IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarier Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-01-2003 16:23 by Snaack Profiel van Snaack

vegaburgers zijn ook niet echt goedkoop..

3,50 oid voor 2 quorn filets


Son of Vai
endless life is near
Usericon van Son of Vai
Posted 14-01-2003 16:49 by Son of Vai Profiel van Son of Vai

quote:
Op 14 januari 2003 16:23 schreef Snaack het volgende:
vegaburgers zijn ook niet echt goedkoop..

3,50 oid voor 2 quorn filets
Ik betaal altijd 2,49 voor 2 quornfilets hoor...


Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-01-2003 16:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 14 januari 2003 16:49 schreef Son of Vai het volgende:
Ik betaal altijd 2,49 voor 2 quornfilets hoor...


kan je nagaan hoe prijsbewust ik ben

ik laad mijn kar altijd vol en trek mijn pinpas door dat ding heen


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-06-2003 12:28 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be




GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 19-06-2003 12:34 by GREENSKiN Profiel van GREENSKiNhttp://www.endymaeria.nl

Ik heb gister zelf falafel gemaakt (wat een kutwerk zeg) maar dat was echt zeeeer goed te eten

(alleen stinkt m'n hele flat nu naar knoflook..nouja)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-06-2003 12:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 juni 2003 12:34 schreef GREENSKiN het volgende:
Ik heb gister zelf falafel gemaakt (wat een kutwerk zeg) maar dat was echt zeeeer goed te eten

(alleen stinkt m'n hele flat nu naar knoflook..nouja)


Falafel is gewoon mega!



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 12:39 by campske666 Profiel van campske666

Red de dieren, eet een Vegetarier !!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 11:26 by anonymous Profiel van anonymous

Ik eet weinig vlees (kook zelf eigenlijk nooit met vlees), vind het simpelweg niet nodig om het vaak te eten. Als iedereen dat zou doen zou de bio-industrie niet meer nodig zijn.
En dat je vlees nodig zou hebben is echt onzin! Als je verder gewoon gezond eet is er niks aan de hand en zijn die pilletjes e.d. echt niet nodig.
En zo duur zijn vlees-vervangende producten trouwens ook weer niet, zeker niet als je ze niet elke dag gebruikt (is namelijk ook niet nodig). Als je een beetje creatief bent zijn er ontzettend veel gerechten te verzinnen waar je geen vlees, maar ook geen vleesvervangende producten voor nodig hebt. En ja, het eten is dan nog steeds erg lekker!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 11:40 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ben echt een vlees persoon, hoe meer vlees hoe beter. Van vlees tot vis, echt vrijwel alles gaat er in als koek. Ik zou echt niet weten hoe mijn maaltijd er uit zou moeten zien zonder vlees


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 19:49 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Kip maakt nog altijd ziek

Uitgegeven: 26 juni 2003 10:27

DEN HAAG - Kip is nog steeds een stuk ziekmakend vlees. Mensen worden onnodig ziek en kunnen overlijden na het eten van kip, waarschuwt de Consumentenbond. Pogingen in de afgelopen jaren om de bacteriën campylobacter en salmonella in kippenvlees te verminderen hebben niets uitgehaald.

De Consumentenbond concludeert dit op basis van een
donderdag gepubliceerd onderzoek. De belangenorganisatie eist van minister Veerman van Landbouw maatregelen, zodat er eindelijk kippenvlees in de winkels ligt zonder de ziekmakende bacteriën.

De Consumentenbond heeft 1500 monsters kipflet en kippenpoten onderzocht op de ziekmakende bacteriën, reststoffen van diergeneesmiddelen, dioxines en pcb's. In zowel 'biologisch' als regulier gehouden kippen blijkt nog vaak campylobacter voor te komen. In bijna de helft van de onderzochte stukjes kip is de bacterie aangetroffen, die voedselvergiftiging kan veroorzaken.

Salmonella

De kans op besmetting met salmonella is volgens de Consumentenbond gedaald ten opzichte van eerder onderzoek. De bacterie werd aangetroffen in 6,5 procent van de stukjes zowel 'biologisch' als regulier gehouden kip. Antibiotica zat in 9 procent van het 'gewoon' gehouden pluimvee.

Volgens de Consumentenbond worden jaarlijks circa 150.000 mensen ziek na het eten van een stukje kip dat salmonella of campylobacter bevat. Van hen overlijden naar schatting honderd personen.

Veerman

De Consumentenbond roept minister Veerman op alleen nog gegarandeerd onbesmet kippenvlees in winkels toe te staan, door strengere regels uit te vaardigen. Alle kippen zouden moeten worden getest op salmonella en campylobacter voordat ze worden geslacht. Hiervoor is volgens de bond nieuwe wetgeving nodig en toezicht op de naleving ervan.

Bovendien moet Veerman volgens de consumentenorganisatie het veelvuldig gebruik van antibiotica bij kippen aan banden leggen. Het gevaar van het gebruik van antibiotica is dat bacteriën immuun worden. Daardoor kunnen artsen die bacteriën ook niet meer bestrijden als ze voorkomen bij zieke mensen.


(bron: http://www.nu.nl)

Kip, het meest veelzijdige stukje vlees .


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 19:52 by Kragh'Zyl Profiel van Kragh'Zyl

Kip is hartikke lekker (op de bbq) en als je het goed klaarmaakt is er geen gevaar.
En iedreen die vegetariers is is maar vreemd bezig vind ik. Vlees eten hoort bij het mens zijn. Mensen zijn alleseters en daar hoort vlees bij. Als je geen vlees en gen vlees vervangers eet zal je zelfs stgerven.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 19:53 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 juni 2003 19:52 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Kip is hartikke lekker (op de bbq) en als je het goed klaarmaakt is er geen gevaar.
En iedreen die vegetariers is is maar vreemd bezig vind ik. Vlees eten hoort bij het mens zijn. Mensen zijn alleseters en daar hoort vlees bij. Als je geen vlees en gen vlees vervangers eet zal je zelfs stgerven.

Dat klopt. Alle vegetariërs die geen vleesvervangers eten en toch rondlopen zijn zombies .


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 26-06-2003 20:08 by bonobo Profiel van bonobohttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Beschaving staat voor technische vooruitgang, dynamiek en een gezonde dosis consumptiedrang. Hier past de bio-industrie perfect bij. Die beesten worden in (per vierkante meter) goedkope hokjes gehouden, steeds effectiever geselecteerd en met steeds meer smaak gegeten. Kortom, bio-industrie = beschaving. Bonobo = element van beschaving. Beschaving = goed. Vlees = lekker. Lekker vlees tijdens een zevengangen menu verorberd door bonobo = beschaving.

Mjam!


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 26-06-2003 20:10 by Kristof Profiel van Kristofhttp://www.metalfan.nl

eet ook vlees noch vis


Do androids dream of electric sheep?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 20:25 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 26 juni 2003 20:08 schreef bonobo het volgende:
Beschaving staat voor technische vooruitgang, dynamiek en een gezonde dosis consumptiedrang. Hier past de bio-industrie perfect bij. Die beesten worden in (per vierkante meter) goedkope hokjes gehouden, steeds effectiever geselecteerd en met steeds meer smaak gegeten. Kortom, bio-industrie = beschaving. Bonobo = element van beschaving. Beschaving = goed. Vlees = lekker. Lekker vlees tijdens een zevengangen menu verorberd door bonobo = beschaving.

Mjam!


ik hoop echt dat dit als sarcasme bedoeld is... jezus zeg


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 20:26 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 26 juni 2003 19:52 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Kip is hartikke lekker (op de bbq) en als je het goed klaarmaakt is er geen gevaar.
En iedreen die vegetariers is is maar vreemd bezig vind ik. Vlees eten hoort bij het mens zijn. Mensen zijn alleseters en daar hoort vlees bij. Als je geen vlees en gen vlees vervangers eet zal je zelfs stgerven.


hey, im alive. fuck vleesvervangers. dont need that shit.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 20:28 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 23 juni 2003 11:40 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik ben echt een vlees persoon, hoe meer vlees hoe beter. Van vlees tot vis, echt vrijwel alles gaat er in als koek. Ik zou echt niet weten hoe mijn maaltijd er uit zou moeten zien zonder vlees


hoe het eruit zal zien? zeer gevarieerd!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 20:29 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 19 juni 2003 12:37 schreef Chelman het volgende:
Falafel is gewoon mega!




amen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juni 2003 12:37 schreef Chelman het volgende:
Falafel is gewoon mega!



idd, als ik in utrecht ben ga ik altijd een broodje halen. Meet zeer veel tomaten - en Knoflooksaus en veel ui.(Zorgt ook voor veel plaats in de trein terug naar huis). Superlekker, en dat nog wel zonder vlees. Het is dus toch mogelijk. Alhoewel, er zitten toch kikker erwten in????


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 21:36 by Snaack Profiel van Snaack

wat een intelligente reacties hier weer zeg.. Je zou haast gaan denken dat het eten van vlees de hersenen aantast!

Vleeseters zijn dombo's


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-06-2003 21:36 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 26 juni 2003 21:36 schreef Snaack het volgende:
wat een intelligente reacties hier weer zeg.. Je zou haast gaan denken dat het eten van vlees de hersenen aantast!

Vleeseters zijn dombo's


Dom konijn.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 21:36 by aerodis Profiel van aerodis

duidelijk, het niet eten van vleesch tast iig wel SnaacK's hersenen aan.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 21:37 by Snaack Profiel van Snaack

SLAYORRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

RAaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!


zie je wel, ik word al meer zoals jullie! Nog even en ik hoor ook bij 'De Club'™


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 21:38 by aerodis Profiel van aerodis

welke club.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-06-2003 21:38 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 26 juni 2003 21:38 schreef aerodis het volgende:
welke club.


De karnivorenclub is iig uitgesloten hoor.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen