IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarier Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 21:01 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 10 augustus 2002 20:53 schreef Kramy het volgende:
satanist, satanist....
Da's nog altijd atheist .

On topic: vlees is ranzig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-08-2002 21:02 by Snaack Profiel van Snaack

Vlees is gay


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-08-2002 21:08 by humanator Profiel van humanatorhttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 10 augustus 2002 21:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's nog altijd atheist .

On topic: vlees is ranzig.
"Wie is toch die man die zondag's op Wacken zijn vlees ging snijden?"


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 21:09 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ja ik heb een gevogelteburger geprobeerd te eten op Wacken!! Ik verkeerde in de veronderstelling dat er niet genoeg mogelijkheden zouden zijn om me een week lang op dat slagveld vegetarisch in leven te houden, dus toen dacht ik, 'het moet maar'.

Gatverredammen wat vies!! Bweargh.... Ik heb hem na twee hapjes weggesmeten, bwaaaaaark .


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-08-2002 21:17 by humanator Profiel van humanatorhttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 10 augustus 2002 21:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja ik heb een gevogelteburger geprobeerd te eten op Wacken!! Ik verkeerde in de veronderstelling dat er niet genoeg mogelijkheden zouden zijn om me een week lang op dat slagveld vegetarisch in leven te houden, dus toen dacht ik, 'het moet maar'.

Gatverredammen wat vies!! Bweargh.... Ik heb hem na twee hapjes weggesmeten, bwaaaaaark .
dus dat was een week knoflookbrood voor dwaal...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 21:17 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

En falafel! Die falafelkraam was .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:00 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

*schop*


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:01 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Vegetariërs eten ongezond! Dat staat in een nieuw boek van één of andere dieetteef. Het boek heet 'Het oerdieet' en ik raad het alle vegetariërs en consumenten van fast/junkfood aan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 20-08-2002 20:02 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be

ok je hebt me overtuigd, er was al een topic over, waarschijnlijk in de search ook verkeerd geschreven dan



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

De naam geeft al aan dat het een vrij dom boek is denk ik. We leven nl. niet in de oertijd. Je gaat mij niet vertellen dat ze toen gehaktballen uit de supermarkt haalden.

Ik heb *nul* overtuigende argumenten vòòr vlees gezien, behalve 'ik vind het gewoon lekker'. De rest is apologetische nonsens.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-08-2002 20:05 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

Dat boek is zeker gesponsord door het voorlichtingbureau vlees


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:06 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Haha, inderdaad ja, ongetwijfeld.

Maar ja dat zijn toch al sukkels. 'Kip, het meest veelzijdige stukje vlees'. Het meest smakeloze bedoelen ze zeker. Altijd weer gehaktbal, frikandel en kip. Nooit eens een flinke lekkere ambachtelijk klaargemaakte kogelbiefstuk. Ik word elke dag blijer dat ik vego ben . Zo maak ik straks ook weer een heerlijke risotto met mozzarella, nu al zin in maar ik maak mezelf nog even lekker .


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:07 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 augustus 2002 20:03 schreef Dwaallicht het volgende:
De naam geeft al aan dat het een vrij dom boek is denk ik. We leven nl. niet in de oertijd. Je gaat mij niet vertellen dat ze toen gehaktballen uit de supermarkt haalden.

Ik heb *nul* overtuigende argumenten vòòr vlees gezien, behalve 'ik vind het gewoon lekker'. De rest is apologetische nonsens.


Het boek gaat erover dat de enige gezonde manier van eten deze is die onze primitiefste voorouder hadden omdat zij voortgingen op hun instincten. We moeten dus in feite met zijn allen weer gaan leven van de jacht en de pluk en dan zijn we wederom allemaal gezond bezig. Drie hoeraatjes voor de oertijd!!!
En ja... vleesch IS lekker!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 20-08-2002 20:07]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:08 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 augustus 2002 20:07 schreef Count Usher het volgende:
Het boek gaat erover dat de enige gezonde manier van eten deze is die onze primitiefste voorouder hadden omdat zij voortgingen op hun instincten. We moeten dus in feite met zijn allen weer gaan leven van de jacht en de pluk en dan zijn we wederom allemaal gezond bezig. Drie hoeraatjes voor de oertijd!!!

Haha, okay, is het zo'n boek. Nou, veel succes met je oertijd . Wanneer ga je het wiel uitvinden en zien we je weer terug op het forum? .

quote:
En ja... vleesch IS lekker!!!!

I beg to differ, maar dit is het enige argument waartegen ik niet in zal gaan. Vlees is onvervangbaar (daarom gebruik ik ook nooit vleesvervangers maar bouw m'n recepten op een andere manier op).

P.S. vegetariërs zijn beter in bed

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 20-08-2002 20:09]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 20:14 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 20 augustus 2002 20:08 schreef Dwaallicht het volgende:
P.S. vegetariërs zijn beter in bed

ja ok nu heb je me overtuigd


My madness, my sadness


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:14 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 augustus 2002 20:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Haha, okay, is het zo'n boek. Nou, veel succes met je oertijd . Wanneer ga je het wiel uitvinden en zien we je weer terug op het forum? .


I beg to differ, maar dit is het enige argument waartegen ik niet in zal gaan. Vlees is onvervangbaar (daarom gebruik ik ook nooit vleesvervangers maar bouw m'n recepten op een andere manier op).

P.S. vegetariërs zijn beter in bed


Ok, als ik terugkom van de oertijd met mijn zopas uitgevonden wiel zal ik maar meteen even langskomen om jou samen te vegen. Want tien tegen één zul ondertussen zijn bezweken aan je tekort aan voedzame mineralen e.d.

PS: dat laatste argument slaat nergens op, immers van vleesch wordt je agressief en er is ondertussen al wetenschappelijk een verband aangetoond tussen agressie en betere seksuele prestaties!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 20-08-2002 20:16 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 20 augustus 2002 20:01 schreef Count Usher het volgende:
Vegetariërs eten ongezond! Dat staat in een nieuw boek van één of andere dieetteef. Het boek heet 'Het oerdieet' en ik raad het alle vegetariërs en consumenten van fast/junkfood aan.


Dat lijkt me nou een goed boek. Maarja niets nieuws onder de zon natuurlijk.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Prestaties, ja. Maar weten hoe je een vrouw moet laten genieten, nee.

Kijk, als vegetariër moet je met zorg je eten samenstellen en kan je niet terugvallen op de gemakzuchtige gehaktbal met een kwakkie groenten en een aardappel. Je bouwt van het begin af aan je recept op. Dus je besteedt aan alle aspecten aandacht, van het van tevoren goed oliën van de pan tot en met het laatste kusje op de bechamelsaus. En dat, mijn beste, uit zich ook in bed. Niet voor niets kan je een flinke kookBEURT erotisch beleven.

MAAR eh, ik dwaal af.....


In de oertijd kan je inderdaad moeilijk vegetarisch leven. Maar ja, hoe dat argument op ons leven toepasbaar is is mij niet helemaal duidelijk, want we leven niet in de oertijd. Simple con bonjour.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-08-2002 20:23 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 20 augustus 2002 20:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Prestaties, ja. Maar weten hoe je een vrouw moet laten genieten, nee.

Kijk, als vegetariër moet je met zorg je eten samenstellen en kan je niet terugvallen op de gemakzuchtige gehaktbal met een kwakkie groenten en een aardappel. Je bouwt van het begin af aan je recept op. Dus je besteedt aan alle aspecten aandacht, van het van tevoren goed oliën van de pan tot en met het laatste kusje op de bechamelsaus. En dat, mijn beste, uit zich ook in bed. Niet voor niets kan je een flinke kookBEURT erotisch beleven.


je gaat me nu serieus vertellen dat er een link tussen vegetarisch koken en sex is...
het wordt hier ect steeds leuker


My madness, my sadness


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:24 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 augustus 2002 20:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Prestaties, ja. Maar weten hoe je een vrouw moet laten genieten, nee.

Kijk, als vegetariër moet je met zorg je eten samenstellen en kan je niet terugvallen op de gemakzuchtige gehaktbal met een kwakkie groenten en een aardappel. Je bouwt van het begin af aan je recept op. Dus je besteedt aan alle aspecten aandacht, van het van tevoren goed oliën van de pan tot en met het laatste kusje op de bechamelsaus. En dat, mijn beste, uit zich ook in bed. Niet voor niets kan je een flinke kookBEURT erotisch beleven.

MAAR eh, ik dwaal af.....


In de oertijd kan je inderdaad moeilijk vegetarisch leven. Maar ja, hoe dat argument op ons leven toepasbaar is is mij niet helemaal duidelijk, want we leven niet in de oertijd. Simple con bonjour.


Mee eens en ook weer niet. Zelf besteed ik ook de grootste aandacht aan het besteden van een maaltijd. Als het even kan trek ik er op een vrije dag wel een uurtje of drie voor uit. Tot dusver volledig akkoord.

Koppel dat aan die waanzinnige prestaties en dan weet je ook wat ik bedoel!!!

Volledig niet akkoord ben ik met je gebrekkige argumentatie. We kunnen toch gemakkelijk de eetgewoonten overnemen van de oermensch zonder dat we meteen met zijn allen weer het luipaardvel moeten aantrekken en ons wijf aan haar haar meesleuren? Correct me if I'm wrong!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 augustus 2002 20:23 schreef winters rage het volgende:
je gaat me nu serieus vertellen dat er een link tussen vegetarisch koken en sex is...
het wordt hier ect steeds leuker
Ja, dat was heel serieus ja .

quote:
Op 20 augustus 2002 20:24 schreef Count Usher het volgende:
Volledig niet akkoord ben ik met je gebrekkige argumentatie. We kunnen toch gemakkelijk de eetgewoonten overnemen van de oermensch zonder dat we meteen met zijn allen weer het luipaardvel moeten aantrekken en ons wijf aan haar haar meesleuren? Correct me if I'm wrong!
Wat zijn dan volgens jou die eetgewoonten uit de oertijd?

Maar belangrijker... waarom zou je het in 's hemelsnaam doen?? Ik althans heb geen zin om feta, olijven, pijnboompitten, kappertjes, etc. te missen. Die hadden ze hier niet hoor, in de oertijd!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:28 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 augustus 2002 20:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, dat was heel serieus ja .

Wat zijn dan volgens jou die eetgewoonten uit de oertijd?

Maar belangrijker... waarom zou je het in 's hemelsnaam doen?? Ik althans heb geen zin om feta, olijven, pijnboompitten, kappertjes, etc. te missen. Die hadden ze hier niet hoor, in de oertijd!


Ik denk dat die delicatessen er wel al waren en dat ze ook gegeten werden. Ik heb het boek nog niet uit, weet je.
BTW: kappertjes zuigen!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:31 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 20 augustus 2002 20:28 schreef Count Usher het volgende:
Ik denk dat die delicatessen er wel al waren en dat ze ook gegeten werden. Ik heb het boek nog niet uit, weet je.
Whaha, dan word ik wel heel benieuwd nu.

Maar misschien waren ze er al wel... maar het boek gaat over eetGEWOONTEN toch? Lijkt me niet de gewoonte dat je zomaar ff een moussaka op tafel zette daar in de oertijd. Sorry dude, maar het klinkt allemaal behoorlijk belachelijk. En dan nog is mij niet duidelijk waarom je eigenlijk op eetgewoonten uit 'de oertijd' (over hoe lang geleden praten we eigenlijk?) zou willen stappen. Ik heb iig geen fuck met die oertijd. Zo poep ik liever op een hedendaagse WC.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-08-2002 20:35 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 augustus 2002 20:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Whaha, dan word ik wel heel benieuwd nu.

Maar misschien waren ze er al wel... maar het boek gaat over eetGEWOONTEN toch? Lijkt me niet de gewoonte dat je zomaar ff een moussaka op tafel zette daar in de oertijd. Sorry dude, maar het klinkt allemaal behoorlijk belachelijk. En dan nog is mij niet duidelijk waarom je eigenlijk op eetgewoonten uit 'de oertijd' (over hoe lang geleden praten we eigenlijk?) zou willen stappen. Ik heb iig geen fuck met die oertijd. Zo poep ik liever op een hedendaagse WC.


Het gaat niet over met zijn allen weer tegen een boom gaan kakken é, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet. Het gaat vooral om wat we eten, wanneer we eten en hoe we dat eten kweken (of waar het vandaan komt). DAT zijn eetgewoonten. Ik poep namelijk ook liever op de plee!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 20:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Maar wanneer was die oertijd van jou nu precies?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen