|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft er iemand al gehoord met wie life of agony komt? (met keith caputo of die andere kneus?) want met keith caputo is het zeker een kijkje waard als hij maar niet zo ontieglijk dronken is :S we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Life of agony..is dit tegenwoordig ook al metal? Ik denk dat ik maar Morbid Angel ga opzetten. Vroegg^ah!!! |
|
Ik ga wel lekker buiten het festivalterrein op het gras zitten met een kratje bier en een BBQtje of zo en lekker luisteren naar de bands, te zien hoef ik ze niet... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Good idea! |
|
dit topic staat wel in schril contrast met het immer populaire wacken topic Je moeder. |
|
Die site mogen zo ook weleens updaten zeg. Komt er nou nog een Dynamo 2004 of zit MetalMike weer uit z'n bek te lullen? |
|
Lul jij niet uit je bek dan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
moest nek zijn, hehe |
|
Laatste nieuws is dat Dynamo op zaterdag 5 juni is i.p.v. 6 juni met als laatste toevoeging aan de line-up: slayer |
|
WTF! bron? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-02-2004 17:08] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb het niet zo op die band. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Hmm..River runs red is toch echt een knaller van een metalplaat..die andere twee vind ik zelf stukken minder Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Dynamo 2004?? wist niet dat er al wat bevestigt was (maar goed ontwaak dan pas juist uit mn winterslaap) en als het op 5 juni is zoals ik een paar reply's eerder las is het weer mooi k*t want ik ben nog steeds van mening dat dynamo 3-daags hoort te zijn. maar goed laat ze eerst maar weer eens wat goede bands neerzetten ALS het doorgaat, want die crap van korn zoals de laatste x dat Ik ben geweest hoef ik niet meer te zien. gegroet!! |
|
quote: Beter!!! Een zaterdag is altijd beter dan een zondag, enne SLAYERRRRRRRR!!! |
|
quote:Ieuw!! Afschuwelijk indeed! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
waarom hebben die hoeren nu geen website! ik kan er helemaal niks over vinden dat slayer op dynamo komt.(weet eigenlijk helemaal geen 1 band!) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
lijkt me wel leuk, zo'n dagje kloeken |
|
quote: |
|
Geloof er niet zo in maar als het zo is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het zijn alweer een stelletje ouwe lullen geworden, vind ik Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Volgens mij was ie alleen maar altijd knetterstoned??? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Indeed, bron?! |
|
quote: Ha ja. Vroeggâh (praat nu over begin 'jaren 90) werd life of agony op 1 hoop gegooid met Jane's addiction enz. enz. Toen noemden ze dat grunsj. Maar ik ben zelf meer traditioneel death/black/trash/doom. En ben ik dus niet zo thuis in andere vormen van metal. |
|
quote: ik heb zo eens wat rond gekeken én op Dynamo.nl staat niks en op Mojo.nl staat niks, dus ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |