|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan me haast niet vorostellen dat LOA zo goed was. Ik vind het een iets te generiek en saai bandje eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOA was super, COB was minder dan ik van heng ewoon ben, Ill Nino deed wat ze altijd doen, Dimmu raakte me niet en tegen Slayer lag ik half in coma van de vermoeidheid.. Het was iig een superweekend :d Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: vond ik ook een beetje vreemd, maar deze muziek kon het best tegen de wind en de stem van de man is gewoon ongelofelijk en een goeie mixer kan ook veel verschil maken. Glen 'Satan' Benton overigens van een afstandje bekeken, was ongelofelijk druk voor zo'n 'matige' band. |
|
quote: Jeuj! Dat belooft voor Graspop Het slechte geluid is dus blijkbaar een vaste regel bij die gasten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Aw ha...dar dus sorry hoor maar m'n ogen zaten nog halfdicht..Gister weer veels te veel gezopen en ik moest maffen op zo'n klote bank. Heb nu een rotte rug. |
|
quote: je moet het dan ook live en niet op de radio horen. (al vind ik het op de radio nog niet saai, daar niet van). LOA heeft niet voor niets al vaker op dynamo en andere festivals, zoals lowlands gestaan. |
|
Ik deel de mening van Chelman wat LOA betreft... ik heb er twee albums van, en ik heb ze al een paar keer live gezien, per toeval dus, maar da's dus echt tien keer niks hé... saaaaaaaaaaaaaaai |
|
ik vond t een welkome en vette afwisseling |
|
LOA heerscht! punt uit. Als je het niets vind dat kan gewoon niet. Die teksten jongen... het gevoel in die muziek, de herkenbaarheid. |
|
Dat is jouw subjectieve mening |
|
quote: een mening is altijd subjectief maar ik heb wel gelijk |
|
quote: Teksten...matig... Gevoel....tsja dat is idd persoonlijk... Herkenbaardheid....hier heb je een punt. Het is heel herkenbaar want weinig origineel KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jamaar sommige mensen snappen dat niet, dus ben je soms beter dat je het twee keer zegt. En mijn mening (ook subjectief dus) is dat LOA totaal waardeloze crap is |
|
quote: ik bedoelde meer herkenbaar op persoonlijk vlak. Maar jij als liberaal zijnde kan ik een gebrek aan inlevingsvermogen natuurlijk moeilijk gaan verwijten |
|
waardeloze discussie |
|
quote: Ik ben niet vaak met je eens aangezien jij Belgisch bent en idolaat van SUP....maar...dit keer heb je gelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: heb je vandaag weer je Death t-shirt aan? |
|
maar t was wel geslaagd gister dus... heb bijna de bus gemist... after party tot half 4 (yep, sommige zullen t wel later gemaakt hebben)... t was de moeite |
|
quote: Politieke standpunten hebben ook O ZO VEEL te maken met het maken van originele muziek. Voortaan toch maar nadenken voordat je post? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben meteen gaan slapen. Die mensen die ik kende gingen naar huis. En ik was doodop dus tja.. |
|
quote: neuj, vandaag Messiah, hehe, fuck man ik moet nog werken vandaag...Groovie Ghoulies, normaal gesproken erg leuk, maar nu... |
|
quote: dat zei ik niet. Je bent helaas gezakt voor de inburgeringscursus |
|
quote: in de roosje? klinkt wel gaaf haha. Deze groovie ghoullie is nog even den stad in geweest waar ook "muziek" was. maar er was verder weinig te beleven. saai!! |
|
Tim Immers was trouwens ook op dynamo |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |