|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maare... Die cd is nou nog steeds niet uit? |
|
Als het maar niet gaat klinken als Bomberos. Maniac goes punk! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ben wel benieuwd naar het resultaat Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heb niet zoveel hoop maar ben wel benieuwd Uit liefde voor ZM. |
|
quote:Het lijkt fluisterwoud wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb hem 2 dagen geleden gedownload van mirc en hij klinkt echt super!! Goede sound, goeie (redelijk complexe) muziek. Stukken beter dan hun vorige album! Een must! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik ben benieuwd! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:maar dus niet in de stijl van GDOW, begrijp ik? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hehehe, maar het is ons uiteindelijk gelukt... Net als Mayhem trouwens. Heb hem ondertussen ook gedownload en hij is erg gaaf. Boeiender dan GDOW. Maniac zingt ook minder nichterig dus dat scheelt een hoop. |
|
quote: neen, veel beter. De zang is inderdaad ook veel verbeterd. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hm misschien interessatn dus? Je moeder. |
|
Heb hem ook net van het internet afgehaald en hij HEERSCHT!!! Mayhem heeft het weer eens gedaan!!! GDOW vond ik geniale stukken tussen zitten. Ik vond alleen die electro en industrial riedeltjes weinig interessant. Gelukkig hebben ze die deze keer achterwege gelaten! |
|
hehe dat waren juist de enigste stukken die me wel boeiden Je moeder. |
|
quote:niet zo zeiken vindt ik, Grand Declaration of War is wat mij betreft 1 van de betere BM albums ooit gemaakt, de stijl en sfeer die dat album heeft (ook artwork) ademt een iets uit wat uniek is. Ik hoop dat Chimera bij mij hetzelfde losmaakt... vraagje: speelt Hellhammer weer met van die getriggerde trommels? of is het deze keer iets natuurlijker? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik hoop dat ze een nieuwe gitarist hebben . BTW, is Paradise Lost ooit terug naar hun roots gegaan ? :S Longing for the Ancient Kingdom! |
|
quote:wat dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Yep, wederom tot in den treure (truere?) getriggered. Maar hij blijft super. |
|
Ik heb hem nu ook een paar keer geluisterd. Op zich geen slechte cd maar absoluut niet "back to their roots", wat natuurlijk ook wel te verwachten was. Eerlijk gezegd vind ik hem minder goed dan Grand declaration of war. Hoewel die cd ook wel een aantal minpunten had, was die wel een stuk afwisselender en interessanter dan deze cd. |
|
quote:dit had ik verwacht idd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heb 2 nummers gedownload en de download meteen gecancelled. Vond er geen zak aan eigenlijk :/ Mayhem is Mayhem natuurlijk, maar ik heb intussen wel betere black gevonden bij de nieuwe lichting. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vergeleken met GDOW vind ik deze cd toch wel weer een flinke stap in de goede richting. Mayhem zal nooit meer worden wat het was, maar deze cd vind ik ook goed om aan te horen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: wow ligt het aan mij of is de zang vrij slecht.... maar ja klinkt eigelijk wel lekker , al lijkt het niet zo op hun "Roots" maarja .. |
|
Morgen zit de Digi in m'n tas |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |