|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoorde dat DYNAMO is uitverkocht ??? Hebben ze te weinig ruimte voor duizenden toeschouwers of zijn er een paar hele goede bands aan de line up toegevoegd ?? |
|
Ehmm, iemand kaart kopen?? |
|
Pff, naar Graspop ga ik ook niet, tis FuryFest dan |
|
ehrmmmmFury Fest ??? Is dat ? |
|
|
|
Ah,,,altijd handy die links. |
|
quote: Je kunt beter naar allebei gaan Maar als je Blood for Blood nog nooit live gezien hebt moet ik je teleurstellen; ze vallen echt vies tegen |
|
quote: "truukje" denk ik, om mensen in de paniek meer te laten kopen... |
|
quote:zucht.....Naast MOOI is ze nog SLIM ook... |
|
quote: je gaat toch niet zaterdag ook zo doen he |
|
quote: Zaterdag ??? Wat is er Zaterdag ???Bedoel je Thanatos ?? Da's pas de 12 de... |
|
dynamo, thanathos ga ik niet heen |
|
quote: Oh, nou alvast veel lol gewenst voor zaterdag dan.......Zaterdag heb ik een verjaardag van een Maat van me. Lekker zuipen op zijn kosten ! Dus da's altijd goed. |
|
oke dan, jij ook veel plezier |
|
quote: Dat gaat zeker wel lukken ! En jij niet met vreemde jongens praten he. |
|
zijn er ook jongens die niet vreemd zijn dan? oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog 3 nachtjes slapen |
|
"Nog slechts een paar dagen te gaan en we hebben twee verheugende mededelingen. Ten eerste is het programma nog steeds ongewijzigd en ten tweede, misschien nog wel belangrijker, de weersvoorspellingen zijn geweldig! Volgens de laatste berichten wordt het in Nijmegen zaterdag 22 graden en blijft het de hele dag droog!! Hoort zegt het voort!!! Kaarten zijn nog steeds verkrijgbaar bij de voorverkoopadressen. Tot zaterdag" van de site... edit: wat is het trouwens belachelijk vroeg afgelopen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-06-2004 12:55] |
|
godver de godver!! de organisatoren van dynamo hebben even een nieuwe regel bedacht Muntjes voor eten en drinken kosten één euro per stuk. Per consumptie (bier of fris) betaal je twee muntjes. Lever je lege bekertjes weer in, dan krijg je voor iedere vier bekertjes één muntje terug. Uiteindelijk betaal je dan dus geen € 2,- per consumptie, maar € 1,75. |
|
quote: krijg je weer van die struiners/strandjutters mentaliteit......maar geen zooi. |
|
quote: 1,75 voor festival drinken is best redelijk, in de kroeg is het 1,60 |
|
Waarom doen ze nou weer zo ingewikkeld Ze willen zeker minder werk hebben na afloop met opruimen, maar net of iedereen die bekers bij gaat houden [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-06-2004 15:30] |
|
quote:Nah, dat krig je bij 10 bekers, of een meter bekers... maar 4 heb je zo bij elkaar. Als je met een groepje staat is dat zo geregeld. Drinken op en voila, je hebt een muntje terug. Vind 't helemaal zo'n raar idee niet. In ieder geval veel beter dan de welbekende 'meter' bekers. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dat vind ik ook allemaal wel prima! maar dan moet ik iedere keer mn beker bij me houden. waar moet ik ze laten?? kan natuurlijk wel iedere keer 4 bier achter elkaar drinken |
|
quote: Zo!! Welke kroeg ga jij heen, waar ik kom is het t dubbele! En dan heb je normaal pils, als je la trappe of iets dergelijks wil zit je zo aan de 3,50/4,- "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |