IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2004 19:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:18 schreef Faust het volgende:
12.000 Echte Metalheads waargenomen.
Geen enkele NEP ZMer tegengekomen.
Maar goed ook want dan had ik flink staan meppen. ZMers de vuile bloedzuigers, laat ik geen tegenkomen op Waldrock of Graspop want dan ga ik flink staan meppen vette aso's.
Ik hoop dat Paul me band, want om met jullie in disscussie te gaan over me favoriete genre is tijd verspillen en zinloos.
Dit is m'n laatste bericht.
ZMers zijn FAKE.

Gast, je geeft me inspiratie

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Rona
Usericon van Rona
Posted 06-06-2004 19:28 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Ik vond het geweldig. Het was het eerste echte festival waar ik heen ging en ik heb me prima vermaakt. De sfeer was gezellig en ik ben veel bekenden van me tegengekomen!

Het beste wat ik heb gezien die dag was Children of Bodom, die lui zijn gaaf en ook stoer van die gozer op keyboard dat je de toetsen kon zien. Ik ging helemaal uit mijn dak daaro. Later die dag had ik last van onwijze moeheid. Dimmu, was wel goed, maar tijdens dat optreden hadden wij het wel een beetje gehad. Lekker naar huis toe!

En wat ze ook zeggen over Dynamo, ik vond het goed geregeld daar. De wc's, daar kon je prima naar toe, geen lange rijen en het eten was verrukkelijk (keb me kapot zitten eten in de broodjes kroket met lomp veel mosterd!!!!!). En je kon alle optreden prima zien. Geluid was ook goed (natuurlijk niet perfect, maar voor in de open lucht klonk het prima). Ik vond het alleen jammer dat after forever een beetje tegenviel, maar goed, Life of Agony was een prima alternatief!!

En het weer was ook lekker, keb nu een behoorlijk rood hoofd van de zon!

Prima festival en ik zou zo weer heen gaan (ik zou alleen wat meer gaan zitten, zodat ik de hele dag vol kon houden).

(jaja, Rona is een watje!)

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 06-06-2004 19:51 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

ik weet wie deze foto gemaakt heeft

Bassist

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 19:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou jongen wil je er een pluim voor hebben .....

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 06-06-2004 19:54]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 19:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Past wel in oh my goth topic ..

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Posted 06-06-2004 19:54 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 6 juni 2004 19:52 schreef Orion het volgende:
nou jongen wil je er een pluim voor hebben .....

hmm klinkt niet verkeer
-_-'

Bassist

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 19:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kleur past wel bij je

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Posted 06-06-2004 20:00 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

hahahahah! dankje
-_-'

Bassist

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-06-2004 20:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Maar goed ook want dan had ik flink staan meppen. ZMers de vuile bloedzuigers, laat ik geen tegenkomen op Waldrock of Graspop want dan ga ik flink staan meppen vette aso's.
Ik hoop dat Paul me band, want om met jullie in disscussie te gaan over me favoriete genre is tijd verspillen en zinloos.
ZMers zijn FAKE.

Kerel, je bent zelf ook een ZM'er, pak een scheermes en reageer je op jezelf af of zo...

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 06-06-2004 20:15 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:51 schreef EcthelionBandmember het volgende:
*foto*

Voel jij je even stoer!

Inter faeces et urinam nascimur

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 06-06-2004 20:22 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:51 schreef EcthelionBandmember het volgende:

Gezellig met Eva op de foto

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 20:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 20:22 schreef Meridian het volgende:
Gezellig met Eva op de foto

Inge de Bruin bedoel je

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 06-06-2004 20:35 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Children of Bodom was wel aardig... Netjes gespeeld, volle overgave.. alleen jammer dat ze een aantal nummers die ik wel verwacht had (zoals bv Warhearts) niet hadden gespeeld. En ik ergerde me kapot aan het publiek daarzo.
Nightwish.. ongeveer hetzelfde.. goede sfeer, maar ze zagen eruit alsof ze er totaal geen zin in hadden, een vuurwerkshow die nergens op sloeg en irritant kinderlijk publiek. Halverwege weg gegaan naar Dimmu, wat helaas ook tegenviel. Pokke geluid, een apathische band und so weiter...
Slayer was leuk om te horen, saai om te zien. En vooral die stiltes tussendoor waren vervelend (begon ik me trouwens ook aan te irriteren bij CoB.. na elk nummer zo'n plingelstukje door Janne)
Soulfly vond ik boven verwachting een redelijk goed optreden geven. Jammer van de nu-metal pakjes en het na-elk-nummer-van-outfit-wisselen door Max. En voor de verandering eens een keertje een reggea-nummer op een metalfestival. En weer een paar lekkere Sepultura nummers tussendoor
After Forever vond ik ook weer behoorlijk goed te doen.. alleen verder niet echt speciaal ofzo.
Agent Steel klonk als een gillende kikker.. gauw weg gegaan.
Life of Agony was -wat ik ervan had meegekregen- aardig goed te doen. Maar ook niet echt speciaal ofzo.
Mastodon was gewoon grote troep (maar ik hou dan ook niet van dat genre)

En dat was eigenlijk het hele minpunt aan Dynamo dit jaar. Het was allemaal wel leuk en aardig, maar nix wat er echt bovenuit schoot. Hoe dan ook.. ik heb me wel weer vermaakt

Inter faeces et urinam nascimur

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 21:05 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 20:35 schreef Stoerbaard het volgende:
Agent Steel klonk als een gillende kikker.. gauw weg gegaan.

Dat neem je direct terug! Die band speelde tenminste lekker enthousiast en beukte hard Maar goed dat zal wel weer aan het eeuwige smaak verschil liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:06]

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 21:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe tsjah kan hij dr wat aan doen dat zn metal kennis niet verder komt dan tmf mtv

Visor
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 21:07 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 21:06 schreef Orion het volgende:
hehe tsjah kan hij dr wat aan doen dat zn metal kennis niet verder komt dan tmf mtv

Idd, thrash till death

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 21:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vies oor;had je me niet effe aan kunnen spreken?

spelfout weggehaald...

Visor
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 21:12 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 21:10 schreef varanus het volgende:
Vies oor;had je me niet effe aan kunnen spreken?

Och, ik post niet zo extreem veel hier dus ik had gedacht hij kent me vast niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:13]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 21:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 21:12 schreef Visor het volgende:
Och, ik post niet zo extreem veel hier dus ik had gedacht hij kent me vast niet.

Euhh,je staat in aantal posts toch echt op me voor hoor

spelfout weggehaald...

Visor
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 21:16 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 21:15 schreef varanus het volgende:
Euhh,je staat in aantal posts toch echt op me voor hoor

I agree, maar ach ik nou niet bepaald een metal verschijning ofzo... Waarschijnlijk zou je nog schrikken ook

Heb btw ook foto's gemaakt, staan er volgende week ofzo wel op!

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 21:17]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 21:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 21:16 schreef Visor het volgende:
I agree, maar ach ik nou niet bepaald een metal verschijning ofzo... Waarschijnlijk zou je nog schrikken ook

Heb btw ook foto's gemaakt, staan er volgende week ofzo wel op!

Heb ook 2 rolletjes volgeschoten.Maak van alle festivals compilaties voor aan de muur.Begint leuk vol te raken.Volgende keer;

spelfout weggehaald...

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 06-06-2004 21:43 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
ZMers zijn FAKE.

Tot volgende week!

Ik ben overigens niet gegaan. Vond de line-up niet boeiend genoeg om er 50 euro voor neer te leggen.

Jullie zijn allemaal negers!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 21:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
Inge de Bruin bedoel je

Dat is het!!!!

Zij kwam mij inderdaad bekend voor maar ik kon het niet plaatsen!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 06-06-2004 22:20 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 6 juni 2004 16:02 schreef EcthelionBandmember het volgende:En dat slayer.. Pfff ik vond het zwaar tegen vallen en ik denk ook dat ze niet veel vrienden hebben gemaakt met die opmerking over die oorlog.
Wat zeiden ze wel

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 06-06-2004 22:48 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 6 juni 2004 17:21 schreef ghoulliette het volgende:
Hij is ook niet voor niets in Nederland gaan wonen. (keith dus, en het is niet andersom, anders was hij ook nooit solo gegaan).

En dan ook nog in Alkmaar, of all places. Vraag me echt af wat daar nou zo boeiend aan was, muzikaal (en al helemaal op metalgebied) echt geen zak te beleven..

Maar goed, over DOA zelf: erg gezellig ondanks afzegging wegens ziekte, zonde van het kaartje. Veel te veel gothic mutjes in lange jurken gezien die probeerden sierlijk te schrijden op kisten. En heel veel kinderen die bekertjes aan het rapen waren, dat je je echt af gaat vragen of ze nog wel bewust e e n band meegemaakt hebben.
De jongen die 5km van het podium helemaal uit zijn dak ging bij Ill Nino was erg vermakelijk (vermakelijker dan de band zelf) en ik vraag me toch echt af waarom ik altijd wordt aangesproken door de lompste boeren met de immer originele openingszin "kijk eens niet zo boos". Ja hallo! Ik probeer een affiche van Wacken te lezen tegen de zon in. Afgewimpeld met het verhaal dat ik een driehoeksverhouding had met de jongen en het meisje waarmee ik was en godzijdank begon Life Of Agony, m.i. beste optreden van de dag.
Children of Bodom ook erg goed, en Nightwish viel me heel erg tegen. Iedereen is altijd helemaal vol van die live-shows van ze. Kan het er niet mee eens zijn. Wat een slechte zangeres zeg. Dun stemmetje, veel te langzaam vibrato. Of was ze toevallig verkouden (had wel een sjaal om)?
Bij Soulfly waren we in de metalmarket-tent en Oomph...tja.
Bij Slayer twijfelden we of we nog even zouden blijven, en toen kwamen ze met dat You should be thankful verhaal, en toen zijn we meteen omgedraaid en naar de bus gelopen. Die Amerikanen ook altijd. Hoor je de Canadezen, Engelsen en Polen ook hun dankbaarheid opeisen? Ja, ik ben de Amerikanen dankbaar. Maar dan alleen die ouwetjes die zelf nog gevochten hebben. Alles wat jonger is moet z'n bek houden.
Maar goed, inclusief kroegen in Arnhem was het een geslaagd dagje uit.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com