|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
wat vond men van houdoe en bedankt? dat is toch dynamo zoals vroeger? |
|
quote: Dat heerschte idd. De volgende waardige DOA wordt het openingsfeest van de nieuwe Dynamo schat ik . |
|
Dit is echt de slechste line-up die ik ooit voor een festival heb gezien. Veel kans dat ik hier aanwezig ben. rrrrrrr Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dynamo...vorige keer was alleen de pre party tof in de effenaar met Death Angel! ben blij dat ik toen geweest ben en niet op het festival zelf! |
|
ik kan me nog iets herrineren dat ik ooit voor een gulden binnenkon op dynamo, tja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Vóór MOJO de zaak verkrachtte met hun op geld beluste handelswijze. Vroegah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja inderdaad ; erg jammer...MOJO ritueel in de fik zetten ofzo ik heb hier zelfs een concertkaartje voor mijn neus van Death leprosy toer van Scum te katwijk 25 februari 1989...entree; 12, 50 gulden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Nog een hoop dan, wij keken naar bands als Nocturnus, Morbid Angel, Napalm Death en noem maar op in Simplon, Groningen voor rond de 8 piek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Achtergestelde regio's zijn altijd goedkoper. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Met zulke bands als we een jaar of 10 geleden hadden voel ík me niet achtergesteld! Ha! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vroeger ging ik ook naar Motorhead etc. voor 25 piek...da's 11 EURO zoveel... twee a drie jaar geleden nog ben ik nog naar AC/DC geweest voor 60 gulden wat zo'n 27 EURO is, daar sta ik best versteld van dat is achteraf best een relaxte prijs daar ik laatst voor Motorhead in de HMH nog iets van 37 EURO moest dokken! |
|
de prijzen zijn gewoon belachelijk geworden.. zzz |
|
nieuwe naam mogelijk aangezien dit met de oude line up was (tegenwoordig met nieuwe drummer en zangeres erbij aangezien kotipelto en micheal eruit zijn)--> Stratovarius dus nieuwe zangeres http://www.stratovarius.com/article/miss_k_1.jpg [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 15-01-2004 16:55] |
|
er is toch geen dynamo 2004? dat is toch al 2 jaar dood dat dynamo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: nope dit jaar is er een dynamo voorzover je het nog dynamo kan noemen.. |
|
quote: hmmm grappig... zal dit topic es ff lezen en bijhouden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wat een gaye pose zeg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: "This is what you get when you masturbate during your period!" |
|
Stratovarius zou ook komen ja met de oude line up, als ik het goed gelezen heb... dus dan is Stratovarius wel de moeite waard. nu maar kieke of de rest wat word, kan niets vinden of er al bands bevestigd zijn... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: hmmz ja toch met de oude? zal nog eens die site doorlezen dan |
|
DOA is iets van vroeger, koester de herinnering aan geweldige festivals onder deze naam... Maar boycot aub de nieuwe mojo neuk-variant en laat het voortaan aan nu-metal homo's over. echte metalheads gaan naar Waldrock, Stonehenge, Wacken etc. DOA is dood... This is Zodiac speaking... |
|
jij bent gaaf... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben ik het helemaal mee eens, het oude Dynamo gevoel is er al lang niet meer, helaas begon het voor mij al 1 a 2 jaren eerder. Toen de gemeente Eindhoven de regels begon aan te scherpen maja ik ga toch wel ff kijken quote: |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |