|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
tormented nerd |
|
haha ik met die kale en damnation |
|
mooi jasje |
|
quote: where? |
|
quote: nja de camera zelf is niet van mij maar een kameraad en de foto's zijn daar gemaakt door een van de mensen van loa-crew zelf en die kon er schijnbaar niet zo heel goed mee overweg ooh btw.. de foto's en filmpjes die ik online had staan... zijn down ivm te veel dataverkeer op de server [Dit bericht is gewijzigd door KnarFz op 08-06-2004 8:44] |
|
Ik heb die foto gevonden waar ik het vorige pagina ovee had. Het is misschien maar beter dat we er verder niks meer over zeggen.............. |
|
|
|
gatver [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 08-06-2004 9:37] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ehmm wij genieten duidelijk niet van haar? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
en dat zie je dus 'sochtends als je nietsvermoedend de krant probeert te lezen |
|
Inderdaad..ik zag die foto gistermorgen in de trein..had spontaan geen honger meer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ach kom, laat icequeen van haar favo black band genieten ... |
|
quote: *PRROOEESSSTTT* DAMN, m'n hele monitor onder de koffie... |
|
Hoezee! |
|
quote:? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
dankjewel jenje, nu loopt het zelfs mijn laptop in |
|
quote: dat is dan het einde van het toetsenbord "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: jij bent nog van de generatie die denkt dat een laptop alleen uit een toetsenbord bestaat? |
|
quote: Haha, ik las het gisteren ook ja, inzowel de Sp!ts als de Metro... Commetaar in de Metro was overigens helemaal bedroevend, haha! Schrijf dan niets... |
|
Ach de lineup van Dynamo was ook bedroevend. Ik denk dat e metro nog best een goed punt had eigenlijk. |
|
quote: nee hoor bij een vriend was ooit bier over z`n laptop gevallen en toen deden alleen een paar toetsen het niet meer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: haha een huisgenoot van mij kwam er gister ook mee aanzetten. |
|
quote: die filmpjes had ik al lang op mijn pc opgeslagen. en niet de schuld aan andere geven wat het fotograferen betreft. is namelijk onterecht |
|
mijn fout ma ik kan dus aannemen dat er wel een aantal grappige foto's tussen zaten? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |