|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wa? Ik heb ooit zo'n €12 aan dat ding betaald, nieuw! (jaartje of 3 terug) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik denk dat de prijs een beetje aan de persing ligt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Begrijp ik ook wel maar dat heb ik altijd het nutteloze aan die zaken gevonden (voor de volledigheid, heb warhammer records persing) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Maniac is bij Mayhem vervangen voor Atilla Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vet! Die gast heeft echt een zieke stem. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hadden ze dat niet voor Wacken kunnen doen? |
|
http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=2689 Broodje aap dus, hoe graag we het ook zouden willen. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Alhoewel, dat was wat ouder nieuws. Nu staat er weer dit; http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=2961 Snap er allemaal weinig van...zou leuk zijn, maar ik vind op de sites van bijv. Mayhem of Keep of Kalessin niets. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
We zullen vanzelf zien wat waar is. Mocht het toch kloppen, dan post ik daarvoor deze quote van het MF forum. quote: Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Kijk maar eens beter na de datum van dat artikel: Monday, June 28, 2004. Dat is al heel oud dus. Het artikel waarin staat dat Maniac vervangen is door Attila is van gisteren (16 november 2004) dus die is nieuwer. Ik had het gister ook al elders op het web gelezen. Dus het klopt wel degelijk: Attila is back Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
staat ook op de mayhem site In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Inderdaad: quote: |
|
quote: Yep. |
|
machtig, alleen erg slecht voor Mayhem... mensen gaan nu namelijk meer dan ooit hopen op een "Mysteriis part 2" terwijl ze dat nooit zullen doen. Ik kijk er wel naar de volgende plaat uit, Chimera blaast! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op zich wel gaaf, maar ja als men van die saaie troep als Chimera blijft uitbrengen, dan zal de zang het geheel toch niet kunnen redden. |
|
anus, chimera is gaaf! ieder zijn smaak uiteraard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
getver, ze komen in de bosuil wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Gaaf, ben ik bij! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:ik moet wel...k doe de belichting ....hopelijk gaan ze deze keer niet wéér met die rotte varkenskoppen in de weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehehe, ik zal Hellhammer vragen of ze speciaal voor de lichtvrouw nog 1x die varkenskoppen meebrengen :D What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: bedoel je nu Mayhem of Marduck? |
|
quote: Nou, varkenskoppen, dat kan enkel Mayhem zijn. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ja dat klopt, maar volgens mij kan er een naams verwarring in het spel zijn..... Marduk 12-03-05 Bosuil [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 18-11-2004 0:06] |
|
quote: Er staat inderdaad ook de panzy divisie Marduk op de website...achja, She_devil IS natuurlijk blond What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |