|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, Nightwish heeft nou toch definitief afgedaan voor mij hoor. Die zanger mogen ze aan zijn testikels in een boomtop hangen (als hij ze nog heeft tenminste) en blijkbaar zijn ze, behalve Wishmaster, totaal vergeten hoe al die oude nummers gespeeld moeten worden. Twee concerten op rij zonder ook maar één Oceanborn of Wishmaster (behalve dat zelf dan) nummer. Doei! Agent Steel klonk op de achtergrond als een invasie van kabouters. Wat een raar stemmetje heeft die man zeg, een soort grote smurf. Soulfly en Slayer waren toch wel de top-acts voor mij, Slayer met veel oud werk (voornamelijk van South of Heaven en Reign in Blood), en Soulfly met nog wat lekker Sepultura-werk en reggae-metal! Geinig Verder lekker weertje, toffe sfeer en goede moshpits bij de twee voorgenoemde concerten. En LOA was toch ook wel tof om eens live te zien, al mag het volgende keer iets minder de Keith Kaputo oneman-show zijn wat mij betreft. Desalniettemin hulde. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het onderschrift...Sinds wanneer is CoB Black? You will beg me to kill you!!! |
|
Sinds ze verslaggevers van bladen als de Metro binnenlaten. Ze zouden eens moeten kijken of je dat soort types eruit kunt snuffelen met getrainde honden of zoiets. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: dat is nog eens een schitterend idee Ik kom alvast kijken naar die beestjes hun opleiding You will beg me to kill you!!! |
|
"Okee Hector, meneer neuriet 'Hammer Smashed Face'. Niet pak! Braaf! Nou kijken Hector, meneer met spikes en corpsepaint. Snuffel!" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Man Agent Steel was voor mij samen met Slayer de band van de dag! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: foute beurten maken? WTF is dat nu weer.... Keith zei zelf ookal dat zijn billen er beter uit zien dan zijn gezicht. |
|
quote: Omdat de band en het publiek veelal zwarte kleding droegen is het vooral black metal wat er komt op DOA natuurlijk er was ook bijna alleen maar Black Metal op DOA uiteraard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Had je foto's van goede bands verwacht dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
er is altijd hoop he |
|
Dan raad ik je aan om in topics van andere festivals en concerten te kijken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nightwish was vet! (heb een handtekeing trouwens ) Slayer Heerste (fijne pit trouwens) Maar de vieze gothic flikkers waren walgelijk Dat wordt elk jaar erger |
|
quote: Nightwish vet? Heb je zeker een andere set gezien dan ik, wat een slappe hap. Sorry hoor, maar die nieuwe nummers zijn gewoon echt niks meer vergeleken bij het oude werk. En tja, dat spelen ze niet meer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ohw,ja,natuurlijk!!! You will beg me to kill you!!! |
|
quote: When will it stop??? Ik verwacht er ook zo'n hele lading op Graspop You will beg me to kill you!!! |
|
quote: je komt de trein binnen, stelt zich voor aan iedereen in de trein, loopt een beetje lomp te doen in de trein, steekt de 2 personen voor ons de gek aan, zitten 2 mensen in zon dubbeldekker (op de terugreis) voor ons, loopt ie naar dat witte stuk naast de glazen deur, loopt er tegen op, schreeuwt keihard auw godver, ja sorry ik dacht dat dat de deur was, doet dqat nog 2x direct erachteraan... kijken wie er het lompst in een stoel kan zitten.. in de bagarekken liggen, bij het eraf stappen bijna pop iemands hoofd stappen en allemaal van dat soort acties 1,5 uur lang, heen en terug... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Klinkt als een enorm flauw en vermoeiend type. Volgende concert maar een valiumpje mee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heb laatst bij een documentaire over Ozzy gehoord dat Black Sabbath de eerste black metal-band was Dan is Pink Floyd dus pink metal, Deep Purple purple metal, Evergrey grey metal, Blood Red Throne red metal en Green Carnation green metal [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2004 12:17] |
|
Mja het is eenmaal zo voor 'buitenstaander's. Ik liet laatst zowel Evergrey als The Old Dead Tree horen aan een altootje en die vond het allebei heel erg op Linkin park lijken |
|
quote: Jij snapt hem! Dat plaatst Evergrey in hetzelfde genre als Greyswan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jah...ik ben ook op Dynamo geweest en voor mij waren het Ill Niño en Slayer die de dag compleet goed maakten! Wat een super band dat Ill Niño! Ik kon het niet eens zo maar ben nu toch wel helemaal Freak van deze band aan het worden! Slayer was gewoon ouderwets okay! En misschien wel beter als ooit! Verder kon ik de eerste band volgens mij heete die Shadow Fall wel waarderen en uiteraard Soulfly. We hebben heel even wat van Agent Steel gezien en gehoord maar vooral dat horen was best aangenaam voor mij maar om te zien een beetje een duffe band. Nightwish vond ik helemaal niks trouwens! |
|
konnen, kunnen, kennen |
|
Woensdag beschik ik over enkele foto's Zal ze hier posten! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |