|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
en syb van de kast |
|
hhmm, wil ik dit weten? Was Gerard Joling ook niet gespot in VIP room op schoot bij Dave Lombardo? |
|
ja, die hebben samen een nieuw crust project |
|
quote: wat? met korsten? |
|
Anders gaan jullie elkaar allemaal even vertellen dat smaken verschillen, enzo. Was het nog druk, eigenlijk? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
het was wel oke ja, wel veel volk, alhoewel je toch overal kon doorlopen... bovendien was de drankvoorziening uitstekend! |
|
quote: en er waren geen rijen bij de wc's!!! |
|
Klinkt wel als een aflopende zaak, eigenlijk... toch jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: het was helemaal niet druk! ik stond bij Slayer eerst middenin en ben op een gegeven moment rustig naar voren gelopen en stond toen recht voor het podium...dat was vorig jaar bij Metallica wel even anders... |
|
tja, als al die roddels nu eens waar zjin dat t gewoon weer 3 dagen is, met 3 podia zou t wel eens erg vet kunnen worden, maar op deze manier... mowa... dan denk ik dat t fiels of rock idee beter werkt (voor bezoekers te trekken dan...) |
|
quote: overkill aan festivals..... |
|
ik irriteerde me trouwens dood aan al die 15 jarigen. volgend jaar maak ik een beker aan een touwtje... |
|
of mensen die zich smienken voor een fest |
|
dat zijn geen roddels, volgend jaar gewoon drie dagen in Rosmalen op Autotron + Camping. |
|
Ik heb trouwens nog wel varanus zien rondwandelen met gezin [/quote] Nou,dat had je dan ook wel effe kunnen zeggen. Ben het roerend met je eens over agent steel.Slayer was het toppunt voor Nick(m'n zoon dus..)Had vandaag op z'n tiende voor het eerst een stijve nek van het headbangen.Een emotioneel gebeuren voor de trotse vader natuurlijk ghehehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: hehe heb toch wel wat bekertjes opgeraapt als zuunige Hollander |
|
ja, ik kan me nog een interview herinneren met metal mike (afgenomen op mtv, voor fields of rock)... waarin wordt verteld dat t dit jaar al 3 dagen zou zijn |
|
quote: voor zover ik weet zijn de contracten al getekend, maar goed, d'r wordt idd wel meer gezegd. i don't care very much actually.. |
|
inderdaad, gister was dus leuk |
|
quote: yep, heb me wel vermaakt, zoals altijd wel... |
|
Brann zei trouwens dat Mastodon door MTv holland geinterviewd was. (dus of hij bedoelde tmf, of mtv Europe ) |
|
Er is toch zoiets als MTV NL als ik me niet vergis? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het was super vet!! Ik heb allebands die wou zien minder dan 5 meter afstand gezien, cob tegen de dranghekken aan geduwd. Het was echt super. Nightwish klonk heel goed alleen had ik het idee dat ze er niet echt voor gingen. CoB Klonk ook heel lekker hier had ik overigens wel het idee dat ze er knetter hard voor gingen. En dat slayer.. Pfff ik vond het zwaar tegen vallen en ik denk ook dat ze niet veel vrienden hebben gemaakt met die opmerking over die oorlog. Maar ik heb me nog wel een mooi tiesjurtje van dynamo kunnen scoren En die strandjutters oef dit sloeg gewoon nergens meer op, ik vroeg me af of zo om het concert kwamen of om bekertjes op te rapen (zal de opruimploeg van dynamo overigens wel "blij" mee zijn). Ik heb zelf dan ook wel wat opgepakt zo her en der maar ook bekertjes op de grond gegooit (wat nou tegen strijds ) Ach het was een gezellige dag Bassist |
|
quote: Tegendraads. Au, mijn ogen.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |