|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
haah zeurkous. als ik het niet zou waarderen zou ik niet komen. niet huilen hoor |
|
i'm crying my ass offf.....hop effe douchen en gaan..... |
|
ja ga eens douchen!! |
|
drie leuke bands gezien. voor elven afgelopen....maar heb het wel naar mijn zin gehad |
|
quote: Ik ben uiteindelijk niet gegaan, een aantal josti's waarmee ik zou gaan hebben afgezegd. Ach...ik deed een goede daad en liet iemand waarvan ik wist dat zij zonder kaartje heen ging mijn naam te laten brullen om via de gastenlijst naar binnen te mogen. Zo heb ik toch iets goeds gedaan vandaag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jesus, wat gay. Ben je daarom ge-unband? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die liep net af. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:27] |
|
zoow, wij zijn ook eindelijk weer terug Was gaaf, maar ik ben nu echt kapot De heerschendheden: Children of Bodom: Erg veel gepingel, maar wel erg gaaf After Forever: Altijd goed, maar dat Pippi-gedoe begint een beetje afgezaagd te worden Nightwish: Klonk gewoon lekker Dimmu Borgir: Keyboard en cleane zang niet goed te horen, maar 't blijft een heerschband Slayer: Ze stonden er als gewoonlijk weer bij alsof ze liever thuis waren gebleven, maar 't is en blijft toch Slayer tja dat was 't zo ongeveer... nu eindelijk maffen |
|
kortom, geen klap aan! binnenkort waldrock! en mét camping, toch veel gezelliger, ookal is de line-up matig! zuipen zullen we! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: slayer begon een heel verhaal over hoe de amerikanen ons 60 jaar gelden uit vrije keuze de vrede gebracht hebben. en dat ze nu in Irak ook weer vechten voor vrede. hierop volgde hard boegeroep uit het publiek. Eigenlijk waren alleen Mastodon en Life of Agony de moeite waard gister. En het was belachelijk vroeg afgelopen. |
|
quote: Je hebt deicide niet gezien? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oja, daar heb ik nog wel een stukje van gezien. dat klonk wel oke vond alleen meneer evil niet zo evil. haha |
|
LOA, soulfly en slayer waren de fijnste bands van de dag, t was erg gezellig |
|
quote: Slayer was toch niet zo braakverwekkend saai als enkele jaren geleden op Graspop? |
|
Tsss. als ik het zo lees dan ben ik blij dat ik naar Graspop ga. Maar Deicide kwam toch ook naar Dynamo, of hadden ze afgezegd ? |
|
kijk eens vier posts hoger |
|
Spijtig dat ik niemand hoor over Agent Steel want dat heerschte echt zwaar hard Toch 1 van de betere bands op het festival. Slayer was ook lekker alleen een beetje vreemd afscheid ('Thank you, goodbye'). En dat lul verhaal over vrijheid blijheid was natuurlijk ook pure bullshit. Dimmu Borgir ook gekeken maar dat vond ik eerlijk gezegd geen RUK aan... Ze stonden er ook een beetje suffig bij Alle andere band heb ik bij vlagen gezien of niet helemaal... Ik heb trouwens nog wel varanus zien rondwandelen met gezin Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
setlist slayer iemand? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nightwish was gewoon goed Deicide heeft veel "hits" gespeeld maar jammer genoeg maar een nieuwe maar deze band beukt! Dimmu Borgir heb ik in 5 keer nog nooit zo ruk gezien.Die nieuwe drummer is geen verbetering en het geluid was zaad. Children of bodom was ook erg goed. Slayer was ook super goed alleen had ik niet echt het idee dat meneer araya zijn speeches goed had voorbereid.Veel bla bla bla over onze bervrijding en dat de amerikaan altijd sterft om anderen te bevrijden Maar toch beukt t weer zoals t mot! |
|
K#T Amerikanen... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou sterven er natuurlijk ook veel amerikanen voor de vrijheid van een ander, of men op die vrijheid zit te wachten is een tweede Life doesn't get much better than this! |
|
Heeft iemand pics/filmpjes? Ik was er niet bij Children of Bodom | It's like being Needled 24/7 |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |