|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
jongeren toko waar ik altijd kom is het bier 1.20 |
|
quote: Naja iets minder dan 3 eurie, maar toch, 1,60 is echt goedkoop. Ik haal sowiezo altijd vaak speciaal bier dus dan zit je snel aan dat bedrag "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: 1,60 is redelijk acceptabel, 1,75 is voor festivals. In Roosje is een biertje 1,50 en dat vind ik normaal. |
|
In JC willemeen is een biertje 1,25 |
|
quote: si, maar daar moet je met munten betalen.....ik heb nog een hele bak vol 'oude' munten |
|
quote: nemen ze die niet meer aan dan? en munten is niet altijd trouwens. |
|
quote: Dat weet ik, dat weet ik !! Volgende keer als ik in de Willemeen ben en jij hebt bardienst dan zal ik jouw eens flink hard laten werken !!! |
|
Ik vind het echt een domme regel met dat statie geld. Net of er dan geen rommel komt. Kom nou als je vooraanstaan bij een band dan ga ik niet netjes terug om mn biertje terug te geven. En nog erger vind ik die kartonnetjes Betaal je verdomme 1 muntje voor.. En dat alleen om even je bier fatsoenlijk meetenemen. Slim hoor: Nog langere rijen want ik koop niet zon kartonnetje. Ik haat lange wachtrijen Bassist |
|
Ach als het behoorlijke bekers zijn en niet van die gammele bekertjes heb ik weer wat erbij om thuis uit te drinken, die statiegeld dingen zijn meestal steviger en bij ons in de kroeg is bier €0.60 In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: waar ga jij heen ??? Bassist |
|
joepie pasje is geregeld, heb dr toch wel zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Bij ons in de (voetbal)kantine betaal je 1 euro voor een pilsje |
|
Iemand nog een slaapplaats over voor twee lieftallige meiden (en een lomp gaye gozer, geintje otje!!!). Nee geintje. Wij Renee, Rona en Otto zijn nog lomp op zoek naar een slaapplaats en we zijn bang dat we nu moeten gaan rennen voor de laatste trein! Dus wie biedt zich aan??? Wij gaan morgen rond half 9 s'ochtends al weg, dus reactie graag voor die tijd. Post een reply of mail naar beregezellig@hotmail.com |
|
quote: pasje?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Hmmm. Ik heb voor jouw alleen nog wel een plekkie vrij. |
|
Aaangezien ik m'n tickets niet kwijtgeraak: ik ga ook naar Dynamo morgen. yay. |
|
haha volgens mij heeft echt niemand die betaad heeft er zin in... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tja, ik ben toch echt met die andere twee, dus of een slaapplek voor drie mensen of niet, sorry, je moet soms een beetje hard zijn in deze wereld. Otto gaat toch wel lomp van bil met Renee, dus die kun als niet meegeteld rekenen! |
|
quote: Wij hebben lomp veel zin om heen te gaan!!!! |
|
quote: Ah, Children Of Bodom speelt tenminste... een kleine troost |
|
quote: Dan mag jij mooi lomp van bil met mij. |
|
quote: Dus slaapplek voor drie personen??? Uhm ken je carnagath in het echie??? |
|
quote: Nee, hoezo ?? En jij bent toch geen Carnal Leftovers Groupie, huh ? |
|
quote: Ja, je kunt het groupie noemen, maar ik ben het vriendinnetje van carnagath. [Dit bericht is gewijzigd door Rona op 04-06-2004 20:08] |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |