IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mayhem Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 10:13 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

De meest essentiële black-metal release van 2007, misschien wel van de 21ste eeuw (voorlopig dan). Wie valt over het geluid is een heaumeaux!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-11-2007 10:36 by M. Profiel van M.

Heaumeau, niet heaumeaux, da's meervoud.

Ik vind het trouwens wel meevallen met dat essentiële gehalte, dat zien we over een jaar of 10 wel weer. Relativeren is voor sommige mensen kennelijk een kunst.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 12:00 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 27 november 2007 10:36 schreef M. het volgende:
Heaumeau, niet heaumeaux, da's meervoud.

Ik vind het trouwens wel meevallen met dat essentiële gehalte, dat zien we over een jaar of 10 wel weer. Relativeren is voor sommige mensen kennelijk een kunst.

OK, heaumeau dan. Het blijft de meest geniale black-metal plaat van de laatste jaren. Daar moet niks aan gerelativeerd worden.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-11-2007 12:49 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

in hoeverre is mayhem nog black metal...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2007 13:05 by spectre Profiel van spectre

Wat een boeiend onderwerp Aarco

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 13:08 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 27 november 2007 12:49 schreef Aaaarco het volgende:
in hoeverre is mayhem nog black metal...

In hoeverre zijn al die andere bands nog black na deze plaat?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-11-2007 13:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 27 november 2007 12:00 schreef Count Usher het volgende:
OK, heaumeau dan. Het blijft de meest geniale black-metal plaat van de laatste jaren. Daar moet niks aan gerelativeerd worden.

Oh ja da's waar, ik was even vergeten dat de definitie van black metal opgenomen was in het evangelie van Usher

Ik vind trouwens 'Salvation' van Funeral Mist de meest geniale black metal plaat van de laatste jaren, maar ik ben maar een gnoom.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2007 13:53 by spectre Profiel van spectre

Ja, die is ook gaaf. Zo kan ik er nog wel wat opnoemen. Maar wat van nut heeft het man?

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 14:26 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 27 november 2007 13:48 schreef M. het volgende:
Oh ja da's waar, ik was even vergeten dat de definitie van black metal opgenomen was in het evangelie van Usher

... zei de man die de uitspraak "Ik heb altijd gelijk" tot zijn levensmotto heeft verheven. Don't take it personal, honey.

quote:
Ik vind trouwens 'Salvation' van Funeral Mist de meest geniale black metal plaat van de laatste jaren, maar ik ben maar een gnoom.

Dat is iid een bijzonder gave plaat, maar hij verbleekt imho wel naast "Ordo Ad Chao". Zelfs een gnoom kan dat zien.

R.
Usericon van R.
Posted 27-11-2007 14:27 by R. Profiel van R.

Nietes.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-11-2007 14:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 november 2007 14:26 schreef Count Usher het volgende:
Dat is iid een bijzonder gave plaat, maar hij verbleekt imho wel naast "Ordo Ad Chao". Zelfs een gnoom kan dat zien.

Lijkt me eerder een kwestie van smaak, die platen zijn totaal verschillend.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-11-2007 14:32 by M. Profiel van M.

Het heeft geen nut, maar ik heb nu eenmaal de persoonlijke kronkel dat ik even azijn moet pissen als mensen de waarheid in pacht menen te hebben. Dat heb ik o.a. met gristenen, met vego’s en met metal-journalisten. Hou toch op met je "essentieel"... er bestaat geen Universele Goedheids Index van Black Metal Platen. Je vindt een plaat tof, nou OK, prima. Dat betekent nog niet dat je de Hogepriester van de Verplichte Kost hoeft te gaan uithangen... vind ik hoor. Moest het toch ff zeggen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-11-2007 14:32 by spectre Profiel van spectre

LOL, uit jouw mond

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-11-2007 14:40]

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 14:34 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 27 november 2007 14:30 schreef Burzum het volgende:
Lijkt me eerder een kwestie van smaak, die platen zijn totaal verschillend.

Ik denk dat een vergelijking wel kan hier. Beide platen streven eenzelfde soort sfeer na. Alleen staat "Ordo ad Chao" wat mij betreft dichter bij dat primale doel. Funeral Mist leunt meer aan bij de romantische kijk op de dood.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2007 14:37 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 27 november 2007 14:32 schreef M. het volgende:
Het heeft geen nut, maar ik heb nu eenmaal de persoonlijke kronkel dat ik even azijn moet pissen als mensen de waarheid in pacht menen te hebben. Dat heb ik o.a. met gristenen, met vego’s en met metal-journalisten. Hou toch op met je "essentieel"... er bestaat geen Universele Goedheids Index van Black Metal Platen. Je vindt een plaat tof, nou OK, prima. Dat betekent nog niet dat je de Hogepriester van de Verplichte Kost hoeft te gaan uithangen... vind ik hoor. Moest het toch ff zeggen.

Kaptein Bultrug
Usericon van Kaptein Bultrug
Posted 28-11-2007 0:52 by Kaptein Bultrug Profiel van Kaptein Bultrughttp://www.arkngthand.com, www.scheurbuik.com

Als we het dan toch hebben over een bepaalde sfeer proberen neer te zetten. Ik heb Ordo ad Chao op dit moment opstaan en eigenlijk valt me nu pas op hoe de totale sfeer aansluit bij die andere te gekke bm release dit jaar....Deathspell Omega - Fas
(muzikaal gezien, tekstueel heb ik me er niet in verdiept)

Winter is coming...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 28-11-2007 5:58 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 28 november 2007 0:52 schreef Kaptein Bultrug het volgende:
Als we het dan toch hebben over een bepaalde sfeer proberen neer te zetten. Ik heb Ordo ad Chao op dit moment opstaan en eigenlijk valt me nu pas op hoe de totale sfeer aansluit bij die andere te gekke bm release dit jaar....Deathspell Omega - Fas
(muzikaal gezien, tekstueel heb ik me er niet in verdiept)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-11-2007 7:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Mayhem is altijd een van de meest overgewaardeerde bands geweest. Ik heb dan ook altijd bar weinig zin hun releases te checken. Tot nu toe had slechts TGDoW wat te bieden.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-11-2007 7:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 november 2007 7:36 schreef kwelgeest het volgende:
Mayhem is altijd een van de meest overgewaardeerde bands geweest. Ik heb dan ook altijd bar weinig zin hun releases te checken. Tot nu toe had slechts TGDoW wat te bieden.
Dikke +1.

hellhun
Usericon van hellhun
Posted 28-11-2007 20:08 by hellhun Profiel van hellhun

Een kinderboerderij is er niks bij, bij al dat gemekker in dit topic.

Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2007 20:15 by spectre Profiel van spectre

hehe

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-12-2007 17:10 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

[edit]fokking onstrakke [/edit]livevid van oktober ("Uniqe Mayhem clip from Motstøy Festival") hier.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-12-2007 17:13]

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-12-2007 20:47 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 14 december 2007 17:10 schreef FRNK het volgende:
[edit]fokking onstrakke [/edit]livevid van oktober ("Uniqe Mayhem clip from Motstøy Festival") hier.

Stiekem best vet eigenlijk.. Alleen zit Hellhammer nu gewoon achter een schot te drummen?

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2007 21:18 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Wederom een nieuwe outfit van Atilla

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2007 21:21 by M. Profiel van M.

AHaaaahahahahaaaaa

Daar MOET iets achter zitten, Mayhem is per slot van rekening de maker van de meest essentiële black metal CD van deze eeuw!

Misschien kan Count Usher de metafoor en de ontologische c.q. metafysische implicaties ervan uitleggen.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com