|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Neuh. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja begin jij ook, iedereen met die lompe homo omschrijvingen hier. In de review was het leuk maar vervolgens schreeuwt iedereen hier: de plaat is luguber, duister, donker, zwart en dan ook nog even interessant doen en zeggen dat het om sfeer gaat. Dat is al 40x gezegd , sukkel optyfen. Ik ga maar even koffie pakken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Van mij mag het nog wel meer dan 41 keer gezegd worden |
|
quote: Dat heet dan waarschijnlijk een mening met iemand delen. We zijn niet allemaal internet warriors die overal tegenin moeten gaan. Wat vind jij dan van Ordo Ad Chao? |
|
Ik begrijp Creeppmime wel, TE veel napraters hier....en dan maar zeggen dat je een eigen mening hebt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, vooral die spectre |
|
waar gaat dit nou weer over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Kerel, het is gewoon een hele goede plaat, klaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet happen, hij is het niet waard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee dat weet ik. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-05-2007 23:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Exact, iedereen die de review over gaat lopen schrijven hier met andere "creatieve" woorden en zinnen. "in een muzikaal, luguber moeras te laten zinken" Kom op man, zoals ik al zei review was gaaf maar dit.. Ik heb trouwens geen slecht woord over de plaat gezegd en die heb ik ook nog weinig op dit moment. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Waar je je al niet druk over kan maken Persoonlijk heb ik er meer problemen mee als iemand zegt, "ik mis snelheid", ja dan moet je gewoon detmetolband zoveel opzetten, tering. Of Wim die zegt dat de gitaren klinken als een demo.. duh. Dat zijn pas onzinnige uitspraken man. Nu ga ik pitten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou ja wat relativeren mag ook wel. Het is een goede plaat, maar niet de black metal fuckin' turn of the century. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Druk? Zegt meneer die wel zeker wilt weten dat we alle 50 reviews van zijn plaat hebben gelezen. En nu weer ontopic. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Interessant... Dus als je een aantal woorden in je omschrijving van de plaat gebruikt die een ander ook al heeft gebruikt dan heb je geen eigen mening? Dan ben ik heel benieuwd wel een geweldig origineel verhaaltje Hub en Creepmime over dit album kunnen schrijven. Ik zit echt op het puntje van m'n stoel. En let op, ik wil woorden als "donker", "luguber" en "zompig" niet zien. Good luck with that. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat is het wel!!!! Voor die ene keer heb je geen gelijk, Dwaal. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ok, nu weet ik ook weer dat ik met jou geen discussies meer hoef aan te gaan in de toekomst.. succes verder. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is nou juist mijn punt, er is al een mooie orginele review geschreven maar iedereen schrijft het overnieuw en veranderd het wat met belachelijke woorden. Ik heb geen probleem met meningen etc. maar dit sloeg nergens op imo. Maar nu word er al weer veel te moeilijk over gedaan en dat was niet de bedoeling. Oja, Spectre! Je hebt kleine teentjes. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Haha, ja nu ik het zo terug zie is het inderdaad wat té; jezus christus zeg Ik snap je reactie wel. Heb ik wel vaker last van als ik ergens rete-enthousiast over ben. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja en niet zomaar een demo, maar een ouderwetse, een bandje dus. En dan daar de 30ste kopie van. Dat vind ik, ja. Hehehe. Jij vind de gitaren wel te gek klinken? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jep, maar ik mag er niet meer over praten van Creepboy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hou zelf gewoon van een vedde productie en al begrijp ik wel waarom ze het ditmaal zo hebben gedaan luister had ik hem alsnog met een cool geluid willen horen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: in·ter·punc·tie (de ~ (v.)) 1 plaatsing van leestekens => punctuatie 2 leestekens We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |