|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mayhem is tegelijk met Euronymous dood gegaan. |
|
quote:Als Euronymous niet was vermoord dan had hij Mayhem toch verlaten om zich volledig te concentreren op zijn Helvete shop omdat daar het geld mee viel te verdienen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind Wolf's lair abyss nog heel goed te doen maar een feit blijft dat Deathcrush en vooral Mysteriis hun beste werk is. en 'Live in Leipzig' natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 07-01-2004 18:30] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Geef my maar "Deathcrush" door Ophthalamia...klinkt een heel stuk minder brak... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Euronymous leefde alleen voor Mayhem, zijn winkel was bijzaak. Mayhem=Euronymous en Euronymous=Mayhem. quote: |
|
quote: Zijn winkel was bijzaak. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:kende jij hem ook al dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb 2 jaar met Euronymous gecorrespondeerd en in zijn brieven zegt hij duidelijk dat Mayhem het belangrijkste in zijn leven is. quote: |
|
quote: Ik doelde alleen op de woordspeling. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Handgeschreven brieven in gothische letters? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:met bloed... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nee, handgeschreven in het bloed van maagden, nou goed! quote: |
|
quote: was eigenlijk geen grapje.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh, ik heb namelijk enkele brieven van Euronymous mogen aanschouwen en die hadden vaak stukken in gothische script.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:had je ook niet van jezelf... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Wat fijn dat er zoveel mensen op dit forum aanwezig zijn die precies kunnen vertellen hoe het allemaal zit met onze Noorse vriendjes. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat heb je mij niet horen zeggen.... Ik had het alleen over de vorm van zijn brieven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bijna al zijn brieven zijn gewoon getypt op een oude type-machine, met alleen zijn handtekening in pen eronder (met hamer en sikkel etc.). Ik heb ook een aantal brieven van Dead en die zijn wel in rare gotische letters geschreven met allerlei vage tekenigen erbij. Misschien heb je brieven van Dead gezien? quote: |
|
quote: Ja, en ondertussen weet bijna niemand hoe het nu met peppie en kokkie gaat.. Suck my piss |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat zou wel kunnen. Kreeg ze in de eMail van een vage Noorse internet kennis gaande onder de nick van toalight. Hij zei dat het wel Euronymous was. quote: Ik had ooit een enslaved biotje geschreven en kreeg deze reactie. Daarna had hij mij wat scans toegestuurd maar daar keek ik niet echt uitgebried naar om eerlijk te zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Binnenkort komt er een nieuwe Mayhem tribute uit "De Tributo dom Sathanae" bij Christcrusher. Hier de bands die er aan meedoen en de nummers die ze coveren. Funeral Fog - Rampage Freezing Moon - Ningizzia Cursed In Eternity - Aguynguerran Pagan Fear - Gotmoor Life Eternal - Lycanthropy From The Dark Past - Obitus Buried by Time And Dust - Darkest Hate De Mysteriis Dom Sathanas- Demon Realm Voice Of A Tortured Skull/Deathcrush-Ibex Throne Chainsaw Guttsfuck - Megiddo Chainsaw Guttsfuck - Kult ov Azazel Necrolust - The Obliterate Plague Pure Fucking Armageddon - Eternity of Darkness Carnage - Darkness Ghoul - Azaghal Voor de binnenkant van het cd boekje heb ik een aantal tekeningen van Dead aangeleverd die nooit eerder zijn gepubliceerd. [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 07-01-2004 19:06] |
|
quote: Klinkt goed! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ben erg benieuwd . . . . . . . . . ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |