Meltdown |
Holengraver |
 |
 |
|
Posted 22-01-2007 21:41 by Meltdown |
  |
|
quote: Op 29 december 2006 16:19 schreef R. het volgende:
Heeft iemand informatie m.b.t mayhem - last breath?
Dat is gewoon weer zo'n bootleg, staat volgens mij min- of meer hetzelfde op als op Out From The Dark; de zogenaamde laatste rehearsal met Dead, plus misschien wat live-troep ofzo. Wellicht toch de moeite waard, die rehearsal is nog best oké ook, heeft een erg goede versie van Freezing Moon, inclusief de klassieke aankondiging.
Wat een saai boutnummer trouwens, dat Anti. Maar even mezelf van MF quoten:
quote: Renkedekenker, wat een vervelende rommel zeg, nog geen vlaag van structuur of opbouw, geen spanningsboog, geen memorabele riff, niks niet. Die break is dan wel weer aardig, maar komt ook al vanuit het niets en voelt daardoor eigenlijk zinloos. Daarnaast is het drumgeluid strontirritant met dat constante muggengeplof eronder (drumpatronen, eikel, drumpatronen, iets herkenbaars) wat door moet gaan voor double-bass (ik haat dat, schurft op met je Kataklysm gejengel) en rolls die amper hoorbaar zijn terwijl ze eroverheen moeten denderen.
Attila (heeft 'het' nog altijd, valt me goed mee) staat dan weer te hoog in de mix, die trouwens gortdroog en kaal klinkt, al valt dat misschien nog te redden. Misschien. Met een sloot reverb, onder dit soort je-weet-niet-wat-je-krijgt Black moet een grotgeluid, nu krijg ik spontaan heimwee naar die drie dagen oude boterham die ik vanmiddag at omdat ik niets anders bij me had.
Ik moet ze wel nageven dat dit gedurfder is dan ik had verwacht, dat zeker, maar het resultaat doet me nog het meeste denken aan een ploegje melaatsen: het loopt voor geen meter en gaat nergens heen. Wel Black Metal verantwoord, melaatsen.. Hmm, ja...
Nou ja, één kutnummer verpest nog niet het album, maar het begint wat mij betreft allesbehalve goed.
(Whoops, ik bedoelde Out From The Dark i.p.v In Memorium, wat trouwens ergens nog wel klopt aangezien daar o.a dezelfde tracks op staan, alleen is die laatste een bootleg en OFTD een officiële uitgave. Toch even een edit..)
[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 22-01-2007 23:10]
Jullie zijn allemaal negers!
 |