|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
productie is echt bagger. Suck my piss |
|
Die productie vind ik echt een meerwaarde, super dat ze dat gekozen en gedurft hebben. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een klote productie. Daar kun je wel vanalles achter verstoppen. Next. |
|
Een geweldige cd! |
|
Ben wel benieuwd naar de plaat, Attila blijft toch wel een ubervocalist, maar ik moet als groot liefhebber en binnenkort student van de klassieke talen toch wel zeggen dat ik me kapot erger aan dat pseudo-latijn van de titel. Leuk dat je een bekende spreuk als Ordo Ab Chao naar je eigen hand probeert te zetten, maar doe het dan wel goed, Chao = ablativus van chaos, terwijl het voorzetsel ad (= naar) met de accusativus gaat -> Chaos. [/azijnpisserij] |
|
je kan hem al downloaden |
|
quote: Downloaden is voor heauxmeaux. |
|
Als je hem daarna ook koopt niet [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 15-04-2007 12:27] |
|
Men moet elkaar niet ridiculiseren. Suck my piss |
|
quote: Werden bandjes die opzettelijk een "underground-sound" aan hun muziek meegaven een paar jaar terug niet collectief weggehoond? Waarom is het nu opeens een "meerwaarde"? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ze gebruiken die sound, dat is heel wat anders als waar andere bands het voor doen. Zo zie ik het. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-04-2007 12:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Precies |
|
Nee. Helemaal gelekte albums downloaden is gay. En albums laten lekken is ook gay. |
|
quote: Dat zal dan wel meneer gay, maar ik vind het altijd wel prettig om een album alvast te kunnen luisteren. Ik koop het toch wel. |
|
idd ja |
|
Ik luister ze altijd bij de platenzaak zelf |
|
quote: Ja man, lekker de hele dag in de platenzaak staan terwijl je ze thuis lekker met een biertje in den hand kan luisteren |
|
In vijf minuten kan ik geen oordeel over een cd geven, behalve als ie echt kut is |
|
Hellhammer: "Jan Axel Blomberg stated on his official forum that the drum tracks were not equalized and only the bass drums were triggered[1]. He finished saying "the production sounds necro as fuck, " ZO kan ik mijn geld ook wel makkelijk verdienen Niet afmixen is necro jonges "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik luister ze altijd in de platenzaak met een biertje in den hand Maar goed, nogal een nutteloze offtopic discussie. |
|
quote: jezus [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-04-2007 13:25] Suck my piss |
|
Nee meneer Blomberg, Transilvanian Hunger klinkt necro as fuck. |
|
quote: Njah, denk niet dat ie bedoelt dat er niks aan gemixed is, denk meer dat dit een statement is van "mijn drumstel klinkt al zo goed dat bij-eq-en niet nodig is".. Maargoed, ik vind de productie ook fucking gaaf, geeft een bende sfeer mee aan de muziek.. En alles is wel enorm duidelijk hoorbaar, ligt lekker in de mix! Binnenkort maar eens aanschaffen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Omdat die productie helemaal niet kut is, daarom! Je zou het hoogstens "afwijkend" kunnen noemen, maar niet kut. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |