|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heaumeau, niet heaumeaux, da's meervoud. Ik vind het trouwens wel meevallen met dat essentiële gehalte, dat zien we over een jaar of 10 wel weer. Relativeren is voor sommige mensen kennelijk een kunst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: OK, heaumeau dan. Het blijft de meest geniale black-metal plaat van de laatste jaren. Daar moet niks aan gerelativeerd worden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
in hoeverre is mayhem nog black metal... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Wat een boeiend onderwerp Aarco Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In hoeverre zijn al die andere bands nog black na deze plaat? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Oh ja da's waar, ik was even vergeten dat de definitie van black metal opgenomen was in het evangelie van Usher Ik vind trouwens 'Salvation' van Funeral Mist de meest geniale black metal plaat van de laatste jaren, maar ik ben maar een gnoom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, die is ook gaaf. Zo kan ik er nog wel wat opnoemen. Maar wat van nut heeft het man? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ... zei de man die de uitspraak "Ik heb altijd gelijk" tot zijn levensmotto heeft verheven. Don't take it personal, honey. quote: Dat is iid een bijzonder gave plaat, maar hij verbleekt imho wel naast "Ordo Ad Chao". Zelfs een gnoom kan dat zien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nietes. |
|
quote: Lijkt me eerder een kwestie van smaak, die platen zijn totaal verschillend. |
|
Het heeft geen nut, maar ik heb nu eenmaal de persoonlijke kronkel dat ik even azijn moet pissen als mensen de waarheid in pacht menen te hebben. Dat heb ik o.a. met gristenen, met vego’s en met metal-journalisten. Hou toch op met je "essentieel"... er bestaat geen Universele Goedheids Index van Black Metal Platen. Je vindt een plaat tof, nou OK, prima. Dat betekent nog niet dat je de Hogepriester van de Verplichte Kost hoeft te gaan uithangen... vind ik hoor. Moest het toch ff zeggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
LOL, uit jouw mond [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-11-2007 14:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik denk dat een vergelijking wel kan hier. Beide platen streven eenzelfde soort sfeer na. Alleen staat "Ordo ad Chao" wat mij betreft dichter bij dat primale doel. Funeral Mist leunt meer aan bij de romantische kijk op de dood. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Als we het dan toch hebben over een bepaalde sfeer proberen neer te zetten. Ik heb Ordo ad Chao op dit moment opstaan en eigenlijk valt me nu pas op hoe de totale sfeer aansluit bij die andere te gekke bm release dit jaar....Deathspell Omega - Fas (muzikaal gezien, tekstueel heb ik me er niet in verdiept) Winter is coming... |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Mayhem is altijd een van de meest overgewaardeerde bands geweest. Ik heb dan ook altijd bar weinig zin hun releases te checken. Tot nu toe had slechts TGDoW wat te bieden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dikke +1. |
|
Een kinderboerderij is er niks bij, bij al dat gemekker in dit topic. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[edit]fokking onstrakke [/edit]livevid van oktober ("Uniqe Mayhem clip from Motstøy Festival") hier. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-12-2007 17:13] |
|
quote: Stiekem best vet eigenlijk.. Alleen zit Hellhammer nu gewoon achter een schot te drummen? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wederom een nieuwe outfit van Atilla Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
AHaaaahahahahaaaaa Daar MOET iets achter zitten, Mayhem is per slot van rekening de maker van de meest essentiële black metal CD van deze eeuw! Misschien kan Count Usher de metafoor en de ontologische c.q. metafysische implicaties ervan uitleggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |