![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() tormented nerd ![]() |
|
![]() haha ik met die kale en damnation ![]() |
|
mooi jasje ![]() ![]() |
|
quote: where? ![]() ![]() |
|
quote: nja de camera zelf is niet van mij maar een kameraad en de foto's zijn daar gemaakt door een van de mensen van loa-crew zelf en die kon er schijnbaar niet zo heel goed mee overweg ![]() ooh btw.. de foto's en filmpjes die ik online had staan... zijn down ivm te veel dataverkeer op de server ![]() [Dit bericht is gewijzigd door KnarFz op 08-06-2004 8:44] ![]() |
|
Ik heb die foto gevonden waar ik het vorige pagina ovee had. Het is misschien maar beter dat we er verder niks meer over zeggen.............. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
gatver ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 08-06-2004 9:37] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Ehmm wij genieten duidelijk niet van haar? ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
en dat zie je dus 'sochtends als je nietsvermoedend de krant probeert te lezen ![]() ![]() |
|
Inderdaad..ik zag die foto gistermorgen in de trein..had spontaan geen honger meer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Ach kom, laat icequeen van haar favo black band genieten ... ![]() |
|
quote: *PRROOEESSSTTT* ![]() ![]() ![]() DAMN, m'n hele monitor onder de koffie... ![]() |
|
Hoezee! ![]() |
|
quote:? Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
dankjewel jenje, nu loopt het zelfs mijn laptop in ![]() ![]() |
|
quote: dat is dan het einde van het toetsenbord ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: jij bent nog van de generatie die denkt dat een laptop alleen uit een toetsenbord bestaat? ![]() |
|
quote: Haha, ik las het gisteren ook ja, inzowel de Sp!ts als de Metro... Commetaar in de Metro was overigens helemaal bedroevend, haha! Schrijf dan niets... ![]() |
|
Ach de lineup van Dynamo was ook bedroevend. Ik denk dat e metro nog best een goed punt had eigenlijk. ![]() |
|
quote: nee hoor ![]() bij een vriend was ooit bier over z`n laptop gevallen en toen deden alleen een paar toetsen het niet meer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: haha een huisgenoot van mij kwam er gister ook mee aanzetten. ![]() ![]() |
|
quote: die filmpjes had ik al lang op mijn pc opgeslagen. en niet de schuld aan andere geven wat het fotograferen betreft. is namelijk onterecht ![]() ![]() |
|
mijn fout ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |