IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haah zeurkous.
als ik het niet zou waarderen zou ik niet komen.

niet huilen hoor

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

i'm crying my ass offf.....hop effe douchen en gaan.....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ga eens douchen!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 23:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

drie leuke bands gezien. voor elven afgelopen....maar heb het wel naar mijn zin gehad

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 0:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 23:59 schreef ghoulliette het volgende:
drie leuke bands gezien. voor elven afgelopen....maar heb het wel naar mijn zin gehad

Da's ook snel gegaan. Wat is dat toch met die festivals tegenwoordig.... Hoe was SLAYORRRRR??

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 0:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 0:10 schreef M. het volgende:
Da's ook snel gegaan. Wat is dat toch met die festivals tegenwoordig.... Hoe was SLAYORRRRR??

Ik ben uiteindelijk niet gegaan, een aantal josti's waarmee ik zou gaan hebben afgezegd.

Ach...ik deed een goede daad en liet iemand waarvan ik wist dat zij zonder kaartje heen ging mijn naam te laten brullen om via de gastenlijst naar binnen te mogen. Zo heb ik toch iets goeds gedaan vandaag.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 0:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jesus, wat gay.

Ben je daarom ge-unband?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 0:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die liep net af.

ClawIsEenLastpak
Usericon van ClawIsEenLastpak
Posted 06-06-2004 1:08 by ClawIsEenLastpak Profiel van ClawIsEenLastpakQuote dit bericht

[kansloos puberaal gehuil]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:27]

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-06-2004 3:22 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

zoow, wij zijn ook eindelijk weer terug
Was gaaf, maar ik ben nu echt kapot

De heerschendheden:
Children of Bodom: Erg veel gepingel, maar wel erg gaaf
After Forever: Altijd goed, maar dat Pippi-gedoe begint een beetje afgezaagd te worden
Nightwish: Klonk gewoon lekker
Dimmu Borgir: Keyboard en cleane zang niet goed te horen, maar 't blijft een heerschband
Slayer: Ze stonden er als gewoonlijk weer bij alsof ze liever thuis waren gebleven, maar 't is en blijft toch Slayer
tja dat was 't zo ongeveer... nu eindelijk maffen

Argh
Usericon van Argh
Posted 06-06-2004 4:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

kortom, geen klap aan! binnenkort waldrock! en mét camping, toch veel gezelliger, ookal is de line-up matig! zuipen zullen we!

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 11:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 0:10 schreef M. het volgende:

slayer begon een heel verhaal over hoe de amerikanen ons 60 jaar gelden uit vrije keuze de vrede gebracht hebben. en dat ze nu in Irak ook weer vechten voor vrede.

hierop volgde hard boegeroep uit het publiek.

Eigenlijk waren alleen Mastodon en Life of Agony de moeite waard gister. En het was belachelijk vroeg afgelopen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-06-2004 11:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 11:29 schreef ghoulliette het volgende:
slayer begon een heel verhaal over hoe de amerikanen ons 60 jaar gelden uit vrije keuze de vrede gebracht hebben. en dat ze nu in Irak ook weer vechten voor vrede.

hierop volgde hard boegeroep uit het publiek.

Eigenlijk waren alleen Mastodon en Life of Agony de moeite waard gister. En het was belachelijk vroeg afgelopen.

Je hebt deicide niet gezien?

"This one is older than shit, heavier than time!"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 11:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oja, daar heb ik nog wel een stukje van gezien. dat klonk wel oke vond alleen meneer evil niet zo evil. haha

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-06-2004 12:05 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

LOA, soulfly en slayer waren de fijnste bands van de dag, t was erg gezellig

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 12:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 12:05 schreef collision-tammi het volgende:
LOA, soulfly en slayer waren de fijnste bands van de dag, t was erg gezellig

Slayer was toch niet zo braakverwekkend saai als enkele jaren geleden op Graspop?

nekro
Usericon van nekro
Posted 06-06-2004 12:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Tsss. als ik het zo lees dan ben ik blij dat ik naar Graspop ga. Maar Deicide kwam toch ook naar Dynamo, of hadden ze afgezegd ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 12:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kijk eens vier posts hoger

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 12:56 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Spijtig dat ik niemand hoor over Agent Steel want dat heerschte echt zwaar hard Toch 1 van de betere bands op het festival.

Slayer was ook lekker alleen een beetje vreemd afscheid ('Thank you, goodbye'). En dat lul verhaal over vrijheid blijheid was natuurlijk ook pure bullshit.

Dimmu Borgir ook gekeken maar dat vond ik eerlijk gezegd geen RUK aan... Ze stonden er ook een beetje suffig bij

Alle andere band heb ik bij vlagen gezien of niet helemaal...

Ik heb trouwens nog wel varanus zien rondwandelen met gezin

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 13:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

setlist slayer iemand?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 06-06-2004 13:03 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Nightwish was gewoon goed
Deicide heeft veel "hits" gespeeld maar jammer genoeg maar een nieuwe maar deze band beukt!
Dimmu Borgir heb ik in 5 keer nog nooit zo ruk gezien.Die nieuwe drummer is geen verbetering en het geluid was zaad.
Children of bodom was ook erg goed.
Slayer was ook super goed alleen had ik niet echt het idee dat meneer araya zijn speeches goed had voorbereid.Veel bla bla bla over onze bervrijding en dat de amerikaan altijd sterft om anderen te bevrijden
Maar toch beukt t weer zoals t mot!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 06-06-2004 13:58 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

K#T Amerikanen...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 14:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-06-2004 14:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 juni 2004 13:58 schreef Triple-Dan het volgende:
K#T Amerikanen...

Nou sterven er natuurlijk ook veel amerikanen voor de vrijheid van een ander, of men op die vrijheid zit te wachten is een tweede

Life doesn't get much better than this!

AlterEgo
Altered Ego
Usericon van AlterEgo
Posted 06-06-2004 14:16 by AlterEgo Wijzig reactieProfiel van AlterEgoQuote dit bericht

Heeft iemand pics/filmpjes? Ik was er niet bij

Children of Bodom | It's like being Needled 24/7

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com