|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hey je hebt me raad toch op gevolgt |
|
quote: En ik vind jou nogal een nicht, met je Rhapsody. |
|
quote: Ik geef je gelijk, maar Maniac is ook wel gay hoor En wat doet een Burzum in het Mayhem topic? (nee u hoeft niet te reageren) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, willen alle powermetal trutjes zich uit dit topic verwijderen aub Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Whoehaaaaaaaaaa On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee, daar heb ik geen zin in Ook powermetaltrutjes kunnen Mayhem vet vinden weet je Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: ja daar ben ik het mee eens! |
|
quote: Dank Ik luister nog altijd liever black hoor, maar ik vind power ook gewoon vet mooi.... en als je iemand een nicht noemt als ie powermetal luistert, zegt dat alleen maar iets over zichzelf (miss vindt hij Maniac wel lekker ofzo ) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Jezus, wat zijn we allemaal bijdehand vandaag |
|
quote: dat zou kunnen en als je iemand die naar een power metal luisterd een nicht noemd zijn er wel veeeeeel nichten op aard |
|
quote: En ga jij lekker met je treintjes spelen, kutkleuter. |
|
quote: Oh gaan we nu schelden? Toevallig ben ik hier niet degene die valt over het feit dat ik powermetal leuk vind, dus wie doet er nou kinderachtig? Ik heb volgens mij wel een gevoelig punt geraakt met die opmerking... Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: hey Varg Vikernes dat mag wel wat aardiger |
|
Haha, wat een kontenkruipers. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*haalt zalf om over den jeukende handen te smeren* |
|
quote: hey jongens laten wij den strijd bijl begraven want metalheads zijn immers vrienden en geen vijanden |
|
quote: Vind ik wel een goeie idee jah... dit is toch niet zoals t hoort man Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Jezus, waar gaat het heen me de spelling. Ongelo've'lijk. |
|
Hoe gaat het eigenlijk met Mayhem? Zit Atilla er nog steeds bij of is die alweer vertrokken, en gaan ze nou nog een keer live spelen met Atilla op zang? Met Maniac vond ik vrij tegenvallen twee jaar geleden.... |
|
quote: Nee, metalheads zijn voor het grootste gedeelte kansloze mongolen en stumpers, dag. |
|
quote: ik denk dat atilla er nog steets bij zit als zanger! |
|
quote: Dat klopt Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: hmmm, kan hoeft niet altijd |
|
Hoe oud zijn jullie twee knapen trouwens? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |