IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 11:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:39 schreef Vampire John het volgende:
Dynamo als metalfestival is dood, vermoord door Mojo... We krijgen nu een festival met veel skate-bands, punk, NU-metal, één metalband en misschien Avril Lavigne, om de grenzen van metal te verbreden, en omdat veel vriendinnetjes van metal boys die helemaal vet vinden.

Juist! Wie kan zich de edities nog herinneren zoals ze de eerste 5 jaar waren? Kom op jongens, voor de wat commerciëlere bandjes en smaakjes die John net opnoemt zijn toch allang weer andere festivals? Flikker gewoon weer een band of 8 in een lege ijshal. 5 piek of een riks voor de entree zal wel niet haalbaar zijn, maar voor 10 Euro en een vergelijkbare line up zoals in the Good Ol' Days zal nog wel wat volk te porren zijn mag ik hopen? Bevalt het niet, ga je maar je centjes uitgeven op een ander fest, maar laat Dynamo weer Dynamo worden!

FUCK MOJO!!!
(En ticketservice ook.)

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-01-2004 11:54 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

wat vond men van houdoe en bedankt? dat is toch dynamo zoals vroeger?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-01-2004 11:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:54 schreef collision-tammi het volgende:
wat vond men van houdoe en bedankt? dat is toch dynamo zoals vroeger?

Dat heerschte idd. De volgende waardige DOA wordt het openingsfeest van de nieuwe Dynamo schat ik .

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2004 11:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dit is echt de slechste line-up die ik ooit voor een festival heb gezien.
Veel kans dat ik hier aanwezig ben. rrrrrrr

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-01-2004 13:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dynamo...vorige keer was alleen de pre party tof in de effenaar met Death Angel!

ben blij dat ik toen geweest ben en niet op het festival zelf!

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik kan me nog iets herrineren dat ik ooit voor een gulden binnenkon op dynamo, tja

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 13:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:13 schreef invictis het volgende:
ik kan me nog iets herrineren dat ik ooit voor een gulden binnenkon op dynamo, tja
Vóór MOJO de zaak verkrachtte met hun op geld beluste handelswijze.

Vroegah.

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 13:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:14 schreef Greycloak het volgende:
Vóór MOJO de zaak verkrachtte met hun op geld beluste handelswijze.

Vroegah.

ja inderdaad ; erg jammer...MOJO ritueel in de fik zetten ofzo

ik heb hier zelfs een concertkaartje voor mijn neus van Death leprosy toer van Scum te katwijk 25 februari 1989...entree;
12, 50 gulden

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 13:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:18 schreef invictis het volgende:
ja inderdaad ; erg jammer...MOJO ritueel in de fik zetten ofzo

ik heb hier zelfs een concertkaartje voor mijn neus van Death leprosy toer van Scum te katwijk 25 februari 1989...entree;
12, 50 gulden
Nog een hoop dan, wij keken naar bands als Nocturnus, Morbid Angel, Napalm Death en noem maar op in Simplon, Groningen voor rond de 8 piek.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Achtergestelde regio's zijn altijd goedkoper.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-01-2004 13:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:25 schreef Chelman het volgende:
Achtergestelde regio's zijn altijd goedkoper.
Met zulke bands als we een jaar of 10 geleden hadden voel ík me niet achtergesteld! Ha!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-01-2004 13:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Vroeger ging ik ook naar Motorhead etc. voor 25 piek...da's 11 EURO zoveel...

twee a drie jaar geleden nog ben ik nog naar AC/DC geweest voor 60 gulden wat zo'n 27 EURO is, daar sta ik best versteld van dat is achteraf best een relaxte prijs daar ik laatst voor Motorhead in de HMH nog iets van 37 EURO moest dokken!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-01-2004 14:06 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

de prijzen zijn gewoon belachelijk geworden..

zzz

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-01-2004 16:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

nieuwe naam mogelijk aangezien dit met de oude line up was (tegenwoordig met nieuwe drummer en zangeres erbij aangezien kotipelto en micheal eruit zijn)-->

Stratovarius dus

nieuwe zangeres

http://www.stratovarius.com/article/miss_k_1.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 15-01-2004 16:55]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-01-2004 16:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

er is toch geen dynamo 2004? dat is toch al 2 jaar dood dat dynamo

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-01-2004 16:54 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:53 schreef DaVinz het volgende:
er is toch geen dynamo 2004? dat is toch al 2 jaar dood dat dynamo

nope dit jaar is er een dynamo voorzover je het nog dynamo kan noemen..

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-01-2004 16:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:54 schreef NolthuarII het volgende:
nope dit jaar is er een dynamo voorzover je het nog dynamo kan noemen..

hmmm grappig... zal dit topic es ff lezen en bijhouden

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-01-2004 21:01 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 15 januari 2004 16:52 schreef NolthuarII het volgende:
nieuwe naam mogelijk aangezien dit met de oude line up was (tegenwoordig met nieuwe drummer en zangeres erbij aangezien kotipelto en micheal eruit zijn)-->

Stratovarius dus

nieuwe zangeres

Wat een gaye pose zeg

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-01-2004 21:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:52 schreef NolthuarII het volgende:

"This is what you get when you masturbate during your period!"

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 19-01-2004 13:38 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Stratovarius zou ook komen ja

met de oude line up, als ik het goed gelezen heb...
dus dan is Stratovarius wel de moeite waard.

nu maar kieke of de rest wat word, kan niets vinden of er al bands bevestigd zijn...

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 19-01-2004 16:35 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 13:38 schreef Undertaker het volgende:
Stratovarius zou ook komen ja

met de oude line up, als ik het goed gelezen heb...
dus dan is Stratovarius wel de moeite waard.

nu maar kieke of de rest wat word, kan niets vinden of er al bands bevestigd zijn...

hmmz ja toch met de oude? zal nog eens die site doorlezen dan

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 19-01-2004 21:23 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

DOA is iets van vroeger, koester de herinnering aan geweldige festivals onder deze naam...

Maar boycot aub de nieuwe mojo neuk-variant en laat het voortaan aan nu-metal homo's over.

echte metalheads gaan naar Waldrock, Stonehenge, Wacken etc.

DOA is dood...

This is Zodiac speaking...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 21:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

jij bent gaaf...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 19-01-2004 23:04 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Ben ik het helemaal mee eens, het oude Dynamo gevoel is er al lang niet meer, helaas begon het voor mij al 1 a 2 jaren eerder.
Toen de gemeente Eindhoven de regels begon aan te scherpen

maja ik ga toch wel ff kijken

quote:
Op 19 januari 2004 21:23 schreef Zodiac het volgende:
DOA is iets van vroeger, koester de herinnering aan geweldige festivals onder deze naam...

Maar boycot aub de nieuwe mojo neuk-variant en laat het voortaan aan nu-metal homo's over.

echte metalheads gaan naar Waldrock, Stonehenge, Wacken etc.

DOA is dood...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-01-2004 23:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 21:08 schreef TNightmare het volgende:
"This is what you get when you masturbate during your period!"

..."Hate can only create more hate"...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com