IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mayhem Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-09-2003 19:02 by Aeolus Profiel van Aeolus

Net gevonden op metal-rules.com:

Season of Mist sign Black Metal Legends Mayhem. Confident with the label’s capacities, Mayhem decide to release their upcoming album “Chimera” through Season of Mist. The band will record this release during November and December this year, and “Chimera” is scheduled for release during March 2004.

Do not expect a release as daring as “Grand Declaration of War”, but an album going back to the band’s darker times. Having glanced at the future with “Grand Declaration of War”, Mayhem decide to look at the past as they state “Chimera will be a résumé of all our previous albums. But one thing is sure : it’s going to be Black Metal. No more fooling around. We proved ourselves creative and ahead of the rest with “GDOW”. With “Chimera, we are taking back the throne that is ours.”

Ben erg benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-08-2004 0:12]

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-09-2003 19:06 by Sater Profiel van Sater

Ik had gehoopt dat het misntens net zo experimenteel als GDOW zou zijn (met uitzondering van dat vage nummer met die irritante beat) Back to the Roots valt meestal tegen (Metallica, Paradise Lost, etc)

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-09-2003 19:08 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

hopelijk zoals Deathcrush

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-09-2003 19:17 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Waarom helemaal op metal rules gaan kijken als het hier ook gewoon staat?

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1733.html

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-09-2003 19:20 by Aeolus Profiel van Aeolus

quote:
Op 24 september 2003 19:17 schreef TNightmare het volgende:
Waarom helemaal op metal rules gaan kijken als het hier ook gewoon staat?

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1733.html

kijk daar niet zo vaak

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-09-2003 20:40 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Eerlijk gezegd kan Mayhem (bij de Tubantia beter bekend als Mayham) mij niet echt lang boeien. Eigenlijk de enige cd die ik echt gaaf vind is Live in Leipzig.

De rest van de cd's zijn wel leuk voor een paar nummertjes maar niet geweldig (ok op de mysteriis dom sathanas staan wel een heel aantal gave nummers, maar helaasch klinken ze niet zo gaaf mede door de zang van attila).

Ik vond trouwens the grand declaration of war (/gayness voor de liefhebbers) niet eens zo slecht. Hier en daar is hij inderdaad irritant, maar sommige stukken zijn ook wel weer zeer goed te verteren.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-09-2003 20:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Uhm, Deathcrush uber allesch bij deze band.
Hoop dat ze dus daadwerkelijk die kant op gaan.

Aart
Usericon van Aart
Posted 24-09-2003 20:43 by Aart Profiel van Aart

Back to the roots? Net als Metallica zeker?

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2003 20:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

tekstueel gezien zijn ze niks achteruitgegaan alleen de muziek is sinds mysteriis dom sathanas gruwelijk kut vind ik, vooral de zang. maar verwacht er weinig van die nieuwe, ben bang dat het toch weer huilen wordt dus verheug me nergens meer op...

Je moeder.

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 24-09-2003 20:53 by Nibiru Profiel van Nibiru

Ik vind de zang van DMDS juist wel wat hebben... kan niet tippen aan die van deathcrush natuurlijk, maar niet verkeerd.

ik hoop echt dat het weer een potje vette bm wordt.

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2003 21:21 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Hmm... back to the roots zegt inderdaad niet zoveel.. eerst horen , dan oordelen denk ik..

Overigens hoop ik niet dat het zoals Deathcrush wordt.. vind dat nog steeds een zwaar overrated album..

Het enige wat ik echt gaaf vind van Mayhem is het gedeelte waarbij Dead de vocals voor rekening neemt (zoals Live In Leipzig en Freezing Moon), en dat is niet meer en zal nimmer meer zijn.. DMDS is dan ook gaaf op de zang van Attila na naar mijn idee..

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-09-2003 22:18 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 24 september 2003 20:53 schreef Nibiru het volgende:
Ik vind de zang van DMDS juist wel wat hebben... kan niet tippen aan die van deathcrush natuurlijk, maar niet verkeerd.

ik hoop echt dat het weer een potje vette bm wordt.

Lekker zieke zang op "De mysteriis...", kwestie van smaak denk ik.
Nu vond ik wel dat Maniac op "Wolfs' lair abyss" ook de nodige variatie gebruikte...ik kan die plaat namelijk wel waarderen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 24-09-2003 22:31 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Wat ik veel geiniger vind is dat ze met een mobiele studio de bergen in gaan trekken om de boel daar op te nemen...haha...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2003 22:46 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Op SEASON OF MIST....

En 'terug naar de roots'... .

Nee. What a load of crock .

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2003 22:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 24 september 2003 22:18 schreef Gunman het volgende:
Nu vond ik wel dat Maniac op "Wolfs' lair abyss" ook de nodige variatie gebruikte...ik kan die plaat namelijk wel waarderen.

Heb je de studio-versie van Freezing Moon met Dead op zang wel eens gehoord? (staat op de 'CBR Compilation' (cbr = chicken brain records , lol( , 'freezing moon (10" / cd)', op Nordic Metal (verzamelcd) en op 'tribute to the black emperors' (split m/ morbid))? In alle dat Dead bij Mayhem zat zijn er maar twee nummers opgenomen, die Freezing Moon en het nummer Carnage.. erg gaaf!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-09-2003 22:49 by wladimir Profiel van wladimir

En het is ook nog niet bevestigd ( en dus niet officieel)

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-09-2003 22:49]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-09-2003 23:06 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 24 september 2003 22:47 schreef Valorian het volgende:
Heb je de studio-versie van Freezing Moon met Dead op zang wel eens gehoord? (staat op de 'CBR Compilation' (cbr = chicken brain records , lol( , 'freezing moon (10" / cd)', op Nordic Metal (verzamelcd) en op 'tribute to the black emperors' (split m/ morbid))? In alle dat Dead bij Mayhem zat zijn er maar twee nummers opgenomen, die Freezing Moon en het nummer Carnage.. erg gaaf!

Die split met Morbid heb ik verdomme op Wacken zien liggen, waarom heb ik dat niet gekocht!? . Maar op "dawn of the black hearts" vind ik em ook wel ruig klinken.("ruig" niet "ruis", na ja dat ook )

Maar ik ben benieuwd, want eh, die 'rauwe' versies van GDOW op European legions komen wat raar over, vreemde mix vind ik, waarop de sfeer een beetje zoek is...

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Legion Norge
Usericon van Legion Norge
Posted 07-01-2004 14:58 by Legion Norge Profiel van Legion Norge

Voor mij was the true MAYHEM (r.i.p 1993) de beste band die er ooit is geweest, maar zonder dead en euronymous zal het toch nooit meer hetzelfde worden. Maar laten we hopen dat het dan in iedergeval weer een beetje de kant van wolf's lair abyss opgaat, want dat vind ik toch nog wel een strakke plaat.
DSP zou return to roots zij.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik vind Wolf's lair abyss een ongelooflijke goede mini cd. Zeker net zo goed als de twee eerste mayhem releases. Ik hoop maar dat de komende cd net zo goed is want dan hebben we weer een blackmetal mijlpaal erbij.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 15:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

. oeps lezen blijft moeilijk

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-01-2004 15:11]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 15:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 januari 2004 14:58 schreef Legion Norge het volgende:
Voor mij was the true MAYHEM (r.i.p 1993) de beste band die er ooit is geweest, maar zonder dead en euronymous zal het toch nooit meer hetzelfde worden.

Da's maar goed ook. Stel je voor dat elke band telkens op elkaar lijkende platen gaat uitbrengen die enkel d.m.v. de hoes en titel te onderscheiden zijn.......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-01-2004 15:14 by Wolveken Profiel van Wolveken

Zie echt niet in hoe ze terug naar hun roots zullen gaan als de 2 voornaamste bezielers er niet meer zijn. Wolf's lair abyss kwam ietwat in de buurt maar meer niet.

Zit er ook niet op te wachten, heb voldoende met:

Morbid - December Moon
Mayhem - Deathcrush, DMDS, Live in Leipzig en die 2 geniale CBR tracks

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-01-2004 15:15 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 7 januari 2004 15:14 schreef Chelman het volgende:
Da's maar goed ook. Stel je voor dat elke band telkens op elkaar lijkende platen gaat uitbrengen die enkel d.m.v. de hoes en titel te onderscheiden zijn.......

Zoals Bolt Thrower? Hahaha...

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 07-01-2004 15:21 by Arson Profiel van Arson

bij bolt thrower lijken de hoezen ook op elkaar

None of us are saints - Albert Fish

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-01-2004 15:22 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 7 januari 2004 15:21 schreef Arson het volgende:
bij bolt thrower lijken de hoezen ook op elkaar

Oja, kut

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-01-2004 16:13 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

quote:

Ziek als in "zo vals de pest"?
Weten we meteen waar Abigor hun invloeden vandaan heeft gehaald.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com