|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze schijf ligt zwaar op de maag man. Denk dat ik maar eens aan de Activia moet gaan! Prachtig |
|
Tering, dit staat echt mijlenver bovenaan mijn lijst dit jaar vooralsnog.. Wat vind je er minder aan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb geen heerschende releases nodig om te schitteren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heerlijke plaat, vooral omdat de nummers niet blijven hangen. Telkens ik hem opnieuw luister is het net alsof ik hem weer voor de eerste keer luister en het blijft goed en verrassend [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 05-05-2007 1:44] Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb hem inmiddels ook, wát een werkje is dit |
|
Ik heb zo'n vermoeden dat deze nieuwe schijf bij heel wat van ons hoog, hoog in de jaarlijstjes terecht komt Bij mij in ieder geval wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja man, blurry sfeertje ik vind hem goed signature |
|
Ik heb tot nu toe alleen Anti gehoord, en ik moet zeggen dat ik zeer verrast was, zeker een vooruitgang vergeleken met alles na DMDS. maar het overtreft het helaas niet naar mijn bescheiden mening. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik vind Anti eigenlijk de meest toegankelijke song van de plaat. Misschien toch nog een luisterbeurt wagen, voor je de plaat "afschrijft". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Anti is goed, maar niet het beste nummer van de plaat, naar mijn mening. Luister hem een keer helemaal, zou ik zeggen Beste Mayhem sinds De Mysteriis.... [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-05-2007 16:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou, fijn dan. Cult-klassiekers zijn overrated.. deze is zoveel beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nay Suck my piss |
|
quote: Dat is dus wat ik nu precies uit probeer te vinden. Misschien kan ik mezelf beter vragen wat ik nou echt goed vind. Ik weet het ook niet meer. Ben al lang blij dat ik niet de review hiervan heb moeten schrijven, want dat had taaie kost geworden. *zwengelt 't nog maar eens aan* We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
nou en, als je em niet overweldigend vind maakt dat toch niet uit... Zo ubergeniaal is ie in mijn ogen nu ook weer niet, lekkere plaat dat wel. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe, maar als 'ie honderd punten krijgt en een overload aan positieve reacties ga je toch een beetje aan jezelf twijfelen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Sommige mensen kunnen gewoon geen maat houden. Het is een fijne plaat. Punt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb de nieuwe eindelijk binnen.......maar vooralsnog ben ik nog niet echt onder de indruk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zelfs na vele malen draaien kan ik er nog niks mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Al geprobeerd er een glas op te zetten? |
|
Nog niet, hahaha, tis dat ik een Mayhem verzamelaar ben en dus deze toch in de collectie hou maar veel draaien zal er niet in zitten... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben na tig keer luisteren toch een beetje teruggekomen op mijn lyrischheid over de productie.. De productie an sich is geweldig, alleen lijkt het net alsof ze een lowpass filter over de master hebben gezet waardoor bijna al het hoog wegvalt.. Toch beetje jammer! Beetje meer hoog had de mix erg goed gedaan denkik.. Maar verder, op dat puntje na, geniale schijf Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lijkt wel alsof ik de enige ben die 'em erg vind tegenvallen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hm, ik heb 'em pas 2X geluisterd, ik vind het gitaargeluid echt 3 keer niks. Veels te dof, klinkt als een demo op zolder. De zang vind ik wel weer erg lekker. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nee hoor, ik ben de cd ook maar gaan luisteren na al die lovende kritieken hier. En ik vind er ook nog maar weinig aan, misschien moet het nog komen? Ik ben niet echt bekend met de band, ik ken eigenlijk alleen Carnage en De Mysteriis Dom Sathanas via de Anaal Nathrakh covers, maar ik mis een beetje het tempo. Het gaat me veel te traag, sfeer vind ik er niet echt inzitten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |