IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-06-2004 14:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Mastodon, LOA, Agent Steel & Slayer waren zeer okay! Eigenlijk was LOA de band van de dag, maar het was niet zo goed als de dag ervoor.....Het waaide te hard helaas......

het metalnummer van het jaar heb ik al wel gehoord in de vorm van Megalodon......wat een nummer, met iets beter geluid is dit een regelrechte knaller!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 14:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kan me haast niet vorostellen dat LOA zo goed was. Ik vind het een iets te generiek en saai bandje eigenlijk.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-06-2004 14:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

LOA was super, COB was minder dan ik van heng ewoon ben, Ill Nino deed wat ze altijd doen, Dimmu raakte me niet en tegen Slayer lag ik half in coma van de vermoeidheid.. Het was iig een superweekend :d

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 14:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 14:20 schreef Chelman het volgende:
Kan me haast niet vorostellen dat LOA zo goed was. Ik vind het een iets te generiek en saai bandje eigenlijk.

vond ik ook een beetje vreemd, maar deze muziek kon het best tegen de wind en de stem van de man is gewoon ongelofelijk en een goeie mixer kan ook veel verschil maken.

Glen 'Satan' Benton overigens van een afstandje bekeken, was ongelofelijk druk voor zo'n 'matige' band.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2004 14:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:03 schreef Katablaster het volgende:

Dimmu Borgir heb ik in 5 keer nog nooit zo ruk gezien.Die nieuwe drummer is geen verbetering en het geluid was zaad.
Children of bodom was ook erg goed.

Jeuj! Dat belooft voor Graspop Het slechte geluid is dus blijkbaar een vaste regel bij die gasten.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

nekro
Usericon van nekro
Posted 06-06-2004 15:07 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 12:39 schreef ghoulliette het volgende:
kijk eens vier posts hoger

Aw ha...dar dus sorry hoor maar m'n ogen zaten nog halfdicht..Gister weer veels te veel gezopen en ik moest maffen op zo'n klote bank. Heb nu een rotte rug.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 14:20 schreef Chelman het volgende:

je moet het dan ook live en niet op de radio horen. (al vind ik het op de radio nog niet saai, daar niet van).

LOA heeft niet voor niets al vaker op dynamo en andere festivals, zoals lowlands gestaan.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 06-06-2004 15:10 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik deel de mening van Chelman wat LOA betreft... ik heb er twee albums van, en ik heb ze al een paar keer live gezien, per toeval dus, maar da's dus echt tien keer niks hé... saaaaaaaaaaaaaaai

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-06-2004 15:18 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik vond t een welkome en vette afwisseling

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

LOA heerscht! punt uit. Als je het niets vind dat kan gewoon niet. Die teksten jongen... het gevoel in die muziek, de herkenbaarheid.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 06-06-2004 15:23 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Dat is jouw subjectieve mening

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:23 schreef ~Narsil het volgende:
Dat is jouw subjectieve mening

een mening is altijd subjectief
maar ik heb wel gelijk

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:22 schreef ghoulliette het volgende:
LOA heerscht! punt uit. Als je het niets vind dat kan gewoon niet. Die teksten jongen... het gevoel in die muziek, de herkenbaarheid.

Teksten...matig...

Gevoel....tsja dat is idd persoonlijk...

Herkenbaardheid....hier heb je een punt. Het is heel herkenbaar want weinig origineel

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 06-06-2004 15:26 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jamaar sommige mensen snappen dat niet, dus ben je soms beter dat je het twee keer zegt. En mijn mening (ook subjectief dus) is dat LOA totaal waardeloze crap is

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:25 schreef Chelman het volgende:
Teksten...matig...

Gevoel....tsja dat is idd persoonlijk...

Herkenbaardheid....hier heb je een punt. Het is heel herkenbaar want weinig origineel

ik bedoelde meer herkenbaar op persoonlijk vlak. Maar jij als liberaal zijnde kan ik een gebrek aan inlevingsvermogen natuurlijk moeilijk gaan verwijten

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

waardeloze discussie

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:26 schreef ~Narsil het volgende:
Jamaar sommige mensen snappen dat niet, dus ben je soms beter dat je het twee keer zegt. En mijn mening (ook subjectief dus) is dat LOA totaal waardeloze crap is

Ik ben niet vaak met je eens aangezien jij Belgisch bent en idolaat van SUP....maar...dit keer heb je gelijk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:27 schreef Spirit In Black het volgende:
waardeloze discussie

heb je vandaag weer je Death t-shirt aan?

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-06-2004 15:28 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

maar t was wel geslaagd gister dus... heb bijna de bus gemist... after party tot half 4 (yep, sommige zullen t wel later gemaakt hebben)... t was de moeite

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:26 schreef ghoulliette het volgende:
ik bedoelde meer herkenbaar op persoonlijk vlak. Maar jij als liberaal zijnde kan ik een gebrek aan inlevingsvermogen natuurlijk moeilijk gaan verwijten

Politieke standpunten hebben ook O ZO VEEL te maken met het maken van originele muziek.

Voortaan toch maar nadenken voordat je post?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben meteen gaan slapen. Die mensen die ik kende gingen naar huis. En ik was doodop dus tja..

Spirit In Black
Posted 06-06-2004 15:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
heb je vandaag weer je Death t-shirt aan?

neuj, vandaag Messiah, hehe, fuck man ik moet nog werken vandaag...Groovie Ghoulies, normaal gesproken erg leuk, maar nu...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:28 schreef Chelman het volgende:
Politieke standpunten hebben ook O ZO VEEL te maken met het maken van originele muziek.

Voortaan toch maar nadenken voordat je post?

dat zei ik niet. Je bent helaas gezakt voor de inburgeringscursus

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:29 schreef Spirit In Black het volgende:
neuj, vandaag Messiah, hehe, fuck man ik moet nog werken vandaag...Groovie Ghoulies, normaal gesproken erg leuk, maar nu...

in de roosje?
klinkt wel gaaf haha.
Deze groovie ghoullie is nog even den stad in geweest waar ook "muziek" was. maar er was verder weinig te beleven.

saai!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 15:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Tim Immers was trouwens ook op dynamo

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com