|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gast, je geeft me inspiratie I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik weet wie deze foto gemaakt heeft Bassist |
|
nou jongen wil je er een pluim voor hebben ..... [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 06-06-2004 19:54] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Past wel in oh my goth topic .. |
|
quote: hmm klinkt niet verkeer -_-' Bassist |
|
kleur past wel bij je Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hahahahah! dankje -_-' Bassist |
|
quote: Kerel, je bent zelf ook een ZM'er, pak een scheermes en reageer je op jezelf af of zo... |
|
quote: Voel jij je even stoer! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Gezellig met Eva op de foto |
|
quote: Inge de Bruin bedoel je |
|
Children of Bodom was wel aardig... Netjes gespeeld, volle overgave.. alleen jammer dat ze een aantal nummers die ik wel verwacht had (zoals bv Warhearts) niet hadden gespeeld. En ik ergerde me kapot aan het publiek daarzo. Nightwish.. ongeveer hetzelfde.. goede sfeer, maar ze zagen eruit alsof ze er totaal geen zin in hadden, een vuurwerkshow die nergens op sloeg en irritant kinderlijk publiek. Halverwege weg gegaan naar Dimmu, wat helaas ook tegenviel. Pokke geluid, een apathische band und so weiter... Slayer was leuk om te horen, saai om te zien. En vooral die stiltes tussendoor waren vervelend (begon ik me trouwens ook aan te irriteren bij CoB.. na elk nummer zo'n plingelstukje door Janne) Soulfly vond ik boven verwachting een redelijk goed optreden geven. Jammer van de nu-metal pakjes en het na-elk-nummer-van-outfit-wisselen door Max. En voor de verandering eens een keertje een reggea-nummer op een metalfestival. En weer een paar lekkere Sepultura nummers tussendoor After Forever vond ik ook weer behoorlijk goed te doen.. alleen verder niet echt speciaal ofzo. Agent Steel klonk als een gillende kikker.. gauw weg gegaan. Life of Agony was -wat ik ervan had meegekregen- aardig goed te doen. Maar ook niet echt speciaal ofzo. Mastodon was gewoon grote troep (maar ik hou dan ook niet van dat genre) En dat was eigenlijk het hele minpunt aan Dynamo dit jaar. Het was allemaal wel leuk en aardig, maar nix wat er echt bovenuit schoot. Hoe dan ook.. ik heb me wel weer vermaakt Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dat neem je direct terug! Die band speelde tenminste lekker enthousiast en beukte hard Maar goed dat zal wel weer aan het eeuwige smaak verschil liggen [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:06] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
hehe tsjah kan hij dr wat aan doen dat zn metal kennis niet verder komt dan tmf mtv Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Idd, thrash till death Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Vies oor;had je me niet effe aan kunnen spreken? spelfout weggehaald... |
|
quote: Och, ik post niet zo extreem veel hier dus ik had gedacht hij kent me vast niet. [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:13] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Euhh,je staat in aantal posts toch echt op me voor hoor spelfout weggehaald... |
|
quote: I agree, maar ach ik nou niet bepaald een metal verschijning ofzo... Waarschijnlijk zou je nog schrikken ook Heb btw ook foto's gemaakt, staan er volgende week ofzo wel op! [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:17] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Heb ook 2 rolletjes volgeschoten.Maak van alle festivals compilaties voor aan de muur.Begint leuk vol te raken.Volgende keer; spelfout weggehaald... |
|
quote: Tot volgende week! Ik ben overigens niet gegaan. Vond de line-up niet boeiend genoeg om er 50 euro voor neer te leggen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Dat is het!!!! Zij kwam mij inderdaad bekend voor maar ik kon het niet plaatsen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Wat zeiden ze wel |
|
quote: En dan ook nog in Alkmaar, of all places. Vraag me echt af wat daar nou zo boeiend aan was, muzikaal (en al helemaal op metalgebied) echt geen zak te beleven.. Maar goed, over DOA zelf: erg gezellig ondanks afzegging wegens ziekte, zonde van het kaartje. Veel te veel gothic mutjes in lange jurken gezien die probeerden sierlijk te schrijden op kisten. En heel veel kinderen die bekertjes aan het rapen waren, dat je je echt af gaat vragen of ze nog wel bewust e e n band meegemaakt hebben. De jongen die 5km van het podium helemaal uit zijn dak ging bij Ill Nino was erg vermakelijk (vermakelijker dan de band zelf) en ik vraag me toch echt af waarom ik altijd wordt aangesproken door de lompste boeren met de immer originele openingszin "kijk eens niet zo boos". Ja hallo! Ik probeer een affiche van Wacken te lezen tegen de zon in. Afgewimpeld met het verhaal dat ik een driehoeksverhouding had met de jongen en het meisje waarmee ik was en godzijdank begon Life Of Agony, m.i. beste optreden van de dag. Children of Bodom ook erg goed, en Nightwish viel me heel erg tegen. Iedereen is altijd helemaal vol van die live-shows van ze. Kan het er niet mee eens zijn. Wat een slechte zangeres zeg. Dun stemmetje, veel te langzaam vibrato. Of was ze toevallig verkouden (had wel een sjaal om)? Bij Soulfly waren we in de metalmarket-tent en Oomph...tja. Bij Slayer twijfelden we of we nog even zouden blijven, en toen kwamen ze met dat You should be thankful verhaal, en toen zijn we meteen omgedraaid en naar de bus gelopen. Die Amerikanen ook altijd. Hoor je de Canadezen, Engelsen en Polen ook hun dankbaarheid opeisen? Ja, ik ben de Amerikanen dankbaar. Maar dan alleen die ouwetjes die zelf nog gevochten hebben. Alles wat jonger is moet z'n bek houden. Maar goed, inclusief kroegen in Arnhem was het een geslaagd dagje uit. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |