|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dranku |
|
quote: Anders ga je bij de Leger des Heils werken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: np "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: volgens mij komen er nu meer echte metalheads niet... en volgens mij zal de festivalvulling nu meer bestaan uit oh-my-goths en nu-kids This is Zodiac speaking... |
|
quote: This is Zodiac speaking... |
|
en over 10 jaar zijn dat de echte metalheads, het leven is hard jonge |
|
ja, en dan zijn wij de ouwe rockers!! This is Zodiac speaking... |
|
trouwens het is trouwens niet bepaald metal om thuis te blijven wanneer de groten der metal zoals Slayer spelen. elke nerd kan thuis naar de cd speler luisteren. |
|
als ouwe rocker heb ik slayer al 1000 maal gezien, en toen waren ze nog beter ook! This is Zodiac speaking... |
|
quote: Da's namelijk ook een liefdadigheidsinstelling.......dat spreekt jou blijkbaar aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
okay, maar wie moet alle nu kids nu vermorzelen in de pit? Als er geen echte metalheads zijn onstaat er een pogopit die aan het einde van de dag "gaafste pit ooit" zal gaan heten, en alle kinders zullen in de overtuiging zijn dat zij het allergaafst en onzettend metal zijn. Er is tegenstand nodig |
|
ach, vermaken doe ik me tochwel daar... dr is slayer en dr is bier |
|
quote: redelijke winstmarge spreekt mij meer aan... This is Zodiac speaking... |
|
quote: dat mijn salaris evenredig toeneemt met het stijgende prijspeil van de festivals spreekt mij ook meer aan... This is Zodiac speaking... |
|
50 euro per dag verdienen is niet bepaald veel anders |
|
quote: wel genoeg om naar DOA te gaan! This is Zodiac speaking... |
|
quote: Dan moet je beter werk gaan zoeken. quote: En hoe weet jij hoeveel winst er met DOA gemaakt wordt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet als je van 50 euro per dag moet rondkomen. Da's 1500 euro p/m...amper meer dan minimum loon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het Leger des Heils zou DOA zeker beter organiseren dan Mojo. maar dat zou m'n grootmoeder ook... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Sprak de ervaringsdeskundige....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En hoe weet jij hoeveel winst er met DOA gemaakt wordt?[/quote] sprak de Mojo-lover... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Nee....sprak iemand die net als jij geen uitspraken over de financieele huishouding van Mojo kan doen vanwege een gebrek aan objectieve informatie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: okay, dan laten we dat in het midden. maar wantrouwen t.o.v. mojo lijkt mij altijd gepast want het blijft een (bijna)monopolist, vraag dat maar aan de NMA. This is Zodiac speaking... |
|
quote:dat is wat ik als 19 jarige zaterdag hulp verdiende bij de HEMA |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |