|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een geniale plaat is dit zeg! De special edition is erg mooi met die metalen slipcase. Artwork is even wennen, maar als je het hebt laten bezinken is het net zo krankzinnig als de muziek zelf. [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 27-04-2007 14:21] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Ja, Artwork is te gek.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb de special edition ook, ziet er erg gaaf uit. De muziek is inderaad echt krankzinnig,en zeer donker en dat maakt deze plaat voor mij de beste sinds De Mysteriis Dom Sathanas. Geniaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind GDOW nog altijd de beste Ookal is het niet te vergelijken natuurlijk.. totaal ander concept etc.. Maar toch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm. Die is niet slecht, absoluut niet, maar die plaat heeft me nooit zo kunnen pakken als het geval was met De Mysteriis Dom Sathanas en, nu dus, Ordo Ad Chao. Jezus, wat hangt er een onmenselijk gure sfeer over die plaat. Echt een meesterwerk, en voor mij persoonlijk de beste blackmetal-plaat van dit jaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, tot mijn verbazing vind ik hem toch ook wel best goed Ik dacht altijd dat Mayhem een standaard kutband was, ik moet niet zoveel denken, dat blijkt wel weer. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 27-04-2007 15:24] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nog nooit een standaard kutband geweest ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:GDOW --> minste Mayhem plaat. Toen ie net uit was vond ik 'm nog best tof, maar toen ik 'm laatst weer eens opzette, kon het me niet echt meer boeien. De plaat goed, maar is veel te fragmentarisch en over-experimenteel imho. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
NIETUS! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, ik ga eens wat meer van ze luisteren Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er is echter genoeg rotzooi uitgebracht onder de naam Mayhem (bootleg opnames / live rotzooi / obscure demo's etc..) Het repertoire zelf is eigenlijk maar vrij karig als je bedenkt hoelang de band al bezig is. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nu is het natuurlijk ook zowat dat elke scheet die ze laten op vinyl wordt gezet door mensen die snel willen cashen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar zijn die scheten op vinyl te verkrijgen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kan iemand wat meer vertellen over het concept van de plaat? Of een link geven naar een interview o.i.d? Ik zie aardig wat stukjes tekst steeds terugkeren en ook de titel (Van Orde naar Chaos, meen ik) duidt wel enigzins op een verhaal. Soort apocalyps ofzo? Ondergang van de mensheid? edit: de cd duurt vrij kort (40 minuten), maar hebben jullie ook het idee als je hem luistert dat hij echt heel lang lijkt te duren? Echt geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 27-04-2007 16:16] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Mja, meestal slaat dat dan op verveling |
|
Hehe, meestal wel ja, maar bij deze plaat totaal niet! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Ik heb juist het gevoel dattie erg kort is (de plaat dus he viezerds :p) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De nieuwe plaat valt me enorm mee. Vooral de combinatie tussen de kalme stukken en de rammende stukken is zeer goed. En ja, Atilla is weer lekker krankzinnig Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een verneukte kut productie heeft die nieuwe plaat. Heerlijk. |
|
Laat ik me er ook maar eens aan wagen. |
|
Werdt tijd he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
April was opeens een dikke albumboom, om het zo maar even te zeggen Nu ben ik tijdelijk blut. Gelukkig aanstaande zaterdag jarig, geld vangen en naar de platenboer rennen |
|
Het zal wel aan mij liggen, of misschien ben ik te verwend met heerschende bm-releases dit jaar, maar zelfs na meerdere luisterbeurten doet deze plaat me heel erg weinig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Misschien ben je niet true genoeg. Een zelfmoordpoging of twee kan dat verhelpen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |