|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
ja en welke editie stond dat nogmaals? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die van vandaag natuurlijk, op zondag is er geen metro. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
waar een beetje denken al niet toe kan leiden ik geloof pagina 3 ofzo. heb em niet meegenomen. |
|
het was een zeer geslaagd festival voor mijn gevoel k kwam er dan ook eigenlijk alleen voor dimmu en deicide magoed.. nog een paar fototjes @ http://knarfz.elitelabs.nl/picz/view.php?hit=yes&gid=5 owja... en wat filmpjes http://knarfz.elitelabs.nl/filmz/ [Dit bericht is gewijzigd door KnarFz op 07-06-2004 12:10] |
|
Verslag in de Metro was veel te eenzijdig, sensatiejournalistiek. Als je dat leest krijg je de indruk dat de schrijver nog nooit een blastbeat gehoord had voordat hij op Dynamo kwam, en dat je het festival van de eeuw hebt gemist. Geen enkel punt van kritiek op bands of festival AT ALL. Alles wat vet en bruut en heerschend (dat dan wel in andere termen uitgedrukt). Bij die foto van die trut stond ook dat (links) Alexi Laiho zou staan (verwijzend naar die trien dus, Alexi's foto stond rechts). |
|
Uitgebreide sfeerreportage Dynamo: http://blogger.xs4all.nl/locuta |
|
quote: Zo te horen heb ik niks gemist, behalve deicide dan. Die moest ik nog steeds een keer aanschouwen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tuurlijk geen woord over Agent Steel... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: dat was super, met een hyper enthousiaste zanger incl. strakke zwarte spijkerbroek, leren jack en bierbuikje, ghehehe |
|
Deicide was Eindelijk een keer live gezien, werd tijd. Slayer was ook erg gaaf. Ben trouwens redelijk blauw, van de pit bij Deicide Suck on this |
|
Ik was behoorlijk laat bij door een stomme fout waar ik maar niet over zal uitwijden. C0B heb ik alleen de laatste minuutjes van meegepikt, ik ken ze totaal niet(geen blackmetal fan) maar wat ik zeg was wel dat word een 20-tal mp3's inslaan Soulfly was herkenning troef nooit live gezien dus was onder de indruk , Max Cavalera in levende lijve hoewel ik hun laatste 2 albums bagger vind teveel van hetzelfde. LOA vond ik ook wel ok alleen de frontman iets te wulps vond bewegen voor een rocker ,bevlogen optreden. Uiteindelijk Slayer, teleurstellend vroeg begonnen maar ok het is zomer dus kunnen ze ook weinig aan doen dat avond op (klaarlichte) dag lijkt. Vond ze ok maar niet geweldig, ik ben meer bekend met hun laatste 2 albums en daar hebben ze op t eerste nr na helemaal niets van laten horen BALEN was dat kon meebangen maar niet meebrullen tssss. en van dat onverhulde chauvinisme moest ik helemaal kotsen dat was echt een teleurstelling. "Not once has anyone ever seen Such a rise of pure hypocracy " brullen en hun thuisland ophemelen gaan niet echt samen he Ik dacht aardig van hem dat ie t publiek oprecht dankbaar was voor t aanwezig zijn tot ie de echte reden onthulde.... pullleeezzz!!!. maar voor de rest was goeie optreden ..ik aanbid ze nog steeds |
|
quote: Wow, de enige persoon die bewust het nieuwe slayer werk wil horen.. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ten eerste, waarom noem je CoB BLACK METAL , en ten tweede heeft Slayer van hun laatste album wel 3 nummers gespeelt ( Disciple, God Send's Death en Payback) |
|
quote: Je gaat me toch niet vertellen dat je de tekst van nummers als angel of death, post morten en raining blood niet kent Die moet je kunnen dromen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ahaha, ja. Ik vind dan van het latere werk Diabolus nog wel aan te horen maar de rest is echt om te huilen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
je hebt nog gelijk ook IK alweer die voorbarig moest lullen ik ging meer af op t aantal nrs die een bel deden rinkelen hehe en dat waren er weining. De laatste 2 kende nrs ik wel hoor ik viel bijna om van 't bangen ik ben niet geheel onbekend met hun vroegere materiaal. Dat heb ik wel vaker gehoord dat men de laatste 2 albums niets ( ) vind ,kan ik me weinig bij voorstellen eerlijk gezegd. Het geluid is zowieso veel vetter ,wat ook mee te maken heeft is dat Diabolus mijn eerste SlaYer cd was en daar t eerdere werk mee vergeleek. |
|
God hates us all klonk inderdaad wel beter dan de gare studio versie. Maar toch blijft het troep en thrash onwaardig... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
haha mijn neus staat hier op |
|
o meneer ik wil zoooo graag uw handtekening op mijn haakneus We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ja zoiets, en dan nog een knuffel krijgen ook nog |
|
quote: bekende foto :D |
|
ja, van jouw site. jammer dat je er zo veel hebt laten mislukken. Eigenlijk nog best een prestatie met een volautomatische digitale camera. |
|
quote: Is dat nou Metal-Mike rechtsboven? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |