|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe okee *just checking*.... k heb dr in ieder geval zin in....hoop da'k niet al te veel spierpijn heb van vandaag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Shit, heb jij geen gevoel in je donder ??? Je kind blootstellen aan de muzikale terreur van Slayer....Ga je schamen. Zo hebben jouw ouders je ook niet grootgebracht !! |
|
quote: Hmpf nope.Mijn ouwelui draaide smartlappen Tis gelukkig toch nog goedgekomen spelfout weggehaald... |
|
Beter, zo'n pa. Die wil ik ook wel. Geen trek in een adoptie kindje ? |
|
quote: Muah,nie echt heheheh spelfout weggehaald... |
|
Morgen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: hell yeah! spelfout weggehaald... |
|
quote: Slapen?? Blijf toch gewoon gezellig in Nijmegen! Na afloop is er genoeg te doen in de stad Ik heb er erg veel zin in |
|
quote: ? je bent in de war met de mensen die geen kaartje gekocht hebben vanwege de prijs denk ik. LOA was gaaf!!!!!! |
|
ben er gisteren geweest. Het is wel veel kleiner dan vorig jaar en een open podium i.p.v. tent. Ik weet niet of dat zo leuk is als het onverhoopt toch gaat regenen.....zoals bij Ieron Meeden een paar jaar geleden. |
|
dat het gaat regenen lijkt me wel duidelijk. beetje balen |
|
vorig jaar was er geen dynamo toch "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Fields Of Rock idd, but what's the difference... |
|
quote: beiden geen boeiende line-up.. vroeger was er voor ieder wat wils.. nu is er alleen nog maar nu-metal "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
bands die ik wil zien komen ook op graspop, dus de keuze is dan snel gemaakt. volgend jaar toch weer een 3-daags Dynamo? laten we het hopen... |
|
quote: dat zeggen ze al 3 of 4 jaar "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: mwoah, ben het gedeeltelijk met je eens, maar Mastodon, Agent Steel, Children oF Bodom, Deicide, Slayer kun je moeilijk tot nu metal bestempelen....origineel is anders ja, goed i don't care. Als ik er voor had moeten betalen was het een moeilijkere keus geworden.... |
|
quote: dat klopt is maar weer afwachten dan |
|
quote: bah, al die lui die gratis kunnen....... gelukkig werk ik voor mijn geld dus kan ik zelf een kaartje betalen |
|
quote: nee, dat is zeker en dan krijg je vanzelf Graspop in NL in de vorm van Dynamo, ze hebben nu maar 1 dag te vullen en dan krijg je gewoon standaardnamen.... |
|
quote: de meeste van die bands hebben al veel te vaak in nederland gestaan.. als het festival niet zo kut geregeld was en de prijs minder dan zou ik misschien in overweging nemen om te gaan.. maar helaas "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ik heb er ook voor gewrkt hoor, was je niet tevreden gisteren met LOA? |
|
quote: dat kwam denk ik meer door de bands die zich in het zweet speelde |
|
quote: hhm, ja ik zal volgende keer minder moeite doen om leuke bandjes naar Roosje te halen samen met m'n collegaea... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |