|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik doelde op de akoestiek van een kist. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik snap op zich wel als mensen niet erg onder de indruk zijn van dit schijfje; puur muzikaal gezien raak ik er tot nu toe ook nauwelijks opgewonden van. Toch bezorgd deze CD m'n een onaangenaam gevoel in m'n onderbuik. In die zin is 't een goede (BM) schijf (jaja, gevoel/sfeer ja). Blijft de vraag of ik me tegenwoordig nog zo graag onderdompel in duistere sferen... Eigenlijk niet nee. De conclusie luidt: goede schijf, die ik eigenlijk niet wil luisteren. Hmm... vaag. |
|
Dat gevoel in je onderbuik zal dan je beginnende menstruatie zijn, je begint iig vrouwelijke trekjes te vertonen, RootBAERT. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, ik doe er zelf ook aan mee, maar toch is het grappig te lezen hoe mensen zo over een album door kunnen zaniken |
|
Ik vind het geluid juist wel fris voor een black metalband, aangezien vaak veel scheller klinken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is 'fris' wel een juiste omschrijving? Faustian Spirit of the Earth |
|
hier toevallig mensen bekend met de 'many years have past since the funeral' tape tetanus pirataggi 28 penetrator hammer 666-3 hij gaat waarschijnlijk volgende week onder de ebay hamer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Met zo'n titel kan ie beter onder de Praxishamer! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
jij kan beter onder de praxishamert In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
voor elke klus, ook deze dus? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Optredens Mayhem afgezegd vanwege blessure Jan Axel: There has been a delay when it comes to the release of "Øl, Mørke og Depresjon", due to the fact that Jan Axel had to finish recording the drum parts but as you all probably know, he was away with Dimmu Borgir for the tour. Unfortunately...these drum part recordings will never happen. Last night i have talked to Jan Axel and there is a really serious situation going on...that i really wish wasn't true not for the sake of Den Saakaldte but for Jan's health and only. Jan Axel while playing at Gods of Metal Festival in Italy with Dimmu Borgir had a serious pain in his right arm...and then all collapsed. His right arm is in a seriously painfull condition and right now he is on the process of seeing nerve expert doctors, taking x-rays etc. He cannot play drums which has as an effect, Dimmu to play from now on with Tonny Laureano as a drummer, Mayhem to cancel their near future gigs and also Den Saakaldte to get a new drummer. I wish you Jan a quick recovery! You are an excellent drummer and friend and you will always have me by your side whenever it is needed. THE GOOD news... Den Saakaldte not only managed to find a new drummer really soon BUT that drummer will be a full time member, meaning a BASIC member. His name: S. Winter! For all of you not knowing who he is, Mr Winter is a former drummer of Gehenna and also a member of the band Aeternus. He is a fucking excellent drummer and a good friend. Mr S.Winter...Welcome to misery!!! So...the recordings will start again soon...and you'll hear from us soon! Til then... Sykelig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
niet zo best, meneer hellhammert. maar het is ook zo'n drukbezet kereltje. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ernstige vorm van drum RSI misschien. Maar ik hoop dat Hellhammer er weer bovenop komt, hij blijft een fantastische drummer. S. Winter heerscht trouwens ook. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Yep, Stian is zeker een goede vervanger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jammer dat zijn band Forlorn zo'n zachte dood is gestorven.... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Inderdaad ja, heb ze gelukkig wel nog live kunnen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net Ordo Ab Chao nog een beluistert, en ik hoor een shakira when ever where ever rip off in nr 5 Verder trek ik nog steeds de productie ERG slecht, maar wat atilla met zijn vocals doet is wel zo fucking ziek dat ik niet kan stoppen met luisteren. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik vind de productie juist geweldig... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 Productie is een meerwaarde van deze cd |
|
Tsja, niet iedereen houdt van opzettelijk necro en grim. Persoonlijk vind ik het wel gaaf op zich, maar ik geef toch de voorkeur aan de voorganger, Chimera. |
|
Ik vind de muziek op deze manier anders heel wat beter tot haar recht komen, als met de, toch wel redelijk, gelikte productie van een plaat als Chimera moet ik zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vind de productie tot op zekere hoogte te gek, vind het alleen in zijn totaliteit te dof, alsof ze er een pak hoog vanaf hebben gedraaid.. Maargoed, geniale plaat! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Chimera en Ordo Ad Chao zijn dan ook totaal niet met elkaar te vergelijken. Niet op gebied van muziek en dus bijgevolg ook niet op gebied van productie. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb even een vraag: Ik heb vandaag op een C.D/platen beurs een spilt tussen Mayhem en Emperor gekocht, het is een bootleg, dus ik kan er vrijwel geen info over vinden, misschien weet iemand hier er meer van (het is niet de split op het groene vinyl en ook niet een met een schreeuwende gozer voorop) Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |