|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vind dmds ook zeker niet slecht hoor Je moeder. |
|
Geef mij Grand Declaration Of War maar |
|
De Mysteriis rost alle andere platen tot puin. |
|
quote: Dan nog liever Chimera. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Chimera is helemaal niet zo'n verkeerde plaat. Ik vind het in ieder geval de beste na Mysteriis... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-10-2005 15:49] |
|
quote: Dan ga ik absoluut voor Wolf's... maar inderdaad die Chimera is zeer goed te doen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Oh ja, muzikale moeilijkdoenerij was/is taboe in 'oude' black metalkringen... sorry. |
|
quote:Poepplaat, ik poep 'm nu onder. Het enige fatsoenlijke wat Mayhem ooit heeft uitgebracht is TGDoW. Het werk ervoor is zwaar overrated, net als Darkthrone. En Chimera is een bijelkaar raapseltje van verschillende invloeden met tegenvallende vocalen en gitaarlijnen. Zo... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Pfff |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom zou ik moeten kiezen? Ik heb momenteel Chimera. En De Mysteriis dom Sathanas en Grand Declaration of War staan allebei nog op mijn verlanglijstje. Moet die binnenkort toch maar eens aan gaan schaffen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
alle albums zijn krachig op hun eigen manier en dat vind ik meteen de kracht van Mayhem, de diversiteit in hun werk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Helemaal mee eens. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Die uitspraak is echt nergens op gebaseerd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: ahahahah (goedemorgen) Suck my piss |
|
quote: Heb je de eerste studioversie van Freezing Moon wel eens gehoord, toen Dead nog zong? Die heerst alles wat mayhem ooit gemaakt heeft de pan uit! (staat onder andere op de freezing moon 10", de bootleg 'tribute to the black emperors', en natuurlijk op de Chicken Brain Records compilatie |
|
Deathcrush is idd het best van Mayhem...zeker de originele met dat leuke outro erop...maar het was death/grind imo......net zoals Darkthrone gewoon eerst lekkere death metal maakte... |
|
quote: Nou, het is een feit dat liefhebbers van (alleen) old school black vaak een pesthekel hebben aan wat meer gelaagde of complexe black, waar of niet? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 04-01-2008 17:59] |
|
quote: Toch maar eens gedaan dus. Ik heb De Mysteriis dom Sathanas, Grand Declaration of War en - toen ik toch bezig was - Deathcrush en Wolf's Lair Abyss nu toch maar eens gekocht. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Leuk speelgoed! Deathcrush en De Mysteriis dom Sathanas zijn de enige Mayham platen die IMHO lang houdbaar zijn, en niet zuur gaan smaken na wat jaartjes. Suck my piss |
|
quote: vond dat outro anders weinig om het lijf hebben. kan hem alleen zo snel niet even boven halen en jammer dattie niet op de cd staat, heb de lp weggedaan laatst. Je moeder. |
|
Outro is echt stom All the birds are blablablab we are very happe lalalalala NIIINAAAAAAA! NIIIIIIIIIIIIINNNAAAAAAAAAAA!!!! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Gisteren sprak ik iemand die 'zeker wist' dat Mayhem een links-radicale band is/was en Euronymous daarom is vermoord door Varg Vikernes... Maar voor zover ik weet was praktisch de hele Noorse metal scene flink nationalistisch, en had die moord meer te maken met een machtstrijd en een of ander jong meisje dan met politiek. Uw mening? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |