IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 20:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tering....geen zin??
Nou,ik wel.Voor Nick(me zoon dus)word het de eerste keer dat ie SLAYER live ziet.Voor mij als proud daddie dus een megafeest morgen!!

spelfout weggehaald...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-06-2004 20:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hehe okee *just checking*....
k heb dr in ieder geval zin in....hoop da'k niet al te veel spierpijn heb van vandaag

wait for me dragon, we'll meet in the sky

nekro
Usericon van nekro
Posted 04-06-2004 20:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 20:04 schreef varanus het volgende:
Tering....geen zin??
Nou,ik wel.Voor Nick(me zoon dus)word het de eerste keer dat ie SLAYER live ziet.Voor mij als proud daddie dus een megafeest morgen!!

Shit, heb jij geen gevoel in je donder ??? Je kind blootstellen aan de muzikale terreur van Slayer....Ga je schamen. Zo hebben jouw ouders je ook niet grootgebracht !!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 20:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 20:07 schreef nekro het volgende:
Shit, heb jij geen gevoel in je donder ??? Je kind blootstellen aan de muzikale terreur van Slayer....Ga je schamen. Zo hebben jouw ouders je ook niet grootgebracht !!

Hmpf nope.Mijn ouwelui draaide smartlappen

Tis gelukkig toch nog goedgekomen

spelfout weggehaald...

nekro
Usericon van nekro
Posted 04-06-2004 20:18 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Beter, zo'n pa. Die wil ik ook wel. Geen trek in een adoptie kindje ?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 20:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 20:18 schreef nekro het volgende:
Beter, zo'n pa. Die wil ik ook wel. Geen trek in een adoptie kindje ?

Muah,nie echt heheheh

spelfout weggehaald...

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 04-06-2004 21:38 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Morgen

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2004 21:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 21:38 schreef Visor het volgende:
Morgen

hell yeah!

spelfout weggehaald...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2004 22:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:55 schreef Rona het volgende:
Iemand nog een slaapplaats over voor twee lieftallige meiden (en een lomp gaye gozer, geintje otje!!!). Nee geintje. Wij Renee, Rona en Otto zijn nog lomp op zoek naar een slaapplaats en we zijn bang dat we nu moeten gaan rennen voor de laatste trein! Dus wie biedt zich aan???

Wij gaan morgen rond half 9 s'ochtends al weg, dus reactie graag voor die tijd. Post een reply of mail naar beregezellig@hotmail.com

Slapen?? Blijf toch gewoon gezellig in Nijmegen! Na afloop is er genoeg te doen in de stad

Ik heb er erg veel zin in

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 0:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 19:58 schreef she_devil het volgende:
haha volgens mij heeft echt niemand die betaad heeft er zin in...

? je bent in de war met de mensen die geen kaartje gekocht hebben vanwege de prijs denk ik.

LOA was gaaf!!!!!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-06-2004 11:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ben er gisteren geweest. Het is wel veel kleiner dan vorig jaar en een open podium i.p.v. tent. Ik weet niet of dat zo leuk is als het onverhoopt toch gaat regenen.....zoals bij Ieron Meeden een paar jaar geleden.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 11:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat het gaat regenen lijkt me wel duidelijk.
beetje balen

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2004 11:56 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

vorig jaar was er geen dynamo toch

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 11:56 schreef Digerdoden het volgende:
vorig jaar was er geen dynamo toch

Fields Of Rock idd, but what's the difference...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2004 12:04 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:03 schreef Spirit In Black het volgende:
Fields Of Rock idd, but what's the difference...

beiden geen boeiende line-up.. vroeger was er voor ieder wat wils.. nu is er alleen nog maar nu-metal

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2004 12:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

bands die ik wil zien komen ook op graspop, dus de keuze is dan snel gemaakt.

volgend jaar toch weer een 3-daags Dynamo? laten we het hopen...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2004 12:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:06 schreef Mark Z het volgende:
volgend jaar toch weer een 3-daags Dynamo? laten we het hopen...

dat zeggen ze al 3 of 4 jaar

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:04 schreef Digerdoden het volgende:
beiden geen boeiende line-up.. vroeger was er voor ieder wat wils.. nu is er alleen nog maar nu-metal

mwoah, ben het gedeeltelijk met je eens, maar Mastodon, Agent Steel, Children oF Bodom, Deicide, Slayer kun je moeilijk tot nu metal bestempelen....origineel is anders ja, goed i don't care. Als ik er voor had moeten betalen was het een moeilijkere keus geworden....

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2004 12:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:07 schreef Digerdoden het volgende:
dat zeggen ze al 3 of 4 jaar

dat klopt is maar weer afwachten dan

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:08 schreef Spirit In Black het volgende:
mwoah, ben het gedeeltelijk met je eens, maar Mastodon, Agent Steel, Children oF Bodom, Deicide, Slayer kun je moeilijk tot nu metal bestempelen....origineel is anders ja, goed i don't care. Als ik er voor had moeten betalen was het een moeilijkere keus geworden....

bah, al die lui die gratis kunnen.......
gelukkig werk ik voor mijn geld dus kan ik zelf een kaartje betalen

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:08 schreef Mark Z het volgende:
dat klopt is maar weer afwachten dan

nee, dat is zeker en dan krijg je vanzelf Graspop in NL in de vorm van Dynamo, ze hebben nu maar 1 dag te vullen en dan krijg je gewoon standaardnamen....

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2004 12:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:08 schreef Spirit In Black het volgende:

de meeste van die bands hebben al veel te vaak in nederland gestaan..
als het festival niet zo kut geregeld was en de prijs minder dan zou ik misschien in overweging nemen om te gaan.. maar helaas

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:10 schreef ghoulliette het volgende:
bah, al die lui die gratis kunnen.......
gelukkig werk ik voor mijn geld dus kan ik zelf een kaartje betalen

ik heb er ook voor gewrkt hoor, was je niet tevreden gisteren met LOA?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2004 12:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:11 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb er ook voor gewrkt hoor, was je niet tevreden gisteren met LOA?

dat kwam denk ik meer door de bands die zich in het zweet speelde

Spirit In Black
Posted 05-06-2004 12:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 12:13 schreef ghoulliette het volgende:
dat kwam denk ik meer door de bands die zich in het zweet speelde

hhm, ja ik zal volgende keer minder moeite doen om leuke bandjes naar Roosje te halen samen met m'n collegaea...

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com