), en dat is niet meer en zal nimmer meer zijn.. DMDS is dan ook gaaf op de zang van Attila na naar mijn idee.. |
|
quote: Lekker zieke zang op "De mysteriis...", kwestie van smaak denk ik. Nu vond ik wel dat Maniac op "Wolfs' lair abyss" ook de nodige variatie gebruikte...ik kan die plaat namelijk wel waarderen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wat ik veel geiniger vind is dat ze met een mobiele studio de bergen in gaan trekken om de boel daar op te nemen...haha... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Op SEASON OF MIST.... En 'terug naar de roots'... . Nee. What a load of crock . |
|
quote: Heb je de studio-versie van Freezing Moon met Dead op zang wel eens gehoord? (staat op de 'CBR Compilation' (cbr = chicken brain records , lol( , 'freezing moon (10" / cd)', op Nordic Metal (verzamelcd) en op 'tribute to the black emperors' (split m/ morbid))? In alle dat Dead bij Mayhem zat zijn er maar twee nummers opgenomen, die Freezing Moon en het nummer Carnage.. erg gaaf! |
|
En het is ook nog niet bevestigd ( en dus niet officieel) [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-09-2003 22:49] |
|
quote: Die split met Morbid heb ik verdomme op Wacken zien liggen, waarom heb ik dat niet gekocht!? . Maar op "dawn of the black hearts" vind ik em ook wel ruig klinken.("ruig" niet "ruis", na ja dat ook ) Maar ik ben benieuwd, want eh, die 'rauwe' versies van GDOW op European legions komen wat raar over, vreemde mix vind ik, waarop de sfeer een beetje zoek is... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Voor mij was the true MAYHEM (r.i.p 1993) de beste band die er ooit is geweest, maar zonder dead en euronymous zal het toch nooit meer hetzelfde worden. Maar laten we hopen dat het dan in iedergeval weer een beetje de kant van wolf's lair abyss opgaat, want dat vind ik toch nog wel een strakke plaat. DSP zou return to roots zij. |
|
Ik vind Wolf's lair abyss een ongelooflijke goede mini cd. Zeker net zo goed als de twee eerste mayhem releases. Ik hoop maar dat de komende cd net zo goed is want dan hebben we weer een blackmetal mijlpaal erbij. |
|
. oeps lezen blijft moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-01-2004 15:11] |
|
quote: Da's maar goed ook. Stel je voor dat elke band telkens op elkaar lijkende platen gaat uitbrengen die enkel d.m.v. de hoes en titel te onderscheiden zijn....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zie echt niet in hoe ze terug naar hun roots zullen gaan als de 2 voornaamste bezielers er niet meer zijn. Wolf's lair abyss kwam ietwat in de buurt maar meer niet. Zit er ook niet op te wachten, heb voldoende met: Morbid - December Moon Mayhem - Deathcrush, DMDS, Live in Leipzig en die 2 geniale CBR tracks 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Zoals Bolt Thrower? Hahaha... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
bij bolt thrower lijken de hoezen ook op elkaar None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Oja, kut You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ziek als in "zo vals de pest"? Weten we meteen waar Abigor hun invloeden vandaan heeft gehaald. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |