|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:eeejj maar gezien het aantal nuttige boden op je cd verlaag in mijn bod tot slechts een uitgedroogd aangebroken pakje halfzware van nelle en kan je hoogstens m'n Hakenkreuzzug dem-tape erbij krijgen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:o god, was je een discussie begonnen, dat had ik niet door jongen. Volgens mij begon je gewoon mij aan te vallen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Helemaal niet maar gezien jij zo hapt op het woord 'download' weet ik genoeg om je onder te flamen ja. Waarom denk je btw dat dat woord tussen aanhalingstekens staat.? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik weet niet, misschien heb je sinds gister dat knopje ontdekt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:De cliche's de intensje triest/hersenloos-heid. Ik ga m'n roes maar uitslapen dit vermoeid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
happerdehaphap We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hoe gay Je moeder. |
|
quote:ja enzo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Iemand interesse in de officiele Posercorspe Frank 001 release van Deathcrush handgenummerd #666 voor een vriendschappelijk prijsje van maar 485,95 euro? Maar let wel op: Payment: I prefer cash safely hidden in a registered letter, but i could also accept a bank transfer. |
|
quote: Oh,das bijna voor niks spelfout weggehaald... |
|
kanker!,..... als ik t geld zou hebben zou ik m kopen... dat ding is denk ik echt t meest brute item wat je kan hebben... gezien het ook nog es nummer 666 is (hij staat nu trouwens op 666,66 dollars!) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zulke onzin maakt het toch wel kapot,... maar je kan het ook zien als "eens zien welke onnozele snul hier zijn maandloon voor over heeft", da's dan wel weer lekker in de geest, ofnie? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: US $779,69 (Minimumverkoopprijs gehaald) (Ongeveer EUR 624,90) dit is pas ziek |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
JAAHHAAA IK WAS DE HOOGSTE BIEDER, DUS HIJ IS VOOR MIJ!! spelfout weggehaald... |
|
Die verkoper van die LP heet RobertLie... |
|
Zoveel is dat ding echt niet waard, ik ken nog iemand die m heeft, ook genummerd |
|
quote: Als er een mongool is die dat bedrag ervoor betaald, is dat het bewijs dat die schijf dat schijnbaar toch waard is... spelfout weggehaald... |
|
goed man! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
was dat nou een grapje of hebbie um echt varanus? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, dat geld heb ik er never nooit voor over. Was dus beslist NIET serieus. spelfout weggehaald... |
|
ontopic: Per Yngve Ohlin (excuse for all the blood) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Wat is een schappelijke prijs voor een 'Dawn Of The Blackhearts' (LUST 2) CD? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4049051612&ssPageName=STRK:MEBI:IT Wordt een duur grapje zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |