|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie did neit waardeert. Is geen Metalfan. En zo is maar net. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 01-04-2004 17:12] |
|
Oh nee toch. Zei ik true. |
|
ehhhhhhhhhhhhhhhh ok F*ck hippies |
|
Ja je leest het goed, Faust maakt de dienst uit in de wereld van metal |
|
quote: Ik maak helemaal niet de dienst uit. Ik heb het over....... 1 April. |
|
1 april is gay. F*ck hippies |
|
quote: Hoezoo eigenlijk. |
|
Omdat de grappen 9 van de 10 keer verre van leuk zijn. Kijk maar naar het voorbeeld hierboven. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:das toch altijd al zo geweest, sinds het begin der tijden toen Gayowar de wereld nog veroverde in de straten van bethlehem? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik heb hem laatst van het internet geplukt maar gister pas geluisterd. Ik ben een beetje bang geworden van de term 'back to the roots'. Maar ik moet zeggen dat ik hem zeker vond meevallen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Recensie staat online! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vanmiddag aangeschaft, argh wat gaaf qua muziek... alleen zijn de teksten vergeleken bij die van GDoW nu jip en janneke taal, beetje jammer... en ze konden de tekst van ''chimera'' zeker niet nog onleesbaarder int boekje zetten? overtreft mijn verwachtingen volkomen, had meer een soort van GDoW meets jazz/pop/industrial verwacht, zeker niet dit iig een aanrader, en ze keren beslist niet terug naar de ''roots'', iets wat onmogelijk is, maar ze hebben een vernieuwde sound, die imo veel beter is dan GDoW, maar dat is eigenlijk appels met konijnen vergelijken, compleet andere muzikale weg ingeslagen in die vier jaar... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
terug naar de roots zullen ze nooit kunnen.ik vind dit een flink portie blackmetal waar andre blackbands een voorbeeld aan kunnen nemen.heeft er iemands interresse in mayhem-up from the tombs om die te ruilen tegen iets op black gebied |
|
quote:interesse hiero heb een hele lading iron maiden cd's... kom ik niet ver mee zeker [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-04-2004 15:39] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: + Mortem (de Noorse band) WIJZIG: hier iets uitgebreider: Hellhammer a.k.a Mr. Hellhammer a.k.a Jan Aksel a.k.a Jan Axel von Blomberg (Jan Axel Blomberg, born in 1969, previously worked as night guard/orderly at a mental hospital) - Arcturus (drums) - Emperor (session drums) - Fleurety - Immortal (session drums) - Jorn (drums) - Jørn Lande solo project - The Kovenant [previously Covenant] (former drums) - Mayhem (drums) - MeZZerschmitt (drums) - Mortem (former drums) - Mysticum [previously Sabazios] (session drums) SITE #2 - Shining (drums) - Swedish band - Thorns [previously Stigma Diabolicum] (drums) SITE #2 - Troll (drums) - Ulver (session drums) SITE #2 - Winds (drums) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-04-2004 16:51] |
|
Hoofdzakelijk black metal dus... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:jah maar ik weet zeker dat hij ook andere dingen doet, maar dat ze dat niet melden is niet gek... het komt immers van een metalsite. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:nee in iron maiden heb ik geen intresse [Dit bericht is gewijzigd door child of bs666 op 07-04-2004 20:52] |
|
Vet, altijd leuk om vooroordelen opzij te moeten zetten. Ga hem vanmiddag meteen kopen, toffe plaat! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik luister nu het nummer Rape Humanity With Pride, klinkt wel lekker, wel anders dan GDoW. Toch zit er naar mijn idee wel zo'n typische Mayhem sound in. Maar zeker niet slecht! |
|
Klopt, maar ik vind GDoW dan ook een nogal vreemd album! (laatst wel de digi gescored overigens!) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
gdow digi heb ik al vanaf 2001 hoe meer ik chimera luister, hoe minder en minder interessant ik em vind... hij mist kracht en actie in de afwisseling, het is net een mislukte eenheidsworst... zit wel goed in elkaar, maar je moet het zeker niet te vaak horen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Wat voor flauwekul is dat? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik snap het ook niet helemaal, ik vind het nog steeds een heerschende plaat en hoe vaker ik hem hoor hoe meer ik hem ga waarderen! Maargoed, ieder z'n meuk. Nog 1 ding: quote: Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |