|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg iets met sterf, leer Nederlands en je moeder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kent iemand de cd' in memoriam'? tijd terug ergens op de kop getikt, gave plaat maar ken er niet veel over vinden... |
|
quote: www.thetruemayhem.com --> creations --> discography --> bootleg releases [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-07-2005 11:00] |
|
Ik ben best heel erg benieuwd naar het nieuwe album... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Nee, die is gewoon in kleur. Heb 'em zelf liggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kut. |
|
Ik hoop dat Mayhem weer een keertje deze kant op komt, zeker nu Attila er weer bij zit. In november spelen ze in Oslo en daarna volgt volgens de website nog een tour door Azie en Australie.. |
|
Ik las dit net op het Lugburz forum: quote: Daar geloof ik niks van. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik hoorde dat Euronymous eigenlijk omgelegd is door Courtney Love. Moeite van het posten niet eens waard. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hij stinkt ook. Haha/ don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Hij ook aL?!? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dani Filth deed de zang op Deathcrush, wisten jullie dat? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
en heidi strooide rozenblaadjes bij elk concert dat ze gaven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kurt en Dead zijn beiden in april door een geweerschot om het leven gekomen... Maaruh OT. Weet iemand iets van het Sunn O))) nummer CandleGoat? De teksten zouden van de hand van Dead zijn. Maar het is volgens mij nooit in een Mayhemnummer verschenen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Het zou wel een gave hype zijn, dat wel. Staat ook mooi in een review enzo. Ja, handel! Suck my piss |
|
Ik hoorde dat Mayhem in april is opgericht. Dat Klopt Toch Helemaal Niet!! Aprilhem 4eva signature |
|
|
|
leuk schijfje Je moeder. |
|
quote: Of deze. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mysteriis blijft de beste Mayhemplaat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vind ik ook, hoewel Live in Leipzig en Wolf's Lair Abbys ook heel gaaf zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
live in leipzig vind ik het gaafst maar telt eigenlijk niet echt mee, live cd... maar DMDS kan ik nu wel wat beter waarderen ondanks dat ik de zang vaak irritant vind en de muziek zonder die zang ook weer te saai zou zijn... life eternal alleen al maakt echter de hele cd weer goed Je moeder. |
|
DMDS met Dead op zang zou echt goddelijk zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
indeed maar dan zou denk ik de productie weer te clean zijn. die rehearsel nummers met dead waren al minder dan de sfeer die op LiL aanwezig was... maar LiL heeft in mijn oren ook de perfecte sound... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-10-2005 15:01] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |