IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mayhem Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-03-2004 11:52 by Gunman Profiel van Gunman

Straks dus eens naar de platenboer, want "Wolf's Lair Abyss" vond ik lang niet verkeerd.

En nog beter nieuws, ik heb 11 mei vrij (komen ze naar Belgica)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-03-2004 11:52]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-03-2004 11:56 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

newsflash: dan is't ook wasp...

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 29-03-2004 18:04 by Grimnir Profiel van Grimnirhttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Hmmm na de eerste keer luisteren: een leuke produktie, vrij clean maar toch "true". Hellhammer doet weer erg gave dingen acher z'n drumkit. De gitaarriffjes zijn over het algemeen vrij saai, maar dat doet Blasphemer wel vaker. Er zitten wel een aantal gave riffs tussen en er staat na de eerste keer luisteren wel 1 echt gaaf nummer op. Niet geweldig dus, al moet ik zeggen dat Helhammer wel tot z'n recht komt.
Misschien moet ik 'm vaker luisteren...
De Artwork is echt grappig, vooral necrobutcher is weer helemaal gaaf!

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-03-2004 19:45 by Sater Profiel van Sater

Die varkenskop vind ik anders wel minder.
Trouwens, dat drumstel van Hellhammer is aardgi groot!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-03-2004 20:33 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 29 maart 2004 11:56 schreef IronGlory het volgende:
newsflash: dan is't ook wasp...

Aaaargh, da's ook waar, die wou ik ook zien, ofschoon ik er nog veel van moet leren kennen. (ik moest normaal werken die dag) Hmmh, Mayhem komt ook op Wacken,... maar ik weet dan weer niet of ik moet werken met Wacken (waarschijnlijk niet),.....

Argh, en ik heb al koppijn.

helemaal ontopic : ik heb de CD daarstraks gekocht maar ik moet hem nog beluisteren en ik heb hem ijn alle haast in der auto laten liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-03-2004 20:34]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Grimnir
Usericon van Grimnir
Posted 29-03-2004 21:25 by Grimnir Profiel van Grimnirhttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 29 maart 2004 19:45 schreef Sater het volgende:
Die varkenskop vind ik anders wel minder.
Trouwens, dat drumstel van Hellhammer is aardgi groot!

Ja, hij heeft een behoorlijke kit. Uitzonderlijk divers voor black metal kan je wel zeggen, 3 bassdrums, 3 hihats, tig bekkens etc. Maar hij drumt er wel goed op en wisselt meer af als menig andere drummer.

Mja, die varkenskop...ik vind zowiezo het contrast tussen "band" en maniac wel behoorlijk groot.

[Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 29-03-2004 21:27]

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-03-2004 23:57 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Artwork vind ik prachtig, maar probeer die teksten eens te lezen... Vooral die laatste track! Kom dr niet uit

En idd aardig drumstel.. Pfoei

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-03-2004 4:26 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 24 september 2003 19:06 schreef Sater het volgende:
Ik had gehoopt dat het misntens net zo experimenteel als GDOW zou zijn (met uitzondering van dat vage nummer met die irritante beat) Back to the Roots valt meestal tegen (Metallica, Paradise Lost, etc)
nr 7?

die is best gaaf, je moet alleen erg slaperig zijn om zowiezo het hele album te kunnen beluisteren, is goed te doen kwam ik laatst achter toen ik GDOW weer es van zolder haalde

over Chimera: ik ben benieuwd, ik verwacht er alleen niks van

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2004 7:19 by Sater Profiel van Sater

Jah, het is wel te doen, maar ik zit niet te wachten op nog meer van die nummers. Liever meer van die spokenword stukken.

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2004 7:22 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 maart 2004 21:25 schreef Grimnir het volgende:
Ja, hij heeft een behoorlijke kit. Uitzonderlijk divers voor black metal kan je wel zeggen.
maargoed, HH speelt ook niet alleen maar in BMbands, hij beheerst vrijwel elk genre en speelt ook in evenzoveel bands.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-03-2004 7:23]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Grimnir
Usericon van Grimnir
Posted 30-03-2004 9:24 by Grimnir Profiel van Grimnirhttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 30 maart 2004 7:22 schreef spectre het volgende:
maargoed, HH speelt ook niet alleen maar in BMbands, hij beheerst vrijwel elk genre en speelt ook in evenzoveel bands.

Ik wist dat dit antw. zou komen. Dat klopt, maar dan is het toch grappig dat hij z'n complete kit in het boekje zet van z'n BM band...achja, hij heeft natuurlijk ook een aantal endorsements.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2004 10:27 by Sater Profiel van Sater

Welke niet-BM bands speelt ie dan allemaal in? Winds, Arcturus, en?

gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 30-03-2004 10:43 by gelobte balwoppie Profiel van gelobte balwoppiehttp://www.wateragaam.tk

heb hem sinds gister ook. Lekker album, mis alleen de genialiteit die ik op een paar nummers van hun "alom geprezen" vorige album wel tegenkom. Zal hem nog een aantal malen moeten draaien daarvoor denk ik.

Blijft een beuken-album

Hey grim-nar wanneer weer metal luisteren en biertjes koppen??

Wat voor vlees zit er in die toverrijst?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-03-2004 13:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 maart 2004 10:27 schreef Sater het volgende:
Mezzerschmitt en The Kovenant ook nog.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2004 13:35 by Sater Profiel van Sater

Kovenant is ie uit en Mezzerschmidt is nmm wel BM.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 30-03-2004 16:36 by Aeolus Profiel van Aeolus

quote:
Op 30 maart 2004 10:27 schreef Sater het volgende:

Van Metal Mania:

Age Of Silence, Arcturus, Covenant, Emperor, Fleurety, Immortal, Jorn, Mezzerschmitt, Mysticum, Shining, The Kovenant, Thorns, Troll, Ulver, Winds

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 30-03-2004 16:52 by Nibiru Profiel van Nibiru

Ja, daar heeft ie allemaal in gespeeld ooit ja...

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2004 17:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 30 maart 2004 16:36 schreef Aeolus het volgende:
Mysticum

sinds wanneer heeft die band een drummer? maargoed, hij drumt in de soloband van Jorn Lände (prog/heavy) en hij speelt ook in een jazzband naar mijn weten... iig, op de Mayhem Live in Marseille tape geeft hij een interview af waarin hij dit allemaal uit de doeken doet.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-03-2004 18:02 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 30 maart 2004 16:36 schreef Aeolus het volgende:
Van Metal Mania:

Age Of Silence, Arcturus, Covenant, Emperor, Fleurety, Immortal, Jorn, Mezzerschmitt, Mysticum, Shining, The Kovenant, Thorns, Troll, Ulver, Winds

De info welke bij Metal Mania te vinden is klopt vaak niet of gedeeltelijk dus ik zou niet alles blind vertrouwen wat er genoemd word bij de MM-bandprofielen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-03-2004 18:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 30 maart 2004 17:17 schreef spectre het volgende:
sinds wanneer heeft die band een drummer? maargoed, hij drumt in de soloband van Jorn Lände (prog/heavy) en hij speelt ook in een jazzband naar mijn weten... iig, op de Mayhem Live in Marseille tape geeft hij een interview af waarin hij dit allemaal uit de doeken doet.

Bedoel je met die Jazz-band niet Fleurety? Ik heb zelf de cd Department of apocalyptic affairs van ze en deze cd heeft nogal wat jazz-invloeden.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-03-2004 18:11 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Nee,niet Fleurety.Hij heeft inderdaad een tijdje bij een echte jazz band gedrumd.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-03-2004 18:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 maart 2004 18:04 schreef Grimnir het volgende:
Hmmm na de eerste keer luisteren: een leuke produktie, vrij clean maar toch "true". Hellhammer doet weer erg gave dingen acher z'n drumkit. De gitaarriffjes zijn over het algemeen vrij saai, maar dat doet Blasphemer wel vaker. Er zitten wel een aantal gave riffs tussen en er staat na de eerste keer luisteren wel 1 echt gaaf nummer op. Niet geweldig dus, al moet ik zeggen dat Helhammer wel tot z'n recht komt.
Misschien moet ik 'm vaker luisteren...
De Artwork is echt grappig, vooral necrobutcher is weer helemaal gaaf!

Ik vind het inderdaad ook een zeer prettig schijfje om naar te luisteren.

Dat plaatje van zijn drumkit.

Necrobutcher...is dat die gast met een peuk in zijn bek? Zo ja dan lijkt ie sprekend op webblasterwim

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 30-03-2004 18:40 by Aeolus Profiel van Aeolus

quote:
Op 30 maart 2004 17:17 schreef spectre het volgende:

Tsja, heb het ook alleen maar van die site gehaald, misschien heeft hij een keer een rehearsel meegedaan?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

spooky D
Usericon van spooky D
Posted 30-03-2004 23:55 by spooky D Profiel van spooky D

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-03-2004 8:40 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 30 maart 2004 18:40 schreef Aeolus het volgende:
Tsja, heb het ook alleen maar van die site gehaald, misschien heeft hij een keer een rehearsel meegedaan?

Zoiets was het wel, maar het beviel de heren van Mysticum niet omdat het niet industrieel genoeg klonk ofzo.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com