|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
bruto/netto, hallo? |
|
quote: Percentueel, ja. Nominaal, niet. Daarnaast had ik idd zoals Ghoulster zei over de bruto inkomens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En daarnaast is het niet eenderde maar de helft meer |
|
quote: Klopt. Maar 1000 is weer een derde minder dan 1500... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
1000 netto idd of nog minder, is niet echt veul... |
|
Al had ik €1.000 netto per dag, ging ik nog niet naar D.O.A. tegenwoordig (en ik ga sinds 1986, heb alleen de versie van 1992 gemist). De bezwaren heb ik al genoeg bekend gemaakt. En qua line-up, ach, voor de oude rockers als ik hoor ik Twisted Sister op Wâldrock, en Exodus, en Testament.... EN al heeft Mojo daar ook een vinger in de pap, Walrdrock is Waldrock gebleven. Lowlands valt voor mij onder de categorie "wil ik best heen voor niets, en voorzien van een jachtvergunning met 60.000 patronen", en DOA begint daar nu behoorlijk in de buurt te komen... Goth-hunting!!! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Lowlands vind ik persoonlijk een zeer aardig opzet en met name wat de combinatie muziek/cultuur betreft. Ik ben al een paar jaar niet geweest maar dat vond ik altijd een pluspunt van Lowlands. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet dat het wat boeit, maar volgens festivalinfo komt Soulfly ook |
|
ik las in de rock tribute dat Agent Steel op dynamo komt!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waarschijnlijk ook Suffocation |
|
Ik ga er ook zeker wel heen hoor zolang het maar niet samenvalt met een ander interessant iets, maar dat geloof ik tot nu toe niet. Overigens vindt ik 50 euro niet zo veel, komt overeen met 2x uitgaan Ik zie het probleem niet zo, ik leef zelf van 800 netto in de maand en kan zulk soort dingen MAKKELIJK betalen, naast blindelings op ooghoogte boodschappen te doen in de AH en 2x per week uit te gaan :S Winter is coming |
|
Dan geef jij wel weinig uit met uitgaan, 2x is bij ergens tussen de 70 en 100 euro. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nou dan is er toch helemaal geen reden om niet te gaan? Althans, als ik het zo relativeer is dynamo niet zo duur tov uitgaan. En wat geef je erom dat 1 of andere slijmjurk veel geld verdient aan je? Zonder die slijmjurk was er uberhaupt geen dynamo geweest... Winter is coming |
|
After Forever Heeft Bevestigt! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Jep |
|
quote: Sorry hoor, goth-in-ontkenningsfase, maar als je jezelf Vampire John noemt heb je geen recht van spreken over goth-hunting. You might be the target. |
|
kijk maar uit voor buffy |
|
Mastodon, Agent Steel, Suffocation... jezus waar haal ik het geld vandaan :S |
|
quote: Vampire in zn niqname omdattie bij vampire-magazine werkt |
|
Suffocation geloof ik pas als het bevestigd is. En ja, dan ga ik wel, want dan krijg ik 3 gave bands voor 50 Euro. |
|
dan is het dus goedkoper dan no mercy, eigenlijk |
|
quote:Ja want no mercy was 30 voor 1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En achteraf viel bijna alles nog tegen ook nog . |
|
Yeah!!! Ik ga deze week het kaartje kopen.. :D:D Maar zijn er nog niet bar weinigbands voor 2 podia..?? of gebeurt het weer zo dat op 1 keer 30 bands erbij komen Bassist |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |