|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, dat kan je wel zeggen. Heb hier een bootleg 'the return' ofzo. Na één luisterbeurt had ik meteen door waarom er maar een paar euro voor dat ding gevraagd werd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En daar komen ze weer: quote: |
|
Staan ook op No Mercy toch? Of is dat die 17e april Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hoe zit dat nou met dat nieuwe album van die gasten joh!!? ben namelijk errug benieuwd! en ja no mercy is de 17e... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ja. Edit: veels te laat [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-03-2006 12:55] |
|
quote: Beste Whiterider, vind jij het nou echt leuk en / of nodig om alles wat verkeerd geschreven is te herhalen en te verbeteren. Het is nogal irritant en zinloos en al helemaal als topics zoals deze. Ik vind al die breezertaal net zo zinloos / dom / irriterend maar om elke keer alle posts te gaan verbeteren... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
misschien is white rider wel leraar nederlands ofzo...of heeft ie iets met taal hehehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mag, ook helemaal prima. Maar om elke keer alles te gaan verbeteren van andere mensen, ik snap niet echt waarom. Leraar Nederlands is hij niet, verder niks persoonlijks. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Eh, jullie weten dat je nu reageert op een post van zo'n drie maanden geleden? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Meneer WhiteRider schrijft het woord 'metal' ook steevast met een hoofdletter ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2082671 ) dus hij is zelf ook niet 100% perfect. EDIT: [URL]-tag werkt hier niet.. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 12-03-2006 2:32] |
|
quote:Met 15/16 jaar kun je nog geen leraar zijn........... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, dat weet ik niet. Toch leuk dat je het even zegt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Dat heeft meer iets te maken met respect enzo, god moet je ook altijd hoofdletter schrijven. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Lang leve de vorstverlet,heb eindelijk tijd om op forums te gaan schrijven,maar als ik dit allemaal lees ,ga ik toch liever aan het werk,is veel nuttiger dan te lezen hoe iemand zich ergert aan spelfouten,of te zien hoe iemand gaat zitten emmeren over black metal als ze er niets van afweten. voor die mensen: do me a favour and kill your self. en van welke band is die quote? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
kill yourself or someone you love is een gavere cd. maarja, niet van mayhem Je moeder. |
|
quote: Klopt, een van de weinige gave live albums. Maar goed, weer over Mayhem nu. |
|
die live in Marseille heeft een bizar drumgeluid zo klinisch! en zo machinaal signature |
|
Net als European Legions?best wel gaaf eigenlijk. Waneer is Live in Marseile opgenomen? ik dat googelen maar ik ben lui Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Live in Marseilles in 2001 signature |
|
Is No Mercy trouwens het eerste optreden ooit van Mayhem in Nederland met Attila op zang? |
|
voor zover ik weet wel.... hm twijfel nog steeds... vooral vanwege de prijs en de de andere bands om het te compenseren ... Je moeder. |
|
[Ja, ik neig stijlnamen met een hoofdletter te schrijven K., een discutabel puntje. ] In hoeveel bands zit Attila nu? Hij is net uit Aborym, in (?) Sunn O.0()()(((, in Keep of Kalessin en Mayhem? Heeft hij tegenwoordig nog meer nevenactiviteiten? Op Metal Archives kijken levert ook niet veel op, informatie is volgens mij niet helemaal correct. |
|
quote: uh uh (te laat waarschijnlijk) Suck my piss |
|
quote: aborym niet meer, sunn slechts zang op white2 en live tot een tijd terug, alleen die laatste 2 volgens mij Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |