|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Straks dus eens naar de platenboer, want "Wolf's Lair Abyss" vond ik lang niet verkeerd. En nog beter nieuws, ik heb 11 mei vrij (komen ze naar Belgica) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-03-2004 11:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
newsflash: dan is't ook wasp... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Die varkenskop vind ik anders wel minder. Trouwens, dat drumstel van Hellhammer is aardgi groot! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Aaaargh, da's ook waar, die wou ik ook zien, ofschoon ik er nog veel van moet leren kennen. (ik moest normaal werken die dag) Hmmh, Mayhem komt ook op Wacken,... maar ik weet dan weer niet of ik moet werken met Wacken (waarschijnlijk niet),..... Argh, en ik heb al koppijn. helemaal ontopic : ik heb de CD daarstraks gekocht maar ik moet hem nog beluisteren en ik heb hem ijn alle haast in der auto laten liggen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-03-2004 20:34] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, hij heeft een behoorlijke kit. Uitzonderlijk divers voor black metal kan je wel zeggen, 3 bassdrums, 3 hihats, tig bekkens etc. Maar hij drumt er wel goed op en wisselt meer af als menig andere drummer. Mja, die varkenskop...ik vind zowiezo het contrast tussen "band" en maniac wel behoorlijk groot. [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 29-03-2004 21:27] |
|
Artwork vind ik prachtig, maar probeer die teksten eens te lezen... Vooral die laatste track! Kom dr niet uit En idd aardig drumstel.. Pfoei Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:nr 7? die is best gaaf, je moet alleen erg slaperig zijn om zowiezo het hele album te kunnen beluisteren, is goed te doen kwam ik laatst achter toen ik GDOW weer es van zolder haalde over Chimera: ik ben benieuwd, ik verwacht er alleen niks van We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Jah, het is wel te doen, maar ik zit niet te wachten op nog meer van die nummers. Liever meer van die spokenword stukken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:maargoed, HH speelt ook niet alleen maar in BMbands, hij beheerst vrijwel elk genre en speelt ook in evenzoveel bands. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-03-2004 7:23] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wist dat dit antw. zou komen. Dat klopt, maar dan is het toch grappig dat hij z'n complete kit in het boekje zet van z'n BM band...achja, hij heeft natuurlijk ook een aantal endorsements. |
|
Welke niet-BM bands speelt ie dan allemaal in? Winds, Arcturus, en? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heb hem sinds gister ook. Lekker album, mis alleen de genialiteit die ik op een paar nummers van hun "alom geprezen" vorige album wel tegenkom. Zal hem nog een aantal malen moeten draaien daarvoor denk ik. Blijft een beuken-album Hey grim-nar wanneer weer metal luisteren en biertjes koppen?? Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote:Mezzerschmitt en The Kovenant ook nog. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kovenant is ie uit en Mezzerschmidt is nmm wel BM. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Van Metal Mania: Age Of Silence, Arcturus, Covenant, Emperor, Fleurety, Immortal, Jorn, Mezzerschmitt, Mysticum, Shining, The Kovenant, Thorns, Troll, Ulver, Winds Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ja, daar heeft ie allemaal in gespeeld ooit ja... "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote:sinds wanneer heeft die band een drummer? maargoed, hij drumt in de soloband van Jorn Lände (prog/heavy) en hij speelt ook in een jazzband naar mijn weten... iig, op de Mayhem Live in Marseille tape geeft hij een interview af waarin hij dit allemaal uit de doeken doet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:De info welke bij Metal Mania te vinden is klopt vaak niet of gedeeltelijk dus ik zou niet alles blind vertrouwen wat er genoemd word bij de MM-bandprofielen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bedoel je met die Jazz-band niet Fleurety? Ik heb zelf de cd Department of apocalyptic affairs van ze en deze cd heeft nogal wat jazz-invloeden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee,niet Fleurety.Hij heeft inderdaad een tijdje bij een echte jazz band gedrumd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vind het inderdaad ook een zeer prettig schijfje om naar te luisteren. Dat plaatje van zijn drumkit. Necrobutcher...is dat die gast met een peuk in zijn bek? Zo ja dan lijkt ie sprekend op webblasterwim KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tsja, heb het ook alleen maar van die site gehaald, misschien heeft hij een keer een rehearsel meegedaan? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
|
|
quote: Zoiets was het wel, maar het beviel de heren van Mysticum niet omdat het niet industrieel genoeg klonk ofzo. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |