|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Bekijk deze flyer ook eens: http://www.get-out.net/genesis.jpg (heb geen idee hoe je hier een plaatje kunt posten? ) [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 31-05-2004 3:35] |
|
alsjeblieft [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-05-2004 9:58] |
|
Hey bedankt |
|
weet iemand trouwens een goede camping in de buurt van het goffertpark? aangezien de kwakkenberg dicht is |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! + vriendin Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang MTL + vriendin Visor + vriendin Meridian + 2 mensen collision-tammi + 25 man |
|
quote: lijstjes.... |
|
lijstjes sucken, vooral als mensen je er in zetten maar je aanhang vergeten... |
|
ben benieuwd wat voor sfeer er hangt op dynamo, aangezien de sfeer op fields of rock niet echt gezellig was |
|
quote: ik vraag me af wat ik van zo'n post moet denken. 1e reactie is, had je dan niet naar pinkpop moeten gaan. 2--> sfeer creeer je zelf 3--> heb je geen vrienden ik heb nog nooit last gehad van een slechte sfeer, en al helemaal niet op een festival. |
|
3 redenen voor een feesje Maar je hebt volkomen gelijk There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote: dat vond ik juist wel... |
|
Ze zijn bezig met opbouwen, en als ze de hekken laten staan zoals ze nu staan dan wordt het terrein aanzienlijk kleiner ten opzichte van vorig jaar. |
|
dat wordt extra bier meenemen voor de terugreis, laatste trein word zoals vanouds niet gehaald |
|
zaterdag nacht wordt een grote bacchante in nijmegen centrum |
|
tja, dat was het na fields of rock ook vorig jaar ik geloof dat ik om 7 uur thuis was |
|
quote: tsss....geen grote woorden gebruiken meisje! Er worden Bacchanalia gehouden |
|
worden met ana(a)l erin vermijd ik liever |
|
quote: Jij denkt inderdaad nooit na voordat je post. |
|
quote: 1. Zeik niet zo 2. Ja weet ik maar ik heb het over de sfeer in de rijen bij de bar enzo normaal heb je contact enzo en nu was het echt niet leuk. Ook bij metallica was er een kutsfeer (tenminste op de plek waar ik stond) men stond te schelden en weet ik veel wat 3. Genoeg vrienden wat heeft dat te maken met de algemene sfeer van het festival ik zeg toch niet dat ik me niet vermaakt heb. en FoR vond ik gewoon tegen vallen in vergelijking met Waldrock, Graspop en Wacken vorig jaar [Dit bericht is gewijzigd door Ielsch op 01-06-2004 14:38] |
|
quote: lekker knus... |
|
pompom... nog 2 kaarten te koop... |
|
moet je even 2 breezeral;to's aanschieten, die willen vast wel met zo'n gave lineup. als het mag van mama tenminste |
|
Ik heb altijd al een Dynamo shirt willen hebben! Dat is de hoofdreden dat ik ga Tsja de line up valt wel tegen maar je moet het idd zelf gezellig maken en ik heb in ieder geval veel zin in Slayer en Agent steel Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: idd |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |