|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*afbeelding opslaan als* We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ok, dan hou ik er ook over op. Prutsband met hun prutsgeluid. Hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zompig, duister, moerassig, luguber prutsgeluid. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jazeker Denk dat ik hem er nog maar eens in gooi zometeen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ga in een zompig moeras staan en hem dan beluisteren. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Onder water krijgt ie nog een extra dimensie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik dood ben laat ik een stereotoren in m'n kist bouwen, en dan deze plaat nonstop op repeat. NEKRO! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Misschien dattie in een kist wel goed klinkt, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Een dooie maakt geen geluid.. of bedoelde je dat niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gaan jullie Times of grace ook maar eens luisteren, DAT is nog een eens een naar plaatje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dit is een naar plaatje! Tijd voor Mayhem in de auto Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik kijk Eraserhead wel als ik een nare soundscape wil horen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Het was geen persoonlijk aanval op jou Ik bedoelde dat ik Creepmime wel begreep dat zovelen mekaar alleen maar na praten...of het nu om Mayhem gaat of om elke andere band...TE vaak zie je mensen gewoon mekaars commentaar napraten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Behalve in het enslavedtopic... mvg wk10 |
|
Ja, verassend genoeg zijn er veel verschillende meningen aangaande Enslaved.....is maar goed ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik denk dat dat wel meevalt, maargoed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind hem goed, vooral door het niet typische metalgeluid. Ik vind de productie eigenlijk ook helemaal niet slecht, je hoort duidelijk het verschil met van die oude black metal demo's, het is gewoon weer eens iets anders, en dat bevalt me wel. Ik vind het nummer Anti trouwens wel het beste, door de subtiele geluiden die er door de mix in naar voren komen. Het bevat meerdere lagen, en dat mis ik wel bij de rest van de nummers. Deze plaat komt wel in mijn top10 denk ik Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
naprater@! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat ben jij eigenlijk toch een kansloos mannetje, de tering. <was niet lief>. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 11-05-2007 17:18] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
zo, die zit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
lol, die kun je in je zak steken hehe Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 11-05-2007 17:18] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
.laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 11-05-2007 17:30] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Shit, gemist, maar ik stel voor dat creepmime eens wat vaker zijn frustraties eruit neukt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |