|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat bedoeld ie niet, of er nou fijne bands komen of niet dat is niet the issue here.. |
|
Ik zou niet weten waarom ik om die reden dan niet naar een concert gaan waar lekkerbands komen Bassist |
|
quote: |
|
quote: Ik vind alleen Slayer en Deicide interessant. Slayer heb ik bovendien al een ziljoen keer live gezien, Deicide niet. Om nou voor 1 band naar zo'n kutfestival met allemaal irritante lompe kamkerboeren en puberale nu metal goths te gaan, nee bedankt. |
|
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=20310&l=EN&C= nog niets over uitverkocht... |
|
die meneer heeft gelijk! Vanmorgen kaartje gehaald en gevraagd hoeveel er nog waren. Miepje achter de balie vertelde dat het "in het rood stond" wat er betekend dat er nog minder dan 50 zijn. en dat was dus om half 10 vanmorgen. |
|
quote: spreek jij abn dan, limburger? |
|
limburg, daar wonen toch van die nep duitsers? |
|
jij woont toch ook in limburg, frau Ghoulliette [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 19-05-2004 13:42] |
|
Gelderland en van oorsprong een Hollander |
|
quote: kijk, een echte! jammer alleen dat je de "dark side" opgegaan bent... brrrr gelderland |
|
maar wel dynamo in je achtertuin!! |
|
dynamo is ook niet meer wat het geweest is... maarja; zowieso heb jij een gunstigere ligging m.b.t de zalen in het zuiden des lands Dynamo, heerlijck 2,5 uur in de trein, vertragingen niet meegerekend |
|
haha je bent gewoon 10 dagen ouder dan ikke, tenminste dat staat in je profiel. Nijmegen ligt idd vrij gunstig. Zowel het noorden, zuiden als westen zijn redelijk goed bereikbaar. |
|
quote: beat you by 10 , na na na na Hoe ver is het goffertpark dan van je huis, fietsbaar? gvd, I wish, op de fiets naar dynamo |
|
fietsbaar? lopen in 7 minuten als je snel loopt in 5 haha! |
|
quote: woah!, preparty bij ghoulliette thuis, duidelijk plan |
|
nope ga nog steeds naar Normandie in die periode Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
whiehoo |
|
quote: Lol.. als je een beetje je best doet kan je misschien nog wel een vrijkaartje scoren ivm de geluidshinder die je moet ondervinden |
|
hmm in die wijk ben ik 2 jaar terug nog verdwaald geraakt... I blame it on the alcohol |
|
quote: nah, er zit een spoorweg tussen dus lijkt me sterk dat ze daarin zullen trappen. Maar als de wind goed staat kan ik wel vanaf het balkon meegenieten, zoals vorig jaar bij Placebo enzo |
|
Ik ga er ook heen, Deicide wil ik dus echt niet missen, en de rest wat er staat, staat me ook wel aan Suck on this |
|
kga eigenlijk alleen voor Slayer en Deicide.. de rest interesseert me werkelijk geen aarsch. Naja er is bier, en ik heb een vrijkaartje |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |