IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-06-2004 15:33 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

en syb van de kast

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hhmm, wil ik dit weten? Was Gerard Joling ook niet gespot in VIP room op schoot bij Dave Lombardo?

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ja, die hebben samen een nieuw crust project

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:35 schreef collision-tammi het volgende:
ja, die hebben samen een nieuw crust project

wat? met korsten?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 15:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Anders gaan jullie elkaar allemaal even vertellen dat smaken verschillen, enzo.

Was het nog druk, eigenlijk?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:38 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

het was wel oke ja, wel veel volk, alhoewel je toch overal kon doorlopen... bovendien was de drankvoorziening uitstekend!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:38 schreef M. het volgende:
Anders gaan jullie elkaar allemaal even vertellen dat smaken verschillen, enzo.

Was het nog druk, eigenlijk?

Mijn huisgenoot was om 16.00 langs het terrein gefietst en zei dat het er erg leeg uitzag.

Ik vond het wel oke. Je merkte goed het verschil met voorgaande jaren. Tot aan de eerste toren was het nog wel vol, daarna al veel ruimte. (tijdens slayer)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:38 schreef collision-tammi het volgende:
het was wel oke ja, wel veel volk, alhoewel je toch overal kon doorlopen... bovendien was de drankvoorziening uitstekend!

en er waren geen rijen bij de wc's!!!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 15:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Klinkt wel als een aflopende zaak, eigenlijk... toch jammer.

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:38 schreef collision-tammi het volgende:

het was helemaal niet druk! ik stond bij Slayer eerst middenin en ben op een gegeven moment rustig naar voren gelopen en stond toen recht voor het podium...dat was vorig jaar bij Metallica wel even anders...

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:43 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

tja, als al die roddels nu eens waar zjin dat t gewoon weer 3 dagen is, met 3 podia zou t wel eens erg vet kunnen worden, maar op deze manier... mowa... dan denk ik dat t fiels of rock idee beter werkt (voor bezoekers te trekken dan...)

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:41 schreef M. het volgende:
Klinkt wel als een aflopende zaak, eigenlijk... toch jammer.

overkill aan festivals.....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik irriteerde me trouwens dood aan al die 15 jarigen.

volgend jaar maak ik een beker aan een touwtje...

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

of mensen die zich smienken voor een fest

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat zijn geen roddels, volgend jaar gewoon drie dagen in Rosmalen op Autotron + Camping.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 15:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb trouwens nog wel varanus zien rondwandelen met gezin

[/quote]

Nou,dat had je dan ook wel effe kunnen zeggen.
Ben het roerend met je eens over agent steel.Slayer was het toppunt voor Nick(m'n zoon dus..)Had vandaag op z'n tiende voor het eerst een stijve nek van het headbangen.Een emotioneel gebeuren voor de trotse vader natuurlijk ghehehehe

spelfout weggehaald...

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ik irriteerde me trouwens dood aan al die 15 jarigen.

volgend jaar maak ik een beker aan een touwtje...

hehe heb toch wel wat bekertjes opgeraapt als zuunige Hollander

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ja, ik kan me nog een interview herinneren met metal mike (afgenomen op mtv, voor fields of rock)... waarin wordt verteld dat t dit jaar al 3 dagen zou zijn

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:47 schreef collision-tammi het volgende:
ja, ik kan me nog een interview herinneren met metal mike (afgenomen op mtv, voor fields of rock)... waarin wordt verteld dat t dit jaar al 3 dagen zou zijn

voor zover ik weet zijn de contracten al getekend, maar goed, d'r wordt idd wel meer gezegd.

i don't care very much actually..

collision-tammi
leuke jongen
Posted 06-06-2004 15:50 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

inderdaad, gister was dus leuk

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:50 schreef collision-tammi het volgende:
inderdaad, gister was dus leuk

yep, heb me wel vermaakt, zoals altijd wel...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Brann zei trouwens dat Mastodon door MTv holland geinterviewd was. (dus of hij bedoelde tmf, of mtv Europe )

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Er is toch zoiets als MTV NL als ik me niet vergis?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 06-06-2004 16:02 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

Het was super vet!!
Ik heb allebands die wou zien minder dan 5 meter afstand gezien, cob tegen de dranghekken aan geduwd. Het was echt super.
Nightwish klonk heel goed alleen had ik het idee dat ze er niet echt voor gingen.
CoB Klonk ook heel lekker hier had ik overigens wel het idee dat ze er knetter hard voor gingen.
En dat slayer.. Pfff ik vond het zwaar tegen vallen en ik denk ook dat ze niet veel vrienden hebben gemaakt met die opmerking over die oorlog.

Maar ik heb me nog wel een mooi tiesjurtje van dynamo kunnen scoren
En die strandjutters oef dit sloeg gewoon nergens meer op, ik vroeg me af of zo om het concert kwamen of om bekertjes op te rapen (zal de opruimploeg van dynamo overigens wel "blij" mee zijn). Ik heb zelf dan ook wel wat opgepakt zo her en der maar ook bekertjes op de grond gegooit (wat nou tegen strijds )

Ach het was een gezellige dag

Bassist

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 16:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 16:02 schreef EcthelionBandmember het volgende:
(wat nou tegen strijds )

Tegendraads.

Au, mijn ogen....

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com