|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! Twamby + veel aanhang |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 26-05-2004 2:29] |
|
misschien is het handig al zet je je eigen naam erbij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo beter? Ging iets niet goed met het editten.... |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang MTL + vriendin |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! + vriendin Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang MTL + vriendin Effe m'n meisje erbij gezet Die mag namelijk terug rijden |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! + vriendin Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang MTL + vriendin Visor + vriendin Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
OK, aangezien we ons van maand (dachten dat het 5 juli was ) hebben vergist: 4 tickets voor Dynamo te koop... Mail naar kim_van_haver @ yahoo. co. uk en vermeld Dynamo als subject) (een PM systeem zou echt wel handiger zijn ) [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 28-05-2004 10:29] |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! + vriendin Twamby + veel aanhang Meatgrinder + aanhang MTL + vriendin Visor + vriendin Meridian + 2 mensen |
|
quote: ... niemand? |
|
nog korting dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gave line-up... |
|
Zal je een gewone digicam meer naar binnen mogen nemen? |
|
quote: Jaaa met korting ja... moet maar mailen. |
|
is die preparty in de effenaar uitverkocht? |
|
ik heb er zin in |
|
dus als ik t goed lees is fotografie dit jaar helemaal verboden ?? ze naaien ons die k(m)ojo's met 50 eur en mogen we ook niet meer fotograferen ps: ik kijk er erg uit naar t optreden van Slayer ....enige rechtvaardiging voor t kopen van een kaartje heb ze nog nooit live gezien ..... of wel...?? remember t eerste concert van Sepultura met die dreadlockpussy neger?? én t debuut van SOAD in Denhaag 4 jr geleden?? Slayer headlinede dat optreden....maar ik had nog nooit van ze gehoord toen Slayer begon ben ik vertrokken omdat ik de tekst niet kon meebrullen en ze maar "eng" vond klinken .... ... kwas ook bijna 3/4 doof door de perfecte akoestiek van die zaal... [Dit bericht is gewijzigd door RAZ_GUL op 30-05-2004 18:34] |
|
quote: Agent Steel komt ook .. |
|
quote: Mastodon ook |
|
quote: nou en? |
|
deze uber gaye conversatie is al drie keer dit forum gepasseerd.... weet iemand of het mooi weer gaat worden? (=veel belangrijker) |
|
Volgens Piet Paulusma gaat 't regenen. |
|
volgens mij ook, maar gaat het zaterdag ook regenen? dat is de vraag |
|
Volgens de KNMI: Lange termijn, zaterdag 5 juni tot en met dinsdag 8 juni : Licht wisselvallig weer met af en toe zon en een toenemende kans op wat neerslag. Temperatuur overdag net boven de normale waarde van 19 graden. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |