IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarier Vorige pagina | Volgende pagina
Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 26-06-2003 23:30 by Carnivore Cunt Profiel van Carnivore Cunthttp://www.carnivore666.tk

Ik geef eerlijk toe dat ik niet alles heb doorgelezen (muis doet kut en ik heb wel wat beters te doen )

Misschien heb je gelijk... maar ik vraag me wel af waarom mensen stoppen met vlees eten want anderen blijven het wel gewoon doen dus heb je er ook nix aan. Ze moeten gewoon legbatterijen verbieden en scharrel shit verplichten enzo.

En hoe het kan dat jij je beter voelt zonder vlees te eten... geen idee. Misschien iets tussen je oren ofzo. Nou van mij mag je maar van mij hoeft het niet


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 23:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 juni 2003 23:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar spinazie blijft lekker.!


hmmmmmmmmmm

spinazie


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-06-2003 23:31 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 26 juni 2003 23:30 schreef MBMarduk het volgende:
Heb laatst ergens gelezen dat van alle GROENte iig broccoli het meeste ijzer bevat dat daadwerkelijk door het lichaam wordt opgenomen.
offtopic: komt gij eens op IRC


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:32 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 juni 2003 23:30 schreef Carnivore Cunt het volgende:
Misschien heb je gelijk... maar ik vraag me wel af waarom mensen stoppen met vlees eten want anderen blijven het wel gewoon doen dus heb je er ook nix aan. Ze moeten gewoon legbatterijen verbieden en scharrel shit verplichten enzo.

Niet iedereen stopt met vlees eten vanwege de een of andere moralistische reden hoor!

Ik zelf ben toendertijd vegetariër geworden omdat ik geen zin had te participeren in die bio-industrie; of die dan blijft of niet maakt me niet uit, maar IK doe er niet aan mee, dat was de gedachte. Ik heb ook geen zin in die hormonaal opgekweekte teringzooi, vol antibiotica dus vergeven van resistente bacteriën, bah...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 23:33 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Trouwens gisteren nog GW Bush zien raskallen op TV over hoe de EU "moet ophouden dom/stom/kinderachtig te zijn en weg te doen met de barrieres voor genetisch gemanipuleerd eten/graan/whatever (uit de USA welteverstaan)"
GW en zijn $$$-maatjes zoals o.a. Monsanto and friends.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 23:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 juni 2003 23:30 schreef Carnivore Cunt het volgende:
Ze moeten gewoon legbatterijen verbieden en scharrel shit verplichten enzo.




Legbatterijen zijn al verboden, bijdehandje..

Niet dat scharrel veel beter is maar toch.. It's a start..

quote:

En hoe het kan dat jij je beter voelt zonder vlees te eten... geen idee. Misschien iets tussen je oren ofzo. Nou van mij mag je maar van mij hoeft het niet


Nope, fysiologische oorzaak..

Ik wil je toch aanraden dit topic eens grondig door te nemen, ik heb hier zoveel gepost (samen met o.a. Dwaallamp) en ik heb momenteel geen zin alles nog een keer te gaan posten/ schrijven.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:33 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Helaas is het zo dat genetisch gemanipuleerde zooi allang in Europa is.

Hoe vaak heb je niet bij ingrediënten 'gemodificeerd zetmeel' zien staan?


Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 26-06-2003 23:34 by Carnivore Cunt Profiel van Carnivore Cunthttp://www.carnivore666.tk

quote:
Op 26 juni 2003 23:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu word je incoherent.

Ik zou het zelf uitleggen dat veel vleeseters denken dat ze 'boven de natuur' staan aangezien koeien, varkens en kippen nietsontziend in grote hangars worden opgeslagen met veel te veel in een veel te kleine ruimte, volgepropt met hormonen zodat ze maar zo snel mogelijk groeien zodat er zo veel mogelijk vlees is. Erg natuurlijk ja .

Ik denk dat het nuttig is als je je eens verdiept in
a. de bio-industrie
b. wat we allemaal nodig hebben, en uit wat voor soort eten we dat halen

Ik denk dat je wel voor een aantal verrassingen zult komen te staan.


Ik zou zeggen lees mijn vorige post... Ik weet ook wel dat van die legbatterijen enzo en dat keur ik ook niet goed. Ik ben voorstander van scharrelvlees enzo maar niet alleen in de vleessector gaat het er zo aan toe met alles dus in feite moet je dan consequent zijn en in een hutje in de bossen van scandinavie gaan wonen wil je dergelijke zaken voorkomen


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:35 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 juni 2003 23:34 schreef Carnivore Cunt het volgende:
Ik zou zeggen lees mijn vorige post... Ik weet ook wel dat van die legbatterijen enzo en dat keur ik ook niet goed. Ik ben voorstander van scharrelvlees enzo maar niet alleen in de vleessector gaat het er zo aan toe met alles dus in feite moet je dan consequent zijn en in een hutje in de bossen van scandinavie gaan wonen wil je dergelijke zaken voorkomen

Nee, nee. Je 'moet' niks. En je 'moet' al helemaal niet 'consequent' zijn. Van die onzin....


Je maakt Keuzes, punt.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 23:35 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 26 juni 2003 23:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Helaas is het zo dat genetisch gemanipuleerde zooi allang in Europa is.

Hoe vaak heb je niet bij ingrediënten 'gemodificeerd zetmeel' zien staan?

SO WTF is all the fuss about GM food barriers?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 juni 2003 23:35 schreef MBMarduk het volgende:
SO WTF is all the fuss about GM food barriers?


De fuss is terecht, elke barrière is er één. En zetmeel is nog relatief 'onschuldig'. Maar goed, gemodificeerd is het al wel.
Ik zou het weer eens precies moeten opzoeken, hoe het zit, waar het vandaan komt, etc.


Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 26-06-2003 23:38 by Carnivore Cunt Profiel van Carnivore Cunthttp://www.carnivore666.tk

Nou prima jongens... eet lekker geen vlees...

Boeit mij ook nix. Ik ga naar een leuker topic waar ik meer van afweet :p


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 23:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Tegenstanders van genetisch gemodificeerde producten hebben, en dat is toch best ironisch, de religieuzen aan hun kant. "men mag niet aan god's productensleutelen".

Maar ikzelf heb nog geen menig aangezien er vele voor- en nadelen zijn. Een voordeel kan zijn dat bijvoorbeeld bestrijdingsmiddelen onnodig worden. Maar daar staan vele nadelen tegenover.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 23:44 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 26 juni 2003 23:40 schreef attila_de_hun het volgende:
... Een voordeel kan zijn dat bijvoorbeeld bestrijdingsmiddelen onnodig worden....

Daar vindt Mama Natuur wel steeds iets op te vinden


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-06-2003 23:46 by Freduk Profiel van Freduk

MBMarduk vanavond genetisch gemanipuleerd bier hakken in de aor?


Follow the freezing moon...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-06-2003 23:49 by NolthuarII Profiel van NolthuarII

quote:
Op 26 juni 2003 23:30 schreef Carnivore Cunt het volgende:
En hoe het kan dat jij je beter voelt zonder vlees te eten... geen idee. Misschien iets tussen je oren ofzo. Nou van mij mag je maar van mij hoeft het niet


Ik zou zeggen zoek een statistisch onderzoek op naar het gezondheidsgevoel onder vegetariers/veganisten en vleeseters i.p.v. dit onzinngige gebrabbel.

quote:
Op 26 juni 2003 23:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb daar helemaal geen drie pagina's voor nodig. Het enige 'essentiele' is vitamine B12 wat ook in bepaalde graanprodukten zit.


B12 toegevoegd in die produkten ja maar niet van origine. Of jij moet andere informatiebronnen hebben dan ik heb?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:50 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 juni 2003 23:49 schreef NolthuarII het volgende:
B12 toegevoegd in die produkten ja maar niet van origine. Of jij moet andere informatiebronnen hebben dan ik heb?

Ai, dat weet ik niet meer. Maar ik meen me te herinneren dat het in bepaalde granen zat? En in brood bv?

Zou dat kunstmatig toegevoegd zijn? Hmmmm...


Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 27-06-2003 0:00 by Carnivore Cunt Profiel van Carnivore Cunthttp://www.carnivore666.tk

*zucht* iedereen blijft zeiken...

Dus nog maar een post van mij dan. Als iemand gelukkig is met het feit dat ie vegetarier is dan is dat erg leuk voor die persoon. Dan kan iedereen wel op mij gaan zeiken maar als we geen vlees nodig hadden gehad hadden we het vroeger niet gegeten. En nu is het voedsel zo goed dat we geen vlees meer nodig hebben BLABLABLABLA!!! Vreet lekker soja en vitamine preparaten enzo lijkt me smakelijk.

Snaack, dat jij het niet kan eten wegens fysiologische redenen dat wist ik niet, maar even over andere gasten: tis nogal triest. 'arme diertjes' goh

Ik vind dat jullie moeten stoppen met het lezen van de Margriet.


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:31 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 juni 2003 23:44 schreef MBMarduk het volgende:
Daar vindt Mama Natuur wel steeds iets op te vinden


Idd, insecten naderen genetisch gezien de perfectie omdat ze zich zo snel en efficiënt aanpassen.

In de VS is het misschien makkelijker om GM-voedsel te produceren, omdat de akkers er zo gigantisch groot zijn (en de kans op 'besmetting' dus kleiner is), maar of dat hier wel een goed idee is, weet ik nog niet.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-06-2003 1:19 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 26 juni 2003 23:46 schreef Freduk het volgende:
MBMarduk vanavond genetisch gemanipuleerd bier hakken in de aor?

Sorry, ik lees dit nu pas. Leider aber nein, heb vrijdag al iets in de planning en wil daarvoor fris en monter ontwaken anders was ik graag gekomen. Veel plezier iig. Zeg, jij moet eens een keer meegaan naar de Pazzop in Bladel, daar "bier hakken" en haarzwaaien.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 27-06-2003 7:00 by wild cat Profiel van wild cat

Nou ik ben dus wel vegetarier omde reden 'oh arme beestjes'. Ik kan niet doodleuk op een stuk vlees zitten kauwen zonder dat arme beest voor mijn neus te zien. Lastig? Ja! Ik weet ook wel dat het geen fuck helpt dat ik geen vlees eet want zovelen doen het toch. Maar ik voel me er goed bij omdat ik het niet doe. Na een reportage op tv over veemarkten, waar ik overigens tranen met tuiten heb om gejankt, ben ik gestopt met vlees eten en dat is zo gebleven.

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 27-06-2003 7:02]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2003 8:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 juni 2003 0:00 schreef Carnivore Cunt het volgende:
Snaack, dat jij het niet kan eten wegens fysiologische redenen dat wist ik niet, maar even over andere gasten: tis nogal triest. 'arme diertjes' goh



Euhm.. Niet helemaal, ik bedoelde daarmee dat het fitter voelen door geen vlees te eten een fysiologische oorzaak heeft ipv een psychische.
quote:

Ik vind dat jullie moeten stoppen met het lezen van de Margriet.


Met zulke opmerkingen laat je zien hoe klein jouw wereld is.. Heeel klein zo te zien


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:10 by Shredhead Profiel van Shredhead

hier verder dan maar:

Ik ben een vleeseter! Heerlijk! Niet dat ik per se vlees moet eten (met een vegetarische vriendin eet ik ook wel es vegetarisch, daar doe ik niet moeilijk over). Ik kan me geen leven zonder sateh voorstellen zeg

Als iemand geen vlees wil eten, heb ik daar absoluut geen moeite mee, zolang diegene maar niet met zijn/haar vingertje gaat wijzen omdat ik het wel doen.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-07-2003 12:12 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik ben geen vegetariër. Ik probeer af en toe wel eens een tijdje zonder vlees te doen, maar ik ga het toch missen. Niet al het vlees is te eten, maar ik eet liever vlees dan groente. En omdat ik geen aardappels eet neem ik bijna altijd alleen groente en vlees. Je moet wel bepaalde voedingstoffen binnen krijgen.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:15 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 24 juli 2003 12:12 schreef Sorpresa het volgende:
Ik ben geen vegetariër. Ik probeer af en toe wel eens een tijdje zonder vlees te doen, maar ik ga het toch missen. Niet al het vlees is te eten, maar ik eet liever vlees dan groente. En omdat ik geen aardappels eet neem ik bijna altijd alleen groente en vlees. Je moet wel bepaalde voedingstoffen binnen krijgen.



ik eet ook zelden aardappelen, vrijwel altijd rijst


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen