![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:juist zeer duidelijke zaker poseur ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Graspop is zeker, ik ben nog aan het twijfelen over Wacken en Dynamo ![]() |
|
quote:Dat alle line-up's een diepte punt hebben bereikt en slechts wacken interessant ruikt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
50 pleuro's steek ik liever in Wacken dan in een NEP-Dynamo want het is de reinste geldklopperij door Mojo(snel geld binnenhalen over de rug van ZM-ers!) ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
zo is het zzz ![]() |
|
normaal gesproken had ik er ook niet heen gegaan maar toch : SLAYOOOORRRRRRR!!!!! op wacken was het echt een drama met hun Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
zeg dat wel hahahah dan was ASSASSIN beter ![]() zzz ![]() |
|
en TestamenT ![]() al heb ik die ook wel eens beter gezien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
EFFENAAR WEEK ERNA ![]() ![]() ![]() ![]() zzz ![]() |
|
De Dynamo's met destruction en Metal church en zo was echt eh...Dynamo.Of Stryper met rondvliegende bijbels ![]() life sucks....sometimes ![]() |
|
![]() zzz ![]() |
|
quote: FOCK WAT WARM!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: heeft me buurman nog foto´s van ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hahah bezweette koppen ![]() zzz ![]() |
|
eerder beschonken ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Of gedonder met neo-nazi's tijdens één van de laatste Dynamo's(die gasten zie je tegenwoordig niet meer bij metal concerten) life sucks....sometimes ![]() |
|
quote: hahaha dat ook ja maar testament was zo gruwelijk vet ! ![]() zzz ![]() |
|
SLAYER ![]() ![]() ![]() .. ![]() |
|
quote: Op Wacken speelden ze meer dan de helft van RiB, niet dat het geweldig was, maar toch. ![]() |
|
lekker belangerijk zeg.... slaayoooorr!!! ![]() ![]() |
|
Lol... mijn engelsleraar gaat gewoon naar Dynamo vanwege Slayer ![]() ![]() O... en zoveel geld voor alleen Slayer vind ik niet okee ![]() FREEZE ![]() |
|
mwa 50 euro toch , dat betall ik ook altijd voor metallica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
SSSLLLLLLLAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOORRRRRRRRRR Is er trouwens camping op dynamo ? ![]() |
|
nope lijkt me niet, aangezien er op fields of rock ook geen camping was. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |