|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het goed is heb ik gratis kaarten. Bekenden die bij MOJO werken zijn gaaf.... ....want ik krijg ze ook voor de NOrth Sea Jazz Festival. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nijmegen is de meest linkse stad van Nederland... durf je wel te komen??? |
|
Meer sujetten om in elkaar te tikken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nijmegen is fijn... of t nu fields of rock, ozzfest of dynamo heet... ik zal er wel zijn... |
|
Ik ben ook op dynamo te vinden...Heeft er zin in... |
|
dynamo kan afsterven ga mooi naar die pre-party gratis reizen en mooi dezelfde avond terug ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hoezo afsterven? Omdat je anders niet meer thuiskomt? |
|
Ik snap hem ook niet * maar dat is wel vaker zo Bassist |
|
ik heb vandaag mijn kaartje gekocht |
|
Word vast wel lachen Dynamo Heb in ieder geval enorm veel zin in slayer en agent steel Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ik kom ook wel thuis als ik naar dynamo ga als je bekijkt hoe vroeg het is afgelopen 22.30 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat is HET probleem dan? |
|
DYNAMO IS DOOD! een schim van wat het ooit geweest is!!! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-05-2004 8:41] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hallo? Als het dood was geweest, was er geen dynamo dit jaar! Is wel geen 3 dagen, but who cares? Ik zit er in ieder geval niet mee. |
|
quote:Dat is je enigste reden? dan zit je mooi fout want dan is Rammstein is een Oomph! kloon en niet andersom... en als de muziek er nou op leek... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hey ik dump dat blokkenschema nu dus hier: Pfoe Voor de mensen die nu nog een kaartje willen kopen: waarschijnlijk zijn ze er niet meer.. Ik heb 1 vd laatste 100 kaartjes bemachtigd en dat kan dus de 99 laatste maar ook de 6e laatse.. Ik ben blij dat ik hem heb Bassist |
|
Ik heb anders gehoord dat er nog kaartjes te koop zijn aan de ingang (voor de zogenaamde buitenlandse gasten)? |
|
heb m'n kaartje |
|
van wacken roepen ze ook al dat het bijna uitverkocht is.... terwijl er vorige week nog "zo weinig" kaarten verkocht waren van dynamo is dat ook opeens "bijna uitverkocht". ik ga morgen wel bij de ticketservice vragen of het echt zo is. |
|
Schat, Ik vrees dat je telaat bent.. Toen wij daar kwamen waren er nog minder dan 100.. Dus je hebt weinig kans, als je ze nog wilt moet je denk ik op www.marktplaats.nl kijken od ebay ofzo. Maar bij de ticketservice zijn ze serieus uitverkocht.. Je hebt nog 0.0006% kans bij ticketservice.. Als je morgenvroeg bij openingstijd er bent En of ze daar aan de ingang nog verkopen zou ik niet weten.. Er was ook als via belgie een ticket service gekomen.. Maar als er iemand uit brabant komt, die kan zeggen dat hij een belg is dus.. Misschien hoop *ben blij dat ik er 1 heb joh [Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 18-05-2004 20:37] Bassist |
|
ja want ze gaan ze hard per dag |
|
quote: Bij groote festivals als dit is de prijs hoog.. Gevolg jongelui zoals ik moeten wat sparen omdat ze niet met geld om kunnen gaan. Meestal vlak voor het begin van het concert wordt dan veel verkocht omdat ze dan het geld bij elkaar moeten hebben.. (ook heb ik mij laten vertellen dat de 2 weken voor DOA je geen kaarten meer kan kopen (als die er dan nog waren )) Bassist |
|
oudere lui moeten ook sparen voor de festivals... |
|
ik ga dus no way naar dit kutfestival toe Dynamo is al jaren dood. Laat ze lekker stoppen met hun veel te dure, Mojo-spekkende kutfeestje. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |