IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 08-06-2004 12:29 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 21:39 schreef ghoulliette het volgende:

tormented nerd
Hmmm, was betreffende heer toevallig samen met Martha en haar zusje aanwezig op DOA? Of vergis ik me weer eens schromelijk?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-06-2004 12:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 23:43 schreef webblaster wim het volgende:
Dit meelde hij me, maar de mindere nummers aan het begin noemde hij niet.

Fight Till Death
At Dawn They Sleep
NECROPHILIAC !

FOCK. alleen voor die drie nummers had ik eigenlijk toch naar D.O.A. moeten gaan.
Fuck man, "Fight till death" wat een supernummer is dat.
moesten ze niet gelijk aan een zuurstofapparaat nadat ze zo een bruut nummer hadden gespeeld? dat ze dat nog kennen na al die bagger cd's van afgelopen tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-06-2004 12:34]

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2004 12:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Me broer was er ook, hij filmde Agent Steel (op het podium zei hij), misschien heeft iemand hem gezien.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-06-2004 13:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 12:29 schreef Rootbaert het volgende:
Hmmm, was betreffende heer toevallig samen met Martha en haar zusje aanwezig op DOA? Of vergis ik me weer eens schromelijk?

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 08-06-2004 13:23 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 13:10 schreef Tormented soul het volgende:

Haha, ok dan! Kijk mij een geniaal geheugen hebben ondanks mijn beschonken brakness! Euh.. ik was dus die gast die 's ochtends aan kwam waggelen toen jullie bij de ingang tegen het hek aan zaten (of eigenlijk zaten de dames en stonden jullie in de rij voor je gratis kaartje ofzo). Ik ben dus een maat van de vriend van Martha (als je die kent).

gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 08-06-2004 13:24 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

quote:
Op 8 juni 2004 12:34 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Me broer was er ook, hij filmde Agent Steel (op het podium zei hij), misschien heeft iemand hem gezien.

ik heb hem weleens gezien ja, maar niet op dynamo

heb nog met gurbe en zijn zoon geheadbanged op Slayer !!!

ennu vies oor (c-gurbe) op afstand nog gezien maar waas te lam om van mijn luie krent te komen...

Wat voor vlees zit er in die toverrijst?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 13:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hey daar heb je inge de Bruijn weer! vast lastig zwemmen met die krukken.

Tormented soul
Posted 08-06-2004 13:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 13:23 schreef Rootbaert het volgende:
Haha, ok dan! Kijk mij een geniaal geheugen hebben ondanks mijn beschonken brakness! Euh.. ik was dus die gast die 's ochtends aan kwam waggelen toen jullie bij de ingang tegen het hek aan zaten (of eigenlijk zaten de dames en stonden jullie in de rij voor je gratis kaartje ofzo). Ik ben dus een maat van de vriend van Martha (als je die kent).

ROFLOL! Nu weet ik het weer . Zatlap

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 08-06-2004 14:54 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 13:29 schreef Tormented soul het volgende:
ROFLOL! Nu weet ik het weer . Zatlap
Hehe, volgens mij weet je 't inderdaad!

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-06-2004 15:59 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 12:34 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Ja ik

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Visor
Usericon van Visor
Posted 08-06-2004 16:01 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 13:24 schreef gelobte balwoppie het volgende:
ennu vies oor (c-gurbe) op afstand nog gezien maar waas te lam om van mijn luie krent te komen...

Ja ik heb je ook een keer in de verte gezien

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 08-06-2004 16:22 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik ben naar Dynamo geweest samen met een paar maten die erg graag wilden. Aangezien Slayer kwam ben ik maar meegegaan, en achja, gezellig is het dan toch wel.
Aangenaam werd ik verrast door Life of Agony! En dan doel ik niet alleen op de stijlvolle bewegingen van de zanger (), maar juist op de agressie en emotie wat uit het concert naar voren kwam. De dag erna heb ik Life of Agony eens wat beter beluisterd onder het genot van een biertje achter de PC, en ik ben er erg van onder de indruk. Eindelijk na lange tijd weer eens iets interessants voor op de wishlist.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 08-06-2004 17:25 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 13:23 schreef Rootbaert het volgende:

*leest post*
*denkt*
*ziet naam*
Verrek die zatlap!! :D
Roodbaert zonder baert

Inter faeces et urinam nascimur

RonV
Usericon van RonV
Posted 08-06-2004 21:27 by RonV Wijzig reactieProfiel van RonVQuote dit bericht

Jaja, ik weet het! Het was bas slecht, optredens van niks, slappe bands, blablabla.

Het punt is dat ik niet heb gemerkt dat er geklaagd werd en dat er best een paar mensen uit hun dak zijn gegaan.

Mijn zoon en ik hebben ons in ieder geval geweldig vermaakt en ondanks het verschrikkelijke weer (die zon tijdens het optreden van Nightwish -sheer horror!!!! en die wind -toch zeker tornado's- waardoor de muziek niet meer te volgen was )hebben wij ene paar leuke optredens gezien.

En natuurlijk is niemand geinteresseerd maar voor het geval je toch wat kiekjes wilt zien:
http://ronsdynamopics.servebeer.com/

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 21:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja vind je het gek dat je het saai vond, je bent naar de verkeerde bands wezen kijken!

RonV
Usericon van RonV
Posted 08-06-2004 21:47 by RonV Wijzig reactieProfiel van RonVQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 21:29 schreef ghoulliette het volgende:
ja vind je het gek dat je het saai vond, je bent naar de verkeerde bands wezen kijken!

Zelfs lezen is voor sommigen moeilijk en vooral begrijpend lezen!
Op school geen examen nederlands gedaan?

Heeft RonV gezegd dat het saai was?

a) weetnie (nivo Meneer Katus)
b) eeeehhh (nivo ZMLK)
c) ....... (nivo Zware Metalen)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 21:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 21:47 schreef RonV het volgende:
Zelfs lezen is voor sommigen moeilijk en vooral begrijpend lezen!
Op school geen examen nederlands gedaan?

Heeft RonV gezegd dat het saai was?

a) weetnie (nivo Meneer Katus)
b) eeeehhh (nivo ZMLK)
c) ....... (nivo Zware Metalen)

lieve geinfecteerde anus, iemand met zulke gaye foto's van de allergayste bands moet gewoon zijn mond houden.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 21:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 21:52 schreef ghoulliette het volgende:
lieve geinfecteerde anus, iemand met zulke gaye foto's van de allergayste bands moet gewoon zijn mond houden.

Ik raad Always met vleugels aan.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 21:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 21:53 schreef Chelman het volgende:
Ik raad Always met vleugels aan.

? slechte keus

RonV
Usericon van RonV
Posted 08-06-2004 22:00 by RonV Wijzig reactieProfiel van RonVQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 21:52 schreef ghoulliette het volgende:

Aha je bent wel wezen kijken dus wie heeft hier het grootste zwarte gat? Je moet niet zo diep bukken!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 22:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gat? is het bij jou al niet eens meer een sterretje dan?

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 09-06-2004 13:15 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 17:25 schreef Stoerbaard het volgende:
*leest post*
*denkt*
*ziet naam*
Verrek die zatlap!! :D
Roodbaert zonder baert
Hmmm... jij hoorde dus ook bij dat clubje? Aangenaam!

Tormented soul
Posted 09-06-2004 13:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Stoerbaard en Rootbaert, wat een mooi koppel

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-06-2004 14:25 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik vond het wel tof hoor dynamo... nix te klagen... gezellig druk... gezellige mensen, ruime aanbod aan eten en drinken (wat waren die broodjes kroket ontzettend goedte vreten, ik denk wel een stuk of 8 heb gehad )

wat heeft keith caputo ontzettend goeie billen zeg!!!

wat wel minder was dat me vriend een aantal bbehoorlijk foute beurten had in de trein... ik weet niet of mensen hier zijn die bij ons in de trein zaten, en 1 jongen en 2 meiden heb gezien, en 1 jongen de hele tijd foute beurten had en liep te kutten (roken in de trein, in de bagarekken liggen, lomp bescheuren om een stel oude vrouwen, die lomp de gek aan te steken...) maar uhh sorry... gheghe... maar eigenlijk heb ik wel lomp gelachen...

ook was ik erg onder de indruk van cob wat waren die goed!!! maar loa daar kwam ik voor... en ik ben ontzetten verliefd volgens mij

after forever von ik bar slecht... het heeft dus ook iets van 2 of 3 nummers geduurd toen we weer weggingen...

ik heb me trouwens al voor het festival lomp kunnen bescheuren om al die lui die helemaal gesminkt kwamen, fantastisch! ontzettend fout!

maar al met al heb ik me prima vermaakt zaterdag!

edit: foto

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 09-06-2004 14:48]

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Visor
Usericon van Visor
Posted 09-06-2004 14:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:25 schreef cerridwen het volgende:
(wat waren die broodjes kroket ontzettend goedte vreten, ik denk wel een stuk of 8 heb gehad )

Had je te veel geld ofzo Vond de prijzen ronduit belachelijk!

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com