|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:juist zeer duidelijke zaker poseur Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Graspop is zeker, ik ben nog aan het twijfelen over Wacken en Dynamo |
|
quote:Dat alle line-up's een diepte punt hebben bereikt en slechts wacken interessant ruikt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
50 pleuro's steek ik liever in Wacken dan in een NEP-Dynamo want het is de reinste geldklopperij door Mojo(snel geld binnenhalen over de rug van ZM-ers!) life sucks....sometimes |
|
zo is het zzz |
|
normaal gesproken had ik er ook niet heen gegaan maar toch : SLAYOOOORRRRRRR!!!!! op wacken was het echt een drama met hun Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zeg dat wel hahahah dan was ASSASSIN beter zzz |
|
en TestamenT al heb ik die ook wel eens beter gezien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
EFFENAAR WEEK ERNA zzz |
|
De Dynamo's met destruction en Metal church en zo was echt eh...Dynamo.Of Stryper met rondvliegende bijbels life sucks....sometimes |
|
zzz |
|
quote: FOCK WAT WARM!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heeft me buurman nog foto´s van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hahah bezweette koppen zzz |
|
eerder beschonken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Of gedonder met neo-nazi's tijdens één van de laatste Dynamo's(die gasten zie je tegenwoordig niet meer bij metal concerten) life sucks....sometimes |
|
quote: hahaha dat ook ja maar testament was zo gruwelijk vet ! zzz |
|
SLAYER ik zal ook ik kijke of ik er het geld voor over ik hoop dat ze alleem maar nummers van reign in blood spelen (en als ze tijd over hebben nog een keer reign in blood ) maja die die kans is klein en aangezien die andere bands nie geweldig zijn ga ik denk ik ma naar waldrock of wacken ofzo...... .. |
|
quote: Op Wacken speelden ze meer dan de helft van RiB, niet dat het geweldig was, maar toch. |
|
lekker belangerijk zeg.... slaayoooorr!!! |
|
Lol... mijn engelsleraar gaat gewoon naar Dynamo vanwege Slayer Terwijl hij helemaal niets van metal moet weten... LOL O... en zoveel geld voor alleen Slayer vind ik niet okee FREEZE |
|
mwa 50 euro toch , dat betall ik ook altijd voor metallica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
SSSLLLLLLLAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOORRRRRRRRRR Is er trouwens camping op dynamo ? |
|
nope lijkt me niet, aangezien er op fields of rock ook geen camping was. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |