IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Theo van Gogh Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 02-11-2004 19:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Hier kan je alles kwijt over Theo van Gogh, de geboorte, het leven of de dood.

Graag zinvolle discussies.



metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 02-11-2004 20:02 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Hoe kun je op zoiets nou zinvol en zinnig antwoorden



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-11-2004 20:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik herhaal hier wat ik reeds op een ander forum heb gepost:


Ik betreur de dood van Theo van Gogh ten zeerste; naar mijn mening heeft Nederland een zeer creatieve en vooral spraakmakende persoonlijkheid verloren. Een echte fan van hem ben ik nooit geweest, maar de man was wel onmiskenbaar iemand die het gros van de mensen van tijd tot tijd wakker schudde en alert hield - hetzij middels films, hetzij middels uitspraken in de media. Natuurlijk, Van Gogh was een provocateur, die ontelbare malen tegen heilige huisjes en gevoelige schenen heeft getrapt. Maar (om even terug te keren naar de actualiteit) ik wordt weer zo misselijk van het feit dat iemand dáárom wordt vermoord. Let wel: ik ben niet iemand die (zoals velen tegenwoordig) verkondigt dat je "altijd gewoon moet kunnen zeggen wat je denkt", want dat werkt 'gewoon' niet en al helemaal niet in zo een gevarieerd samengestelde maatschappij als die van Nederland anno 2004. Ik kan me echter wel gruwelijk ergeren aan mensen die meteen op de kast zitten als ze dingen horen of zien die in strijd zijn met hun eigen opvattingen, zoals (hoogstwaarschijnlijk) de moordenaar van Van Gogh. Dat soort mensen heeft niets begrepen van het principe van 'geven en nemen', dat in een maatschappij als de onze gehandhaafd MOET worden.
Maar goed, Van Gogh is dood en eigenlijk valt er niets anders meer te zeggen of te doen dan hopen dat de mensen ooit eens het 'geven en nemen'-licht gaan zien. Gebeurt dat niet, dan zie ik het er van komen dat we hier over enige tijd dezelfde taferelen krijgen als die reeds nu opduiken in een aantal (vooral) Afrikaanse landen: moordje hier, aanslagje daar, eventueel een burgeroorlogje tussendoor...


Moge je in vrede rusten, Theo.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-11-2004 20:04 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 2 november 2004 20:02 schreef metalkixx het volgende:
Hoe kun je op zoiets nou zinvol en zinnig antwoorden






--->> As I said before; dat zoiets tegenwoordig kan in Nederland! Die dader moeten ze ritueel slachten. Als je mening uiten ook al niet meer mag tegenwoordig...


Bloodied by the thorns beside the leaves


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 20:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Theo van Gogh's dood is zijn ultieme gelijk. Erg droevig allemaal .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 02-11-2004 20:18 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Het is erg dat je in Nederland blijkbaar niet zonder gevaar voor eigen leven een uitgesproken menig kan hebbenmaar zoals hij nu in de media tot nationale knuffelklootzak benoemd wordt is al even stuitend.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-11-2004 20:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:18 schreef GRAFTAK het volgende:
Het is erg dat je in Nederland blijkbaar niet zonder gevaar voor eigen leven een uitgesproken menig kan hebbenmaar zoals hij nu in de media tot nationale knuffelklootzak benoemd wordt is al even stuitend.

Dat valt inderdaad niet te ontkennen...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 20:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Marokkaanse gemeenschap is snel opgeroepen om deel te betuigen; is dit uit schijnheilig zelfbelang of uit sympathie met het samenlevingsbelang van vrijheid van meninguiting?

Ik ben benieuwd wat ze vervolgens echt eens zelf gaan doen aan zelfkritiek en zelfregulering qua problemen die wrijving tussen culturen veroorzaakt.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-11-2004 20:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 20:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:04 schreef CurseOfDeath het volgende:


--->> As I said before; dat zoiets tegenwoordig kan in Nederland! Die dader moeten ze ritueel slachten. Als je mening uiten ook al niet meer mag tegenwoordig...
...en daarna in een varkenshuid begraven. Succes met aankloppen bij je schepper.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 20:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2004 13:56 schreef Morgil het volgende:
Wat trouwens wel vreemd is, is de "overeenkomst" met 9/11.

Amerikaans alarmnummer: 911 (9/11)
Nederlands alarmnummer: 112 (11/2)

Ja wel een ander volgorde van de data.

Ook schijnen er precies 911 dagen tussen dit voorval en de moord op Pim Fortuyn te zitten.
...


dit is wel zo frappant dat het geen toeval meer kan zijn; ook de kleding van die gast; het ligt er wel dik bovenop..te dik?

De moordenaar blijkt trouwens een vriend van een 'voorbereider van een terroristische aanslag'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 02-11-2004 20:46 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Verschrikkelijk, schandelijk, afschuwelijk en nog wat meer van die politiek correcte benamingen. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen, mijn mening is reeds meerdere malen verkondigd in deze en andere topics.


Waag eens een dansje!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 20:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:46 schreef Morningrise het volgende:
Verschrikkelijk, schandelijk, afschuwelijk en nog wat meer van die politiek correcte benamingen. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen, mijn mening is reeds meerdere malen verkondigd in deze en andere topics.
Niet doen, van Theo hebben we nu allemaal ons lesje wel geleerd mag ik hopen. Wee degene die een mening heeft...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:02 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Hitler had ook een mening...

Een islamitisch uiterlijk....en witte mensen met een spijkerbroek en een vieze snor hebben een christen uiterlijk.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 21:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:02 schreef stookvogel het volgende:
Hitler had ook een mening...

Een islamitisch uiterlijk....en witte mensen met een spijkerbroek en een vieze snor hebben een christen uiterlijk.
Niet generaliseren jij, het zijn maar uitzonderingen hoor, die rotte appelen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:09 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:03 schreef Greycloak het volgende:
[..]het zijn maar uitzonderingen hoor, die rotte appelen.

Dat wilde ik horen


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 21:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:09 schreef stookvogel het volgende:
Dat wilde ik horen
Da's zo evident dat niemand het zegt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 21:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, dus toch weer een eigen topic. Heel goed.

Op de 1 of andere manier dacht ik, dat er iets van een rel ofzo op de dam zou gaan gebeuren. Gelukkig dus niet.



Oud Vuil.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 21:22 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:03 schreef Greycloak het volgende:
Niet generaliseren jij, het zijn maar uitzonderingen hoor, die rotte appelen.


dacht ik ook jaren geleden maar inmiddels begint nederland toch aardig dicht te groeien met appelbomen! en rot? ja dat zijn ze zeker!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:28 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:15 schreef Greycloak het volgende:
Da's zo evident dat niemand het zegt.



quote:

Omdat hij aan de mensen liet zien dat de Islam gevaarlijk is voor ons.


quote:

inmiddels toch bijna voor dat ik die klote moslims echt ga haten!Als ze het niet eens zijn met ONZE cultuur(vrijheid) dan moeten ze gewoon OPZOUTEN!!!


quote:

en als je het dan over die kut moslims hebt ben je een racist?????


quote:

Fijn dat je Moslim bent, maar zodra je mijn minderjarige zusje gaat lastig vallen bij het zwembad, is er een grens overtreden.


EDIT:
quote:

hahaha moslim hardrockers?? moet nie gekker worden!!! och ja iedereen kent toch die moslim band SCHOARMER?? met TOWERS OF DEATH: new york, the meaning of pain
the why that i want you to die
slow death,immense decay
towers that cleanse you of your life



Evident?
Ik heet u welkom mijn dwaze in de groep van ge-lege-schedel-spoelde consumenten...ik hoop dat u nog lang veder zult kunnen gaan met uw racisme en ik wens u een prettige dood...

[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 02-11-2004 21:33]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2004 21:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh mag iemand niet boos zijn op de zoveelste rascistische islam-actie?


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 21:37 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Neen, gedogen en knuffelen is het devies...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja .. sorry ..


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 02-11-2004 21:38 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:35 schreef Jenje het volgende:
Goh mag iemand niet boos zijn op de zoveelste rascistische islam-actie?

Ze mogen boos zijn op de aktie niet op het geloof, dat is omgekeerde-rascisme....een nee dat mag niet.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 21:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:37 schreef Jenje het volgende:
Oh ja .. sorry ..


Goed zo, verontschuldigen is ook heel goed!


Oud Vuil.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-11-2004 21:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 21:22 schreef antipop het volgende:
dacht ik ook jaren geleden maar inmiddels begint nederland toch aardig dicht te groeien met appelbomen! en rot? ja dat zijn ze zeker!
Wat een slimme opmerking maak jij daar zeg. Heb je wel eens een moslim gesproken in je leven of ken je ze alleen maar als van op opsporing verzocht. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn de extremisten die het probleem zijn. Zowel links als rechts moslim en chriselijk als atheistisch. Dat zijn de mensen zonder respect voor vrijheid van meningsuiting. En dat is niet iedere willekeurige shoarmaboer.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen