|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zow dat valt me 100% mee als het uitverkocht raakt |
|
quote:mooi, dan kan ik mijn auto bij jou op de oprit zetten |
|
bij ons is het gratis parkeren.. hele parkeerplaats. en voorgaande jaren wist niemand die tevinden |
|
He geinig, huis van mijn ouders staat ook nog op dat kaartje, paar millimeter zuidelijk van de Houtlaan Dat is toch altijd wel een uitkomst; we reizen op vrijdag af vanuit Utrecht, dumpen onze zooi, duiken de stad in en dan zaterdag rustig richting de Goffert hobbelen (Dank u ouders!) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-05-2004 13:40] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Weet iemand hoe het staat met fotograferen op Dynamo ?? mag dat en zoja wat zijn nu de eisen die a.d camera gesteld worden? Ik hoop niet dat je alleen van die baggerfoto's schietende compacte kutcamera's mag meenemen zoals 3 jr geleden. Ik wil een reportage schieten met prof (digi) camera en vroeg me af of je daarvoor perse een perskaart moet hebben ... ?? of moet ik bij de Mojo klojo's zijn voor dit soort vragen |
|
perskaart volgens mij |
|
quote:me 2, ga k je lekker laten schrikken backstage wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Als je de organisatie pijpt mag je zoveel foto's nemen als je wilt heb ik gehoord Succes! |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:euhm ... denk je dat ik een perskaart heb? Zelfs dan wil ik er nog niet heen .... |
|
quote: o? Beter!! (grapje hoor) |
|
wie gaan er? MetalJan + Daysleeper [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-05-2004 0:33] |
|
quote: amen. |
|
wie gaan er? MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ga dus niet, ben volgend weekend al pleite, en moet het weekend daarop wel werken, wil ik ik genoeg geld voor Waldrock overhouden Bruce Banner |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard |
|
MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 24-05-2004 11:11] |
|
ik+ slayer |
|
quote: |
|
|
|
ikke gaat ook |
|
me 2! |
|
quote: http://www.dynamo.nl/alg.voorw.html Tot uwe dienst MetalJan + Daysleeper JuronymouS + neefje Tormented Soul + Stoerbaard SiQDiZ + div. aanhang EcthelionBandmember (moet echt een andere naam hebben ) + 3 Metalheads + 1 meeloper ghoulliette Mies Hollie! Bassist |
|
Achterlijke droplullen hebben de perssectie nog niet online ... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |