|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hehe zzz |
|
inderdaad ja, misfits ook nog in september [Dit bericht is gewijzigd door testement op 12-05-2004 17:44] zzz |
|
Agent steel en Slayer ga ik zeker kijken! Verder helaas niet echt veel boeiends. Ga ook Dimmu kijken en Childeren on bodom hoewel ik niks van deze bands ken. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Life of Agony moet je niet missen!!!! |
|
Pff alleen Dimmu en Deicide zijn ruig.... ga ik echt nie voor naar Dynamo .. Deicide toch nog op Wacken ... en Dimmu op graspop [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 13-05-2004 12:00] LAI LAI HEI |
|
dimmu is gay |
|
quote: En jij bent lelijk LAI LAI HEI |
|
wat een agressie k weet sinds gister dat k ook naar dynamo ga backstage paske geregeld wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en dit is offtopic *** is er al een ouderwets lijstje van wie er gaan? heb geen zin om dit hele ding te doorzoeken Bruce Banner |
|
quote:Zoals we gisteren al bedachten... 1 Misfit nog maar he I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ach boeiend, die latere albums vind ik best ok! zzz |
|
teveel kutbands op Dynamo heb leukere festivals te bezichtigen |
|
Zouden er nog kaartjes verkrijgbaar zijn? |
|
quote: duh |
|
Gelukkig maar!! |
|
Wie weet er nog een leuke kroeg in Nijmegen waar je kan 'doorfeesten' na Dynamo? En tot hoe laat zijn die dan open? |
|
degene waar je inkomt zonder studentenkaart? Gonzo. (tot 5 uur open) |
|
quote: Thanks . Las dat Genesis ook tot 6 uur open is. |
|
is die alweer open dan? Genesis vind ik meestal erg saai, maar na dynamo zal er wel meer volk dan normaal op afkomen. En daar is de entree gratiessssss en gonzo is 2,50 op zaterdag. |
|
genesis is ruig !!! een stinkend hol met metalheads en bier wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wij gaan gewoon netjes met de grote bus terug en houden onze eigen after party... |
|
50 euro voor slayer en agent steel. dat wordt niet gaan. agent steel speelt dus nog vaker in holland? Oud Vuil. |
|
he, life of agony en mastadon komen ook... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |