IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mayhem Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-05-2007 21:37 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Deze héle plaat draait om sfeer, niet om snelheid. Dat slepende, zompige sfeertje, in combinatie met Atilla's zieke zang en de highspeed-uitbarstingen die je even tegen de muur blazen om je daarna weer in een muzikaal, luguber moeras te laten zinken. Dát maakt deze zo geweldig.
Al moet ik zeggen dat ik zelf ook pas na de eerste twee, drie luisterbeurten echt gepakt werd.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-05-2007 21:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 mei 2007 20:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lijkt wel alsof ik de enige ben die 'em erg vind tegenvallen

quote:
Op 3 mei 2007 16:05 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, of misschien ben ik te verwend met heerschende bm-releases dit jaar, maar zelfs na meerdere luisterbeurten doet deze plaat me heel erg weinig.

Neuh.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-05-2007 22:23 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 10 mei 2007 21:37 schreef Metalhead22 het volgende:
Deze héle plaat draait om sfeer, niet om snelheid. Dat slepende, zompige sfeertje, in combinatie met Atilla's zieke zang en de highspeed-uitbarstingen die je even tegen de muur blazen om je daarna weer in een muzikaal, luguber moeras te laten zinken. Dát maakt deze zo geweldig.
Al moet ik zeggen dat ik zelf ook pas na de eerste twee, drie luisterbeurten echt gepakt werd.

Ja begin jij ook, iedereen met die lompe homo omschrijvingen hier. In de review was het leuk maar vervolgens schreeuwt iedereen hier: de plaat is luguber, duister, donker, zwart en dan ook nog even interessant doen en zeggen dat het om sfeer gaat. Dat is al 40x gezegd , sukkel optyfen. Ik ga maar even koffie pakken.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 10-05-2007 22:49 by Ruben[Obscuritas] Profiel van Ruben[Obscuritas]

Van mij mag het nog wel meer dan 41 keer gezegd worden

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 10-05-2007 23:02 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 10 mei 2007 22:23 schreef Creepmime het volgende:
Ja begin jij ook, iedereen met die lompe homo omschrijvingen hier. In de review was het leuk maar vervolgens schreeuwt iedereen hier: de plaat is luguber, duister, donker, zwart en dan ook nog even interessant doen en zeggen dat het om sfeer gaat. Dat is al 40x gezegd , sukkel optyfen. Ik ga maar even koffie pakken.

Dat heet dan waarschijnlijk een mening met iemand delen. We zijn niet allemaal internet warriors die overal tegenin moeten gaan.

Wat vind jij dan van Ordo Ad Chao?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-05-2007 23:17 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Ik begrijp Creeppmime wel, TE veel napraters hier....en dan maar zeggen dat je een eigen mening hebt

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-05-2007 23:44 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ja, vooral die spectre

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 23:47 by spectre Profiel van spectre

waar gaat dit nou weer over.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 23:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 mei 2007 23:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik begrijp Creeppmime wel, TE veel napraters hier....en dan maar zeggen dat je een eigen mening hebt
Kerel, het is gewoon een hele goede plaat, klaar.

Y Draig Goch
Posted 10-05-2007 23:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 mei 2007 23:47 schreef spectre het volgende:
waar gaat dit nou weer over.

Niet happen, hij is het niet waard.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 23:50 by spectre Profiel van spectre

Nee dat weet ik.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-05-2007 23:53]

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-05-2007 23:56 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 10 mei 2007 23:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Exact, iedereen die de review over gaat lopen schrijven hier met andere "creatieve" woorden en zinnen. "in een muzikaal, luguber moeras te laten zinken" Kom op man, zoals ik al zei review was gaaf maar dit.. Ik heb trouwens geen slecht woord over de plaat gezegd en die heb ik ook nog weinig op dit moment.

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2007 0:05 by spectre Profiel van spectre

Waar je je al niet druk over kan maken

Persoonlijk heb ik er meer problemen mee als iemand zegt, "ik mis snelheid", ja dan moet je gewoon detmetolband zoveel opzetten, tering. Of Wim die zegt dat de gitaren klinken als een demo.. duh. Dat zijn pas onzinnige uitspraken man. Nu ga ik pitten.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-05-2007 0:18 by M. Profiel van M.

Nou ja wat relativeren mag ook wel. Het is een goede plaat, maar niet de black metal fuckin' turn of the century.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-05-2007 0:18 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 11 mei 2007 0:05 schreef spectre het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken

Druk? Zegt meneer die wel zeker wilt weten dat we alle 50 reviews van zijn plaat hebben gelezen.
En nu weer ontopic.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-05-2007 7:06 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Interessant... Dus als je een aantal woorden in je omschrijving van de plaat gebruikt die een ander ook al heeft gebruikt dan heb je geen eigen mening?

Dan ben ik heel benieuwd wel een geweldig origineel verhaaltje Hub en Creepmime over dit album kunnen schrijven. Ik zit echt op het puntje van m'n stoel. En let op, ik wil woorden als "donker", "luguber" en "zompig" niet zien.

Good luck with that.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-05-2007 8:32 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 11 mei 2007 0:18 schreef M. het volgende:
Het is een goede plaat, maar niet de black metal fuckin' turn of the century.

Dat is het wel!!!! Voor die ene keer heb je geen gelijk, Dwaal.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2007 9:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 mei 2007 0:18 schreef Creepmime het volgende:
Druk? Zegt meneer die wel zeker wilt weten dat we alle 50 reviews van zijn plaat hebben gelezen.
En nu weer ontopic.
Ok, nu weet ik ook weer dat ik met jou geen discussies meer hoef aan te gaan in de toekomst.. succes verder.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-05-2007 9:56 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 11 mei 2007 7:06 schreef XnegativeX het volgende:
Interessant... Dus als je een aantal woorden in je omschrijving van de plaat gebruikt die een ander ook al heeft gebruikt dan heb je geen eigen mening?

Dan ben ik heel benieuwd wel een geweldig origineel verhaaltje Hub en Creepmime over dit album kunnen schrijven. Ik zit echt op het puntje van m'n stoel. En let op, ik wil woorden als "donker", "luguber" en "zompig" niet zien.

Good luck with that.

Dat is nou juist mijn punt, er is al een mooie orginele review geschreven maar iedereen schrijft het overnieuw en veranderd het wat met belachelijke woorden. Ik heb geen probleem met meningen etc. maar dit sloeg nergens op imo. Maar nu word er al weer veel te moeilijk over gedaan en dat was niet de bedoeling. Oja, Spectre! Je hebt kleine teentjes.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-05-2007 9:59 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Haha, ja nu ik het zo terug zie is het inderdaad wat té; jezus christus zeg
Ik snap je reactie wel.
Heb ik wel vaker last van als ik ergens rete-enthousiast over ben.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-05-2007 15:00 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 11 mei 2007 0:05 schreef spectre het volgende:
Of Wim die zegt dat de gitaren klinken als een demo.. duh. Dat zijn pas onzinnige uitspraken man.

Ja en niet zomaar een demo, maar een ouderwetse, een bandje dus. En dan daar de 30ste kopie van. Dat vind ik, ja. Hehehe.

Jij vind de gitaren wel te gek klinken?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2007 15:02 by spectre Profiel van spectre

Jep, maar ik mag er niet meer over praten van Creepboy

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-05-2007 15:03 by jbassist Profiel van jbassist

Ik hou zelf gewoon van een vedde productie en al begrijp ik wel waarom ze het ditmaal zo hebben gedaan luister had ik hem alsnog met een cool geluid willen horen.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Y Draig Goch
Posted 11-05-2007 15:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 11 mei 2007 15:03 schreef jbassist het volgende:
Ik hou zelf gewoon van een vedde productie en al begrijp ik wel waarom ze het ditmaal zo hebben gedaan luister had ik hem alsnog met een cool geluid willen horen.

in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-05-2007 15:06 by jbassist Profiel van jbassist

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com