|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja. Kan er niets mee. Bruce Banner |
|
...ja stel je voor. Of stel je ook eens voor dat iedereen zo'n opmerking van mij dan ook weer doodserieus neemt. Bruce Banner |
|
Vast. |
|
quote: Het was dan ook niet grappig, ik moest wat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Na ruim een half jaar heb ik waarschijnlijk het licht gezien. Vond vandaag de laatste Mayhem toch wel erg goed na 'm maanden niet gehoord te hebben. Toch nog maar eens een paar keer meer luisteren aangezien ik 'm een half jaar terug nog zwaar kut vond hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De Amerikaanse tour verloopt ook niet helemaal vlekkeloos; "It was a brutal (not in a good way) end to the tour. For the most part, no one got to say goodbye to anyone. It was abrupt and unexpected (that's what she said). Most of all, it painted the final picture of the kind of people Mayhem are. Yes, being in a band means you are running a business. But even in business there are ethics and responsibility. Neglecting to pay your way from show to show and abandoning your tourmates is not good business. And its not the kind of metal I support." Het hele verhaal is hier terug te lezen; http://www.metalinjection.net/dispatches-from-the-van/exclusive-demise-blackened-fest Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik hoorde al van Morfeus dat het niets dan ellende is ja en dat ze de dagen aftellen weer naar huis te kunnen gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
doe je ze nog ff de groeten van mij?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Nee, waarom zou ik?? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vraag me sowieso af hoe het verder moet met Mayhem nu Blasphemer vertrokken is. Het lijkt mij niet dat Morfeus en Slimaeth nu de muziek gaan schrijven. Het zou misschien een goed idee zijn om Snorre Ruch er weer bij te betrekken. Hij heeft tenslotte ook meegewerkt aan DMDS... Wat is er trouwens met Thorns aan de hand? Als het goed is is het materiaal voor een tweede album zo goed als af. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Omdat je zo dicht bij de groep staat. |
|
quote:Ja, stoer hè. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind dat altijd zo waardeloos... de groeten van iemand krijgen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nou ja, er zijn zat mensen die, wanneer je zegt doe die en die de groeten, dan zeggen: Ja, doe ik en het dan nooit doen. Das pas slecht. Oja, mayhem. Nooit zo bijzonder gevonden. Ik heb best veel black in de kast staan, maar niets van deze heren. Houden zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik doe geen "groetjes aan" meer. Er wordt altijd zo nonchalant mee omgesprongen zodra ontvangen; groetjes terug! Je krijgt ze net! Ondankbare hond! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zoals bij de Vakantieman vroeger: Ik wil absoluut NIET de groeten doen aan..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat was geweldig altijd! Voor de rest is alles waar Frits Bom bij betrokken is "the stuff nightmares are made of" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Afschuwelijk die man ja. Maar de anti-groeten waren leuk alsook mensen die op de kaart van Europa moesten aanwijzen waar ze zich precies bevonden en dan altijd totaal verkeerde plekken aanwezen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het is altijd goud als mensen onbedoeld grappig zijn! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hij maakte zich ook redelijk belachelijk door aan de dik voor mekaar show mee te doen, hehe. Met z'n roze jasjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Frits Bom, meester der wansmaak. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dicht. Bruce Banner |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |