|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: aha oke!! hey ik zie dat AF er bij is toegevoegd!! (of was dat al zo??) Zijn trouwens veel groote namen !! Bassist |
|
waarom is iedereen zo blij met After Forever? heb ik soms iets gemist? |
|
quote: doe a.u.b. iets aan je spelling (ook in je profiel) of heb je dat niet niet gehad op school... |
|
quote: weet niet, ze zingt minder opera, dus is fijner om te luisteren |
|
hmm..ik hoop dat machine head en testament er nog bij komen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: heb die lui nu 3 keer gemist daarom dus ennem aan spirt nog wat: Ik heb een lichter term van dislectie en ik heb een leraar die voor nederlands... nouw.. wij stammen af van de aap hoor. Hij zet zn handen op tafel neer als een aap. Dikke buik en een hoofd als een aap. Buiten de aap om heeft hij nog 2 gehoorapparten en als je hem een dozijn rotte eieren geeft is het nog goed voor zn adem ook en voor mij mogen de bands: BlindGuardian, Amon Amarth ennnnn... Thyrfing er nog wel bij komen !!! [Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 16-04-2004 18:49] Bassist |
|
Machine Head mag van mij thuisblijven, Testament mag wel komen |
|
quote: a.o.k., no offense |
|
quote:Floor staat tegenwoordig topless op het podium [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-04-2004 0:00] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: oehh..dat zou ik graag willen zien Hmm..een lesbische fotoreportage van Floor en de Epica muts? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Ik heb liever die van Sengir Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
* fuck, verkeerde topic * [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 17-04-2004 17:39] |
|
|
|
quote: Waarom niet alle 3 nog leuker BLAAT |
|
Oomph! heeft bevestigt! kut band en ja Agent steel staat nu ook zo ongeveer wel vast Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
waar zie je dat staan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oomph staat gewoon op www.dynamo.nl en agent steel staat overal waar je kijkt! het was eerst een gerucht maar het schijnt nu echt zo te zijn, dus daar ga IK dan maar vanuit Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
ik zie agent steel anders nergens staan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dan moet de 13e band wel heel heerschend gaan zijn wil ik gaan. |
|
ik vind de line-up best wel ok vooral life of agony dan |
|
Hellyeah,heb de kaartjes ook.zoonlief gaat ook mee.SLAYER!!! spelfout weggehaald... |
|
Tot dusver alleen interessant Slayer en Deicide. Ik pas "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: je vergeet Mastodon, heb je Brann Dailor al eens zien en/of horen drummen. Daar kan menig blastbieter niet aan tippen |
|
HOPPA!!!!!! *stuiter stuiter* ik heb vandaag me kaartje gekocht!!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |