|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeg dan gewoon meteen 12. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ik ben 16 (kon je trouwens ook opmaken uit mijn profiel) |
|
quote: 15, als je het moet weten Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Bij jou stond dit: Geboortedatum: n/a Maar ik dacht 13 ofzo. Bij Powermetal Fabio had ik niet gekeken. |
|
quote: hmmm zat aardig in de buurt [Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 19-12-2005 17:52] |
|
Mensen die de genialiteit van Klabautamann niet kunnen doorgronden snappen niets van black en dienen hun mond te houden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: :heil: :hitle: |
|
Hmm. Geef mij maar gewoon de Amerikaanse Mayhem, die trekken tenminste ook geen idioten aan "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: .. |
|
quote:Ze hebben toch al wat optredens gedaan met Atilla hoor. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In Nederland?!, en in dit decennium? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-12-2005 19:56] |
|
quote:Niet in Nederland nee, maar je vroeg dan ook hoe het met de band zat en of Atilla er nog bij is en of ze al live hebben gespeeld Ja, Atila is er dus nog bij en ja ze spelen ook live [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-12-2005 20:14] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:White Mice on Speed, ja, trekt echt normale mensen aan De Noorse Mayhem vind ik ronduit kut, klinkt naar ruis in mijn oren. [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 19-12-2005 23:06] heavy metal is the law |
|
quote: Smaak heb je in ieder geval niet. |
|
Nou ja, dat je het lelijke teringherrie vindt, OK, dat kan, maar ik lees wel wat frappante dingen vanavond. Eerst dat Morbid Angel hersenloos gebeuk zou zijn en daarna dat Mayhem "ruist". Die ouwe demo's misschien, maar vanaf "De Mysteriis Dom Sathanas" is het een strak spelend, goed geproduceerd geheel. Je gaat je toch wel afvragen of mensen überhaupt platen LUISTEREN.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Inderdaad. En voor De Mysteriis.. heeft Mayhem naast demo's, live-opnames en bootlegs nooit iets uitgebracht, dus qua studiowerk kun je toch wel stellen dat ze relatief weinig ruis gecreeerd hebben op hun albums, zeker voor een band die je in het blackmetal-hokje mag plaatsen |
|
quote:Het lijkt er sterk op dat mensen dat helemaal niet doen maar gewoon afgaan op verhalen en geruchten. Ik zou zeggen; mensen STOP eens met dat napraten en probeer eens een eigen mening te vormen door gewoon eens ECHT naar zulke platen te luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-12-2005 7:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey hub ontspan! Je hebt wel gelijk, maar mensen die geen verstand hebben moet je ook niet vragen om harder na te denken. dat lijkt bijna op pesten Of tegen iemand in een rolstoel; hey! LOOP EENS DOOR JOH! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-12-2005 10:35] Suck my piss |
|
quote: Zoals ik al eerder zei: Niets mis met wat Morbid Angel op z'n tijd. Ik zou totaal niet weten wat ik van Mayhem (NOR) gehoord heb, maar wat ik hoorde klonk niet fris onder de oksels. Ik zal wel even dat album een luisterbeurt geven dat je aanrijkt, misschien vind ik dat wel een stuk beter. @Hub: Begrijp me niet verkeerd, ik ben een Heavy Metal liefhebber, ik heb het niet zo op, wat in mijn oren, wazige muziek is. heavy metal is the law |
|
Note: het is geen "aanrader" of zo hoor -- ik denk niet dat iemand die vooral van heavy metal houdt opeens Mayhem geweldig gaat vinden. Maar ruis? Nee, dat is het niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Oh, ik zal het inderdaad ook niet geweldig vinden, maar ik kan nog wel bevestigen of het ruis is of niet Staat nu te draaien trouwens (moeder de vrouw houdt wel van black, vandaar), laat zo wel wat meer weten. heavy metal is the law |
|
Oké! Inderdaad niet mijn muziek, maar wel een stuk minder ruis. Ik hoor net dat ik daarvoor naar een andere Mayhem heb zitten luisteren, ook een Black Metal band. Kan dat? heavy metal is the law |
|
quote: Dat was dan zeker the Untrue MayheM . Geen idee, ik ken maar één Mayhem.... Maar ja, het personeelsbestand van die band heeft de afgelopen decennia wel wat eh, "natuurlijk verloop" gehad zal ik maar zeggen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Haha, zou zomaar kunnen Ach, een gevalletje Annihilator (check die ex-bandleden maar eens ) heavy metal is the law |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |