|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Keep of Kalessin ook niet meer. zou 'ie dan echt het bij één band houden? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Attila en 1 band? |
|
o hehe twijfelde al even... bestaat plasma pool nog trouwens? Je moeder. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, hij heeft ook nog een krantenwijkje, dat doet hij om de huur te betalen. |
|
ja ik zie m al fietsen met een bakfiets vol kranten Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Zo komt hij dus aan die ziekkelijke beenspieren! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Volgens de official mayhem page (thetruemayhem.com) welke op zich redelijk vaak geupdate wordt, speelt Attila in: - Tormentor, Aborym, Plasma Pool, Korog, Kaos Logic Maar dat zal ook wel niet meer helemaal kloppen inmiddels |
|
Nee, want in Aborym zit hij niet meer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
May 3rd, 2006 - Mayhem newsflash We are all happy to announce to all of you that the upcoming album by legendary Norwegian Black Metalists MayheM will once again be handled and crafted by Season of Mist. This unholy alliance has been fighting together for more than 7 years already and yet there is no end in sight. "Ordo Ab Chao" will then be MayheM's 3rd full-length on the French label. The band also states that "after the troubled "Chimera", some conditions and issues have changed for the better. We are very focused and eager to record our first album (since`93) with Attila Csihar back behind the microphone. The beast has never been stronger". Prepare for a totalitarian piece of chaotic Black Metal !!! Faustian Spirit of the Earth |
|
ik heb er wel vertrouwen in. en Chimera was inderdaad weinig inspirerend. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Deze teksten werden overigens ook de wereld in geslingerd toen 'Chimera' uit moest komen. |
|
Sunn O)) was Atilla geen lid van hoor, had alleen een nrtje meegegromd, net als bij Limbonic Art. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Volgens mij deed hij ook live regelmatig mee. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
z'n stem past iig wel bij de mµziek van sunn. echt. Suck my piss |
|
quote: mja, maar daarom geen slecht album vind ik Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Volledig mee akkoord!!! Toen ik onlangs Mayhem zag spelen, kon ik die gedachte maar niet uit mn hoofd zetten... Waarom heb ik dat optreden vorig jaar toch gemist? Maar kortweg, Atilla heerscht!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: zul je mij ook nooit horen zeggen. het zat allemaal goed in elkaar, maar het was gewoon een beetje lamgeslagen. en maniac vind ik gewoon de grootste relnicht sinds liberace. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
ik vind chimera een briljant album! lekker sfeertje en geniaal snel riffwerk... vocals passen wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: wel ja, idd, het album moet het hebben van de sfeer, want alle nummers lijken beetje op elkaar eigenlijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
only one original member, hellhamer Je moeder. |
|
Tsja, vond het ook al vreemd maar ja, dit is meer een fimpje om de sensatie voort te zetten zo lijkt me. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
idd, behoorlijk... geen woord over de muziek ook Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |